Skocz do zawartości

michaal19995

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 1.8i 118km 2000r

Osiągnięcia michaal19995

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Ostatnio mialem problem z błędem 103, problemem był nastawnik vanosa, po wymianie błędu brak. Ale pojawiły się nowe. Pojawił się błąd 65 Następnie wykasowałem błąd i zrobiłem trase 500km, na nastepny dzien podłączyłem auto pod inpe i wyskoczył ten sam bład 65 oraz błędy sond, dodam, że zaczęło się wypadanie zapłonu na cylindrze nr 2, nie wiem czy na rozgrzanym tez wypada ale po odpaleniu i podczas gdy auto chodzilo 15 min nic sie nie zmieniło. Podsyłam filmik oraz zdjęcia po trasie. Dodam, że sondy za katem mam wyłączone, auto w przedziale 1500-2000 tyś obrotów łapie muła i po przekroczeniu tych obrotów dopiero zaczyna jechac, kiedyś rownież miałem sytuacje ze długo kreciłem rozrusznikiem i autko nie chciało odpalic, ale ponowne przekrecenie kluczyka i odpaliło bez problemu. Pozdrawiam i proszę o pomoc :) https://www.youtube.com/watch?v=soKTl77zKqc - filmik inpa
  2. Witam! Moje auto to bmw e46 m52b28tu z kolektorem ssącym i disa z b25, oraz kolektorami wydechowym bez katów, do tego został wysłałby sterownik do wyłączeni dis, zmiany map zapłonu paliwa itp, niestety tylko droga wysyłkowa, wszystko spoko, przed miałem 189 km i 269nm obecnie mam 199 i 278nm, w zakresie obrotów 1600-2000tys widać spadek mocy, podczas jazdy również to czuć, jm wyższy bieg tym ma ciężej wstać, łapie w tym zakresie muła, dopiero jak przekroczyła 2k to jedzie tak jak powinien, reasumując... Chciałbym odwiedzić hamownie na którym wystroili by mi autko indywidualnie. Kogo polecacie? Okolice kujawsko pomorskie. Najlepiej w promieniu max 100km od Torunia. Pozdrawiam i licze na odpowiedzi... dzięki :)
  3. Witam! Moje auto to bmw e46 m52b28tu z kolektorem ssącym i disa z b25, oraz kolektorami wydechowym bez katów, do tego został wysłałby sterownik do wyłączeni dis, zmiany map zapłonu paliwa itp, niestety tylko droga wysyłkowa, wszystko spoko, przed miałem 189 km i 269nm obecnie mam 199 i 278nm, w zakresie obrotów 1600-2000tys widać spadek mocy, podczas jazdy również to czuć, jm wyższy bieg tym ma ciężej wstać, łapie w tym zakresie muła, dopiero jak przekroczyła 2k to jedzie tak jak powinien, reasumując... Chciałbym odwiedzić hamownie na którym wystroili by mi autko indywidualnie. Kogo polecacie? Okolice kujawsko pomorskie. Najlepiej w promieniu max 100km od Torunia. Pozdrawiam i licze na odpowiedzi... dzięki :)
  4. Witam! Warto założyć filt stożkowy do silnika 1.8? Czy dzwięk silnika zmieni się? Samochod będzie odczuwalnie mocniejszy? Jest sens sie w to bawić czy nie bardzo przy tym silniku? Jeśli tak to jaki proponujecie? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.