Skocz do zawartości

drops1999

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia drops1999

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Przejebany temat ;d Nie chce kupić silnika z mniejszą mocą niż miałem. A nie wiem jak to jest bo są oznaczenia na silniku n52b25a i n52b25ae, jedni twierdzą że to samo drudzy że bloki się różnią... A może faktycznie te bloki są takie same tylko różnią się kolektorami i oprogramowaniem, no nikt gwarancji nie daje na nic ;D !
  2. Sprawa dotyczącą silnika n52b25 W e90 była wersja tylko 218 koni, w e60 występowała również 177 koni 523i. Z tego co zauważyłem silnik o oznaczeniu n52b25a ma 218 koni a ten n52b25ae 177km tak? Pytam tak gdyż szukam bloku silnika, gdyż chciałbym kupić ten 218 konny ale niestety wiele osób wystawia te 177koni jako 218km.
  3. Robił z was ktoś tego swapa z n52b25 na n52b30? Ponoć z tego co słyszałem oraz z tego co widziałem na oemie, skrzynie biegów oraz sprzęgła są inne. Więc trzeba by było doliczyć koszt skrzyni biegów i sprzęgła co staje się już powoli nie opłacalnym swapem... ;D
  4. Osobiście to jestem trochę :mad2: :mad2: :mad2: Rok temu silnik miał robioną górę, gdyż wpadł mi trzpień od disy do silnika. Teraz to się zdarzyło. Auto brało mi litr oleju na 600km. Tamci ściągają auta do 180 tyś przebiegu, coś takiego. Dają gwarancje że wszystko będzie chulać.
  5. Witam wczoraj moje serce w silniku n52b25 zakończyło żywot. Dziura w bloku, misce. Kawałki tłoka na osłonie pod silnikiem... Myślałem nad osobami które sprzedają silnik wraz z montażem... Noi wymiana silnika takiego jak miałem kosztuje 6000zł A na starszy silnik m54b30 8000zł Noi zastanawiam się co w takiej sprawie mam zrobić. Pan daje gwarancje, że wszystko będzie grało i chulało w jednym i drugim przypadku.
  6. Nie wiem ile, przejechałem może z 1000 kilometrów, po czym wpadła mi dissa do silnika. A po remoncie od razu LPG założyłem
  7. Cześć mam problem. Dokładnie rok temu kupiłem swoje wymarzone autko bmw e90 325i z silnikiem n52b25 z 2005 roku. Dwa miesiące po zakupie ujebała mi się dissa i narobiła szumu w silniku. Wyremontowałem górę silnika, nowe uszczelki, planowanie głowicy, nowe uszczelniacze zaworowe. Po remoncie od razu założyłem gaz. Ku mojemu ździwieniu, auto spala olej w nadmiernych ilościach. Auto jeździło wcześniej na oleju castrol edge 5w30 rekomendowanym przez bmw. Przed remontem silnika wyjeździłem może ze 4 zbiorniki paliwa, wtedy jakoś nie zauważyłem znacznego spadku poziomu oleju. Przez rok w aucie wymieniałem olej ze 3 razy (robię około 20 tysięcy kilometrów rocznie). Przeszedłem ze względow ekonomicznych na olej valvoline 5w40 lecz to na nie wiele się zdało. Dolewałem różne dodatki do olejów typu archaoil polecany na forum. Aktualnie przeszedłem na 5w50 z myślą że to może trochę ograniczy spalanie oleju ale nie... oleju nadal ubywa. Ubytki to około 1litra oleju na 600-800 kilometrów. Co najgorsze, wszystko było w silniku robione nowe uszczelki, wjebałem w remont ponad 3000zł. :mad2: Silnik jest suchutki nie ma żadnych wycieków oleju. Aktualnie planuje dolać do oleju ceramizera z myślą że może to chodź trochę ograniczy spalanie oleju. Nie wiem szczerze co z tym samochodem począć... Jest to wkurzające, gdyż oleju ubywa naprawdę sporo. A zadowolony byłbym aby zmiejszyć te spalanie chodź na 1litr na 2000kilometrów bylo by już to naprawdę akceptowalne... Ewentualnie szukać nowego silnika? czyli kota w worku? Czy może ten mój jeszcze raz remontować... :?:
  8. Mi trzpień z dużej disy urządził silnik, że musiałem wydać 4000zl na remont, podgiął zawór na 5 cylidrze przez co nie miało być kompresji. Zależy jak wpadnie czasami silnik przeżuje i wypluje czasami podegnie zawór, no różnie bywa. Ogólnie nie ciekawa sprawa z tymi dissami.
  9. Witam mam problem. Dzisiaj po odpaleniu auta, silnik nie równo pracuje, świeci się check i błąd p0400. Miał ktoś może taki sam problem? Nie wiem od czego zacząć, co sprawdzić. Po odlaczeniu przepływomierza, chodzi ciut lepiej, nie szarpie podczas przyspieszenia ale nadal czuć wibracje. Dwa dni wcześniej, podobne objawy, trochę bardziej nasilone. Błąd p0300, okazało się że jedna cewka się zepsuła. Jeden dzień spokoju a dziś p0400...
  10. Pada i wpada :D Kolego chyba chciałeś powiedzieć. :D
  11. Małą dise też wymieniać czy nie? Żeby za jakiś czas mała disa nie wpadła :lol:
  12. Tak, zawór do wymiany jeden na pewno. Na 4 i 5 mam mniejsza kompresje jak na reszcie. A o dziwo auto od kupna chodziło ładnie. Nic przed usterką nie gruchotało, ani nie dawało oznak, żadnych checków itp. Odma coś musiała zacząć przepuszczać bo troszkę oleju było w tym kolektorze. Głowica idzie do sprawdzenia i do regeneracji, zawór do wymiany, uszczelki zaworów do wymiany. Odma do wymiany, zawór duży dissa do wymiany. Pojechałem się przejechać 5 km od komina. Trochę wkurw wziął, ale cóż poradzić na to. Po prostu zostaje raz w roku chociaż sprawdzać disse i odme. Księgowi mocno wzięli się za auto. Ehh no co tu więcej gadać. Najchętniej wyjebał bym te klapki wpizdu. No ale taka konstrukcja i być muszą, a szkoły druciarstwa nie chce robić. O dieslach i słynnych klapach to krążą legendy. A żeby się działo w benzynce to przekonałem się dopiero na własnej skórze :x
  13. Zamówiłem dise z aukcji https://allegro.pl/oferta/zawor-regulacyjny-disa-p229063-bmw-5-e60-e61-3-e90-7882474359?utm_source=notification&utm_medium=buyerCart&utm_campaign=transaction-notifications:buyerCart Uszczelki wszelkiego rodzaju reinza. Całość takiej przyjemności wyniesie 3000zł. Niezła radość z jazdy :D A to co wpadło to trzpień metalowy od klapki plastikowej. Ten na którym ten zawór pracuje :)
  14. No u mnie akurat nie przemieliło, a sprawiło że nie miałem wgl kompresji na 5 cylindrze. Po wyjęciu plastiku kompresja na 4 i 5 jest mniejsza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.