Skocz do zawartości

tomek9210

Zarejestrowani
  • Postów

    140
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest: BMW e90 n47 2010

    Było: BMW e90 n43 2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomek9210

  1. Mały update. Kilka kabli pod maską wymienionych. Drenaż dalej występuje. Wcześniej pojawił się na chwilę błąd A0C1 i A0C2 jednak po skasowaniu nie wróciły. Czy w wyniku rozładowania akumulatora mogło się coś rozsynchronizować? Cas-dde? Czy ponowna synchronizacja w ista nie zaszkodzi?
  2. Coś chyba faktycznie nie zczytało dobrze. Kolejnego dnia tamta regeneracja została już zaliczona i ponowny pomiar ciśnienia wydaje się już ok: 3 hPa przy 781 rpm 17 hPa przy 1964 rpm 62 hPa przy 2788 rpm 114 hPa przy 3736 rpm
  3. Mam kilka pytań dot DPF i btoola. Zauważyłem, że mimo udanej regeneracji filtra, btool nie zlicza liczby regeneracji. Filtr wypala się co kilkaset km, ostatnio po ok 450. Ponadto ilość popiołu cały czas jest w granicach 4-5 gramów. Sadza normalnie przyrasta i się wypala. Pomiar ciśnienia wstecznego po wypaleniu w załączeniu. Wydaje mi się, że jest zbyt duże. Czujnik do zmiany?
  4. Cześć, mam problem z drenażem akumulatora i problemem z odpaleniem auta. 318d LCI, 232k km przebiegu, aku zmienione na nowy agm przy 219k km, zakodowane btoolem. Tydzień temu nie mogłem odpalić samochodu, po podpięciu btoola był błąd klemy IBS, po skasowaniu, wyjęciu kluczyka i włożeniu, zakręcił długo i odpalił. Kilka dni później aku było już tak wydrenowane, że nie mogłem otworzyć auta pilotem. Samochód uruchomiłem z boostera, pokazął napięcie na aku ok. 12V. Aku doładowałem prostownikiem (btool pokazał 74%), jeździłem normalnie, dziś znowu problem z odpaleniem. Błędu klemy nie ma, były tylko błędy C588 (zbyt niskie napięcie CiC), E1CD (nie mogę znaleźć info) i 5DF4 (też zbyt niskie napięcie DSC). Po skasowaniu błędów i uruchomieniu za 2 razem, pojeździłem trochę, btool pokazał stopień naładowania aku 59%, po 10 km wzrosło do 61%. Gdzie szukać rozwiązania? Co można sprawdzić?
  5. Wystarczy zajrzeć do instrukcji. 4,3 litra wchodzi chyba do n43, 4 cylindrowego silnika benzynowego w E90.
  6. A do tego silnika nie wchodzi 6,5 litra? Mierzyłeś fizycznie ile zlałeś oleju?
  7. U mnie w n47 z automatem jest 1, max 2 stopnie różnicy między tymi temperaturami.
  8. U mnie w 318d przy ostatnim mrozie po prawie 10 km kręcenia się po Warszawie temperatura doszła do 85, dalej pomiar się już zakończył. W teorii przy sprawnych termostatach kto. zawsze ten silnik powinien osiągnąć 90 stopni?
  9. Przeskanowałeś wszystkie moduły w btoolu?
  10. Polecam serwis w Piastowie na Lisa Kuli, mi pomogli z usterkami w n47. Jakieś objawy poza checkiem?
  11. Ja robiłem w 318d LCI koło Tarczyna pod Warszawą za ok 3k z fakturą i spisem zamontowanych części.
  12. Masz błędy od ABS? Odnośnie drgań - podnośnik i sprawdzanie wszystkiego po kolei. Spalanie - felgi się nie grzeją? Zaciski może trzymają.
  13. Elektromagnetyczne wtryskiwacze są jeszcze w n47 318d 143 KM.
  14. Można, ale nie ma to sensu. Tylko NOXEM załatwia sprawę układu NOX w tych silnikach.
  15. Czujnik nox trzeba wymienić na NOXEM z https://bimmerprofs.com/ . To na początek, najważniejsza rzecz dla tego silnika. Masz jeszcze błędy od sond.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.