Skocz do zawartości

jarherme

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 E 70 3.0 D 2008

Osiągnięcia jarherme

  1. Witam. A ja mam całkiem inny problem mianowicie przestała pojawiać sie regeneracja zaplanowana i zapala soe regeneracja aktywna po czym po 5 seg czasami 10 sie wylącza .i tak cały czas .Jak próbuje wymusić wypalanie to tak samo odpala aktywna i zaraz ja rozłącza i tak w kółko ,dodam ze z cylicznym kasowaniem błędów tak samo. Wszystko jest sprawne czujniki temperatury przepustnice .Zadnych błedów ale rośnie sadza i juz jest na 50g.Za chwile szlag go trafi. temperatura wskakuje do 510 ale szybko spada i po 10 seg jak sie załaczy to odnowa wzrasta i spada . Czy ktoś może coś doradzić.
  2. Witam. Panowie przy wymianie foteli komfort na takie same tylko inny kolor skory trzeba cos adoptowac i programowac?
  3. Witam. Panowie przy wymianie foteli komfort na takie same tylko inny kolor trzzeba cos adoptowac i programowac?
  4. A i jeszcze jedno pytanie Czy po tym przeraźliwym hałasie cośuległo uszkodzeniu,moze tylko zębatki albo jakieś części sie uszkodziły a nie odrazu całość nowy za 400 euro? Pomórzcie proszę,jakiekolwiek info to zawsze coś
  5. Kolego czy nie ma sposobności wyregulowania tych szczek tak aby silniczek o którym mówiłeś wszedł na swój zakres np ista
  6. Czy kolega może coś więcej na ten temat powiedzieć. Ale tak jak teraz to przetrawiam to może się zgadzac,bo pamiętam ze na początku gdy skręcałam delikatnie przy 20km/h w lewo i prawo to tak jak by po środku ten dźwięk zanikał.Mam na mysli ruch kierownica dosłownie po 2 cm w każda ze stron. Dzięki kolego za pomoc,. :handshake:
  7. małe uzupełnienie > jak przyspieszam to prawie tego dźwięku nie słychać ,pojawia się gdy puszczam nogę z gazu i hamuje silnikiem,skrzynią dzięki wielkie i poproszę o jakie sugestie.
  8. Dzień dobry wszystkim. Witam. Odświeżę temat bo okazało się że to nie konwenter. Od tamtej pory czekałem aż wreszcie coś się zepsuje na dobre i się okaże czy to skrzynia czy coś innego. Teraz już po przejechanym 20 tysiecy jest znacznie gorzej i przy hamowaniu skrzynią biegów jest pooszarpywanie i nasila się hałas ocierających się talerzyków.I stąd moje pytanie ,co w skrzyni zf 6hp26 jest odpowiedzialne za hamowanie jakies koszyk sprzegieł czy cos podobnego?Wyczuwam jakby jakies talerzyki z okładzinami sie skończyły i hałasują.A najciekawsze w tym jest ze skrzynia ,ma nowy olej nowy konwenter i pracuje perfekcyjnie ,pięknie przełącza biegi i redukuje.Niewiem ale nie mogę wyczuć bo to może transfer hałasuje. Proszę o jakieś podpowiedzi bo już połowę auta wymieniłem. Dzieki .
  9. Proszę o rozkodowanie WBAFF41020L053549 dzieki
  10. W disie probowaem wypalac i nie ma szans.Udao mi sie w btool extra aplikacja i szacun dla programisty ale zawsze musze wymuszac nie startuje sama ,zawsze jest zaplanowana i nie startuje a wszystkie parametry sie zwiekszaja i straszą.Swiece wymieniłem bo były błedy i sterownik tez na nowy BERU,ale jest problem ze brak komunikacji ze sterrownikiem i wywala błąd 42DE.Mechanik stwierdził ze przekaznik nie orginalny i dlatego tak jest ale ze to sama komunikacja i swiece działają dobrze i wszystko gra.Zdarzyło sie ze dwa razy na 3 miechy ze wywaliło błąd 483Dsiłownik zaworu dławiącego ale teraz jest spokoj.Poprosze wiec o instrukcje jak sprawdzic stan swiec a co wazniejsze samego sterownika.Pozatym lubie cos sam zrobic i miec pewnosc i satysfakcje bo nie mam sił do pseudo mechaników i dupków którzy tylko potrawią wymienic na nowe .A w kraju którym jestem to już do potegi warsztat na każdym rogu a wiedzy w temacie kopletnie żadnej .Kraj cudów i fuszerki to {ES} Wakacje jak najbardziej zapraszam ale bez auta najlepiej na osiołku bo oni tylko to potrafią . pozdrawiam i dziekuje.
  11. Czy ktoś się orientuje czy błąd 0042DE ma wpływ na dopalanie DPF bo mam tylko ten błąd i nie moge uruchomic dopalania zawsze jest nieaktywne.
  12. Witaj kolego a mozesz napisac dokladniej jak te ustawienia zmienic w rheingold. dzieki
  13. Witam .Niestety nikt nie wie co to .Raczej na pewno to nie skrzynia ani konwerter Wymieniony na nowy i nie potrzebnie :mad2: Teraz padło podejrzenie na pompe wspomagania kierownicy .Czyli znowu jakies 500 euro :shock: Jeszcze troche i bede miał nowy samochód z czesci zamiennych.Brak mi słów i nerwów na mechaników bez jaj i wiedzy. W autoryzowanym serwisie bmw też sie poddali i zaproponowali naprawę krok po kroku na mój koszt!!! :mad2: pozdrawiam.
  14. Dzieki za info .Wiec w tym tygodniu wycigamy skrzynie i zmieniamy konwenter.Mam nadzieje ze to nie skrzynia. Auto obsuchalismy i dzwiek dochodzi z tyu silnika wiec pompy i rolki odpadaja .Chalas jest dokadnie przy skrzyni z przodu tuz obok katalizatora od spodu .Miejmy nadzieje ze to ten konwenter. Dam znac co i jak. ps ile zaimuje wyjecie skrzyni z tego 4x4? :roll:
  15. Witam ponownie .Prawdopodobnie padło łożysko w konwenterze,czy ktos sie z tym zgadza? Auto i biegi i konwenter zadnych objawow nie ślizga ani nie zapina za mocno wszystko dobrze działa .tylko ten paskudny dzwiek talezyków ocierających sie o siebie. dzieki.pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.