Skocz do zawartości

Oskar40

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F01

Osiągnięcia Oskar40

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Przeglądałem różne fora i znalazłem problem. Tak zwany niemiecki dzięcioł. Bolączka aktywnego układu wspomagania kierownicy. Do f13 nie ma prawdopodobnie zestawu naprawczego. Nowa kolumna około 15000 zł. Mam nadzieję że aktualizacja modułu pomoże. Dla zainteresowanych poniżej linki. PUMA: V1-R2-RO 55396534-05 - 12/03/18 Onderdelen voor reparatie 32106893339 - Blokker 83290434684 - (Het onderdeelnummer zal waarschijnlijk anders zijn, er staat een bmw F01 in de video ) Olie Lubrizol 6178 Bij auto's met 4 cilinders hoeft de stuurkolom niet gedemonteerd te worden, maar bij 6 cilinder wel. Reparatie instructie: https://drive.google.com/open?id=1_CS...
  2. Witam Podczas toczenia się samochodu dochadza od czasu do czasu dziwne stuki. Całe zawieszenie sprawdzone i zero luzów. Dzisiaj na parkingu przy włączonym silniku pojawiły się te same stuki, tyle że samochód stał w miejscu. Są to chwilowe stuki i ustępują. Przez przypadek potrafię je wywołać. Dynamicznie skręcam kierownicą w prawo i lewo i stuki pojawiają się na 2, 3 sekundy i później cisza. Miał ktoś może doświadczenie z takim przypadkiem ? Lub wie co moze być przyczyną ?
  3. Oskar40

    Bmw Z4 sdrive 2.8 i

    Witam, Mam dwa pytania. Bmw Z4 2.8 i na zimnym silniku zaraz po odpaleniu wlacza sie ssanie i jest wszystko w porzadku. Po chwili ssanie sie wylacza , obroty spadaja do +- 600 i czuc delikatne wibracje, tak jak by obroty bylu ciut za niskie. Po nagrzaniu silnika wolne obroty zostaja na na tym samym poziomie (+- 600 ) i jest juz wszystko w porzadku zero wibracji. Spotkal sie ktos moze juz z czyms takim ? Czyzby ssanie za wczesnie sie wylacza ? Drugi problem wystepuje przy dodawaniu gazu gdy samochod wchodzi na obroty powyzej 1000, od strony kierowcy slychac wtedy odglos w stylu malego wentylatorka ( nie jest to metaliczny dzwiek, bardziej plastykowy wiatraczek ) Gdy odejmuje sie gaz i obroty spadaja do minimum jest kompletna cisza , ten dzwiek znika calkowicie. Po otwarciu maski ciezko zlokalizowac ten dzwiek, bardziej jest slyszalny w srodku przy zamknietych dzwiach. Z tego co widzialem od strony kierowcy nie ma nic co moglo by wydawac ten dzwiek. Najblizej jest alternator i nie wiem czy ten wiatrak nie moze robic tego ? Zrobilem krotki filmik wiec jak cos moge podrzucic zainteresowanym. Zapomnialem dodac ze po wylaczeniu klimy jest bez zmian wiec nawiew odpada. Gdyby ktos mial juz doswiadczenie z w/w problemami bede wdzieczny za wskazowki. Pozdrawiam
  4. Oskar40

    Problem z tempomatem

    WItam, Mial ktos przypadek w Bmw f01, podczas jazdy z tempomatem, obroty okolo 1500 od czasu do czasu krotkie szarpniecia i falowanie obrotow.. Z wylaczonym tempomatem wszystko ok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.