Skocz do zawartości

tiktaczek1

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 525d 2004r

Osiągnięcia tiktaczek1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam mam pytanie czy w CAS2. da się zmieniać nr VIN przez WINKFP ? Otóż miałem problem z sterownikiem silnika w BMW E60 i rozpadającym się kluczykiem a udało mi się załatwić cały komplet DDE CAS i 3 kluczyki i wkładki od anglika po założeniu udało mi się przekodować VIN i soft w DDE wpisać wyposażenie do CAS i auto odpaliło ale widzi inny pojazd z CAS przy próbie zmiany VIN wywala mi błędami stąd moje pytanie czy da się to jakoś przeprogramować na właściwy VIN , dodam ze ma INPĘ NCS WINKFP ISTĘ ? Czy ktoś podpowie jak to zrobić aby było wszystko z tym samym VIN-em? pozdrawiam
  2. Witam orginalny DDE jest https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC52-EUR-04-2004-E60-BMW-525d&diagId=13_0966 i jaki nr oprogamowania wgrac do dde auto ma kata i DPF Auto z 2004r z kwietnia
  3. Witam ma mały problem poprzedni właściciel wymienił sterownik DDE od poliftowego 2007 do przedlifta 2004r i tez nie dział mi tempomat oraz w ISTA otrzymuje błedy 4C08 - nieprawidłowy odbiornik DDE nadajnik ARS 45F8 - nieprawidłowy odbiornik DDE nadajnik TEMPOMAT 4448 - komunikat moment obrotowy aktywnego układu kierowniczego auto nie posiada aktywnego układu kierowniczego i muszę go jakoś wydokować ale powiem szczerze ze nie bardzo wiem gdzie go szukać aby go wyłączyć , podobnie jak ARS auto to 525D z 2004r. pomoże ktoś jak to zrobić aby tempomat mi zadziałał i w których sterownikach wydokować Aktywny układ kierowniczy z góry dziękuje
  4. Nie bardzo rozumiem na początek wgrać soft winkfp tylko jaki (NR SOFTU) aby był właściwy ?
  5. Wieczorem spróbuje przekodować pustym manem i zobaczę co będzie się działo co do mocy to raczej nie kręcona ale zaczytam MPPS do porównania dziekuje bardzo za szybką odpowiedź
  6. Czy po takim kodowaniu poprawiam kody IMA i FA czy powinien normalnie zapalić?
  7. Witam podpowie ktoś jak sprawdzić seryjne oprogramowanie sterownika DDE w BMW E60 525D sedan rok produkcji 2004r kwiecień , skrzynia manual fabrycznie z DPF auto zakupione z nowszym zestawem startowym jt DDE z polifta CAS i kluczyk . W DDE siedzi soft z automatu i E61 kombi i na postoju wkręca się do 4 tys przy jeździe pod obciążeniem normalnie do wykodowania została moduł Active stering którego nie ma i pneumatyczne zawieszenie. Podpowie ktoś jak to ogarnąć aby zaprogramować właściwe seryjne oprogramowanie w DDE
  8. Witam serdecznie mam mały problem z przekodowaniem szyb i lusterek z wersji GB na Europejska FA zostało juz zakodowane na 801 zamiast 812 zarówno w CAS jak i LMA oraz moduły CAS TMBF TMBF zakodowane do serii i nadal szyby działają odwrotnie Pytanie które moduł jeszcze trzeba przekodować ?
  9. tiktaczek1

    Zmiana nr VIN

    Ok dziękuje bardzo za informację
  10. tiktaczek1

    Zmiana nr VIN

    Witam serdecznie mam mały problem z BMW E60 525d 2004r. auto prze poprzedniego właściciela miało zmieniony licznik który jest od poliftowego E61 wszystkie wskazania sa poprawne ale denerwująca jest kropka miedzy przebiegiem a km dziennymi oraz brak komunikacji miedzy nawigacja brak wskazań do następnego przeglądu stak kocków tył przód itp. Inpa został sprawdzony licznik posiada inny nr VIN niż pozostałe sterowniki to powoduje wyświetlanie kropki na liczniku i brak komunikacji z nawi. Kiedy próbuje zakodować NCSExpert nowy VIN do licznika nie przyjmuje , próbowałem ISTĄ poprzez procedurę wymiany licznika licznik zostaje w systemie wymieniony ale brak jest kodowania . Pytanie jak można to zmienić nr VIN zapisany już w liczniku aby dostosować go do auta.? Czy nie trzeba go na przykład wyczyścić przed dokodowaniem? czy ktoś posiada gotową procedurę do np tool32 Z góry dziękuje za wszystkie cenne uwagi
  11. Witam serdecznie wszystkich z racji ze jest to mój pierwszy post w tak szanownym gronie zaczynam od przywitania wszystkich. Mam mały problem z ustaleniem przyczyny błędu 41E2 w mojej BMW E60 525D 177km sinik M57D25 wiem , że problem dotyczy EGR i jego sterowania przetwornik ciśnienia został wymieniony na nowy a w dalszym ciągu nie mam podciśnienia na zaworze EGR . (sprawdzone vacuometrem ) do sprawdzenia zostało mi podciśnienie na dojściu do przetwornika oraz wiązka elektryczna Kod błedu przedstawiam na obrazku https://www.fotosik.pl/zdjecie/041de2ce0c7bb09d Teraz moje pytanie : 1. co może być przyczyna powracającego błędu 2. czy da się INPĄ wymusić działanie EGR tak aby wykluczyć instalację elektryczną Dodam ze auto zostało dopiero zakupione w takim stanie i nie znam jego Historii wiec wszelkie uwagi sa na wagę złota z góry bardzo dziękuje za wszelkie informacje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.