Skocz do zawartości

szymeAT

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia szymeAT

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam. 1 Potrzebuje amortyzatorow m technik do e39 polifta. Wraz z odbojami i osłonami. 2 Oraz półos lewa, ewentualnie sam zewnętrzny przegub. Końcówka vin GN73880.
  2. Witam. Potrzebuję następujących części do silnika m52b28tu -panewki korbowodów -zestaw rozrządu (łańcuchy, ślizgi, koła zębate) -zestaw pierścieni na tłoki Uszczelki posiadam jakby co. Sytuacja wygląda tak, że kupiłem uszkodzony silnik, chcę go wyremontować i niestety nie posiadam numeru VIN. Będę wdzięczny jeśli posłuży się Pan jakimkolwiek. Dziękuję i Pozdrawiam.
  3. Kolektory podejda z mojego silnika? Nie beda miały mniejszej średnicy od 2.8?
  4. Czyli po prostu sprawdzam stan tulej cylindrow, przekładam bebechy z 2.8, głowicę i gotowe? Tak w wielkim skrócie.
  5. Wybaczcie, że piszę post pod postem ale potrzebuje szybkiej odpowiedzi. Duzo ludzi poleca stare pancerne 2.8, mialem okazję się przejechać e39 kolegi i mi pasuje. Pytanie chodzi głównie o to, czy mogę na moim bloku silnika i sprzęcie zrobic strokera 2.8? Jak coś takiego zrobić? Ma to sens? Jaki byłby orientacyjny koszt w stosunku do szukania słupka b28? Chodzi mi o ogolny zarys, robotę i tak będzie robił mechanik. Plus to, że boje się, że nowy silnil niedługo znowu wyzionie ducha, a wolałbym wiedzieć w jakim stanie mam serce e39.
  6. Kosztowna sprawa :/ chyba wolałbym lac olej niz na chwile obecna wykladac taki fundusz. Tak czy tak wpadnie cos wiekszego niz dotychczasowe 2.5.
  7. Miałem b25, ale waham się właśnie między m52b28tu a b30. W sumie moje m54b25 brało 0,7l na 8tys, wiec nie bylo źle. Jaki byłby orientacyjny koszt zmiany samych pierscieni olejowych w 3.0? Pomijając pierścienie Nowy silnik chcę od razu uszczelnić na nowo, dac nowe paski, sprawdzić stan rolek.
  8. Panowie m52b28tu czy m54b30? Duża różnica w cenie orzz jezdzie?
  9. Rzeczywiście kiepsko to wyglada. W tygodniu pojedzie na lawecie do mechanika. Druga sprawa dotyczy kupna m54b30, na co zwrócić uwagę zeby nie kupić padła? Interesuje mnie tylko silnik będący jeszcze w aucie, jeśli kompresja bedzie ok to znaczy ze motor jest zdrowy? Nie znam się na tym szczególnie wiec pytam. Wszystkie wskazówki i porady mile widziane.
  10. Najszybciej swap na 3.0
  11. Panowie przykra sytuacja, dnia wczorajszego jadac 140km/h zamiast redukcji na 4 bieg przypadkowo wiłem 2, silnik zawyl po czym juz nie odpalił. Ogólnie slychac tylko jak kręci rozrusznik, nic poza tym. Miał ktoś podobny przypadek? Nastawić się na remont lub swap? Silnik juz raz miał generalny remont, najchętniej wrzucił bym m54b30.
  12. Myślę, ze to coś z alternatorem, juz raz go poprawiali tam gdzie oddałem powodem niby był jakis haczacy kabelek bo na wolnych obrotach bylo slychac takie dziwne terkotanie. Teraz slychac trochę tak jakby świst gdy dodaje i odejmuje gazu na wolnych obrotach.
  13. Kupiłem 77ah centry i ładowanie jest nadal na poziomie 13.5 13.6 coś moze kraść prąd? Wiem ze cos sie ostatnio przetarlo bo radio odbiera słabiej.
  14. Jutro kupię i tak zrobię. Przedzial akumulatora 74-77ah będzie ok? W necie wyczytałem takie wartości właśnie dla mojej.
  15. Może to być wina akumulatora? Mam jeszcze od poprzedniego właściciela, dwa razy mi juz nie kręcił, i kest trochę za maly tzn. Pojemność. Jutro kupię nowy z właściwym parametrem i zobaczę jak będzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.