Skocz do zawartości

elmer80

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525d 2006

Osiągnięcia elmer80

  1. koledzy co może być przyczyną niedoładowania jak na filmie? na pierwszym filmie normalne przyspieszanie a na drugim na max w aucie brak dpf, egr oraz błędów doładowanie - normalne przyspieszanie doładowanie - MAX
  2. elmer80

    Dpf i klapki

    Czyli w trakcie regeneracji zmieniają położenie? Mam problemy z dpf, w sumie to zaczęły się zaraz po usunięciu klapek. Na dniach powinien dojść do mnie zregenerowany kolektor i dam znać czy nastąpiła poprawa. i?
  3. tak właśnie mam, prawy tył i lewy przód - dwa potencjomentry/czujniki przy włączeniu świateł obydwa reflektory robią test dół góra dodam, że mam E61 z nivo oraz normalną regulację wysokości na pokrętło w kokpicie
  4. skrzynia przestała redukować jak pojebana przy małym dodawaniu gazu
  5. pokaż ten akumulator podtrzymujący w E60...
  6. najpierw sprawdź czy to w ogóle miało takie reflektory po vin jak nie to pusty man w niczym nie pomoże
  7. czyli zakładając xenon nieskrętny do preLCI zamiast H7 wystarczy kodowanie i poziomowanie zadziała?
  8. Kolektor założony i pierwsze wrażenia jest lepiej. Skrzynia zaczęła niżej zmieniać biegi a przy umiarkowanym przyśpieszaniu nie redukuje. Przejechałem dopiero 30 km a chyba skrzynia musi się przyuczyć? Swoją drogą jaki moment dokręcania śrub kolektora ssącego? Przy okazji sprawdziłem ciśnienie sprężania... 23-25
  9. Faktycznie blaszka jest cieńsza i mniej blokuje przy pełnym otwarciu ale prześwity na ośce mogą przyczyniać się do osadzania syfu. Nie mówię, że jedno czy drugie jest lepsze tylko stwierdzam fakty. Mój nowy kolektor jeszcze leży w kartonie ale czytając posty to mam identyczne objawy, że auto nie jedzie itd. Od 2,5 tys obr ciągnie super tym bardziej, że jest po programie i ma zregenerowane turbo. Przy czym program był najpierw a potem klapki wywalone. Mam nadzieję, że po wymianie kolektora zacznie normalnie jeździć.
  10. Wrzuć parę fotek albo link do zdjęć Google. Podwójne zabezpieczenie? Co masz na myśli? W AS jest klapka z jednego kawałka metalu z otworem przez środek więc to nie może odpaść i wpaść do cylindra jak w oryginale. Tylko te wycieki po 4 latach trochę słabo
  11. 4 lata a ile kilometrów? Użytkowałeś bez klapek? Jakieś spostrzeżenia?
  12. potwierdzam, mam identycznie w 525d 177 po programie wracam do serii i zakładam kolektor od AS te od PT są gorzej wykonane, kiedyś były frezowane z kawałka metalu a teraz zgrzewają z blaszki
  13. elmer80

    Wymiana turbiny 525D

    w mieście to normalny wynik jeśli chodzi o spalanie sprawdź korekcję wtrysków zanim oddasz do naprawy i ewentualnie test przelewowy - prosta sprawa
  14. Po co te 0W? W północnej Norwegii będzie jeżdżone? Ja wywaliłem DPF i leje olej z normą LL01 a mianowicie Valvoline synpower 5W30. Zmieniam co 10 tys razem z płukanką i jest git. Nie popadajmy w paranoję z olejem do M57
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.