Skocz do zawartości

irekbr

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 xDrive20 2.0 135 kw Manual 2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia irekbr

  1. Zamawiałem naklejkę z danymi auta (nie tą z ciśnieniami bo ona nie jest konieczna jak się zniszczy) w ASO BMW Szczecin (zniszczyła się i była niewidoczna)- koszt około 200 zł. Z racji, że auto było nabyte u dealera ze Szczecina wydrukowali kartę charakterystyki pojazdu i zamówili w Niemczech kopię naklejki. Po 4 dniach miałem - podczas naklejania zniszczyłem i musiałem zamówić drugą! Podczas naklejania niefortunnie zawiał wiatr i mi krzywo złapała 😞 Nie wiedziałem, że nie wolno jej korygować/odlepiać - JEST PONACINANA I CELOWO PODCZAS PRÓBY ODKLEJENIA SIĘ NISZCZY! Przed naklejeniem zróbcie na sucho próbę jak i gdzie ma być przylepiona. KONIECZNA JEST PRZY PRZEGLĄDZIE - CO ROK MI SPRAWDZAJĄ CZY JEST NA SWOIM MIEJSCU!
  2. irekbr

    Akcja serwisowa - kody

    Dzwoniłem dziś do BMW akcja STOP024773 dalej jest mimo, że znikła ze strony ale czekają dalej na wytyczne z centrali czego ma dotyczyć.
  3. irekbr

    Akcja serwisowa - kody

    Miałem też tą akcję STOP024773 i właśnie dziś znikła ze strony. U ciebie dalej widnieje?
  4. Zasada jedna, kupiłeś auto, nie znasz pełnej, 100 % historii = wymieniasz wszelkie płyny i filtry! Płyny wymienia się prewencyjnie a nie przy dolegliwościach, bo gdy boli to ostateczność a wtedy może już nie pomóc. Proponuję, w silniku, skrzyni, VTG, mosty.....i śpisz spokojnie.....
  5. irekbr

    Tarcze hamulcowe

    Miałem dwa lata temu podobnie, wymiana przód klocki i tarcze (chyba textar) - po 2 tysiącach bicie- reklamacja uznana. Obiło mi się o uszy, że to częsty przypadek w tym modelu i dają radę oryginały tylko. Słyszałem też, że podobno ten model ma źle zaprojektowane zaciski z systemem hamulcowym - zbyt małe i się łatwo grzeją.... Sprawdź na stacji diagnostycznej.... szybko wyłapią na (chyba to się tak nazywa) oporach toczenia podczas hamowania. Może ktoś niechlujnie założył nie czyszcząc przylgni i teraz tak jest- śmiało jedź na reklamację
  6. R-Motors robiłem swoje x3 - podniesienie mocy - po 1 razie wywalało błąd EGR (problem z dawką powietrza zasysanego czy jakoś tak)- po 1 poprawce wszystko ok
  7. Witam, ponowie pytanie - ktoś dysponuje kluczem do pożyczenia na 10 minut w szczecinie?
  8. Potwierdzam, głównym problemem zakłóceń radia jest wadliwa, słynna płytka w tylnych światłach. Kupiłem - wymieniłem- szumiało - zadzwoniłem do dostawcy allegro - powiedział że wiedzą o tym i stwierdził, że wyśle inną, poprawioną- po podmianie problem zniknął.Sprawdź, która jest nieoryginalna albo poodpinaj po kolei po jednej, znajdziesz winowajcę- zadzwoń do sklepu przedstaw problem powinni mieć juz poprawione wersje.
  9. Tak, BMW Partner Zbigniew Jarzembek w Podjuchach ,prawdopodobnie specjalnie dla mnie kupił na wymianę. Zestaw kupiłem w ASO za niecałą stówkę.
  10. Cześć, do gniazda zapalniczki wpadła mi końcówka kabla do ładowania telefonu i zrobiła zwarcie. Spaliłem bezpiecznik pewnie. Przez to obydwa gniazda zapalniczki nie reagują na próby ładowania. Podpowie ktoś gdzie szukać bezpiecznika i który to bo dojście w schowka słabe by każdy wyciągać po kolei . model F25 xD 2.0 2011 r. Nigdzie nie mogę znaleźć schematu. Dziękuję za pomoc i wyrozumiałość.
  11. Niestety, u nas jest inaczej, dzwoniłem dziś do ASO - nie mam żadnej akcji na wymianę osłony górnej filtra klimatyzacji (źle spływająca woda)...trochę pogadałem z facetem, mówi, że opiera się na centralnym rejestrze BMW i tam nie mam mojego auta i już.....
  12. Witam, ma ktoś w Szczecinie klucz na 3 dziurki - potrzebuję dokręcić nakrętkę kilka mm.
  13. U mnie wczoraj wymieniono i dokręcono zestaw naprawczy z siłą 70 nM - podobno taka siła zalecana w BMW(w serwisie w Szczecinie chcieli 1200 zł/ zapłaciłem w nieautoryzowanym 150 zł) -a mało sobie po wyjeździe zębów nie wybiłem chodziła tak ciasno i się w kilku pozycjach blokowała. Pojechałem na poprawkę i popuścili. Okazuje się ,że za słabo popuścili bo do koca nie odbija do punktu 0 i muszę jeszcze raz . W BMW pisząc instrukcję wydaje się, że do końca nie mieli pojęcia co robią. Piszą o sile dokręcania a maglownice maja różny stopień wytarcia. Prawidłowo powinno się ściągnąć lewą obejmę maskownicy magla (tę harmonijkę) i nakrętkę dokręcać do momentu usunięcia luzu na przekładni ruszając ja ręką góra/dół - po to do zestawu dodają te dwie wielkie obejmy - żeby potem założyć nową. Takie ślepe dokręcanie zadaną siłą tu nie zda egzaminu bo może wystąpić różny stopień docisku. Mało tego - kasując luz i bujając ręką za listwę powinniśmy koniecznie mieć na maxa skręcone koła ponieważ tam listwa zachowuje oryginalne parametry i to właśnie te miejsce jest najwłaściwsze do usuwania luzu.
  14. Witajcie, mam pytanie. Kiedyś gdzieś ktoś pisał o tej wymianie w środku jakiegoś posta i dawał zdjęcia katalogowe. Ile wchodzi do manualnej skrzyni oleju? Pamiętam, że książkowo 1,2 l ale ktoś pisał , że spuszcza się przez korek najwyżej 600 ml. Ktoś coś.....z doświadczenia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.