Skocz do zawartości

Dalnieboiszczik

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dalnieboiszczik

  • Urodziny 17.04.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G02 2024
  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dalnieboiszczik

  1. EGR wymieniłem wraz z chłodniczką. Dzięki za pomoc👍🏻
  2. Wyjaśniło się. Powód prozaiczny. Mechanik zalał za dużo oleju. Problem został rozwiązany :)
  3. Opony wielosezonowe założone nowe. Padło na "Nexen,y". Tył i przód sprawdzony. Nic nie stuka, nic nie puka. Z ciekawostek. Po założeniu nowych opon auto optycznie się "wyrównało", nie mam pojęcia jak. Pozdrawiam
  4. U mnie tak mówią co poniektórzy na łożysko. U mnie lewy amortyzator był porządnie wylany aż na wahacz spłynęło. To samo mówił mi mechanik o powodzie pójścia przodu do góry. Auto teraz będzie miało zmieniane opony po 109 tysiączkach. Będzie zaglądane w zawieszenie, szczególnie na tył. Przy okazji ustawiona geometria.
  5. Borsuczek, to jest pomiar od dolnej krawędzi alufelgi do rantu błotnika ? kkx5, chyba nie odbojnik ale tuleja amortyzatora ? Przed wymianą amortyzatorów stał widocznie niżej. Przed wymianą z trudem między górą opony a błotnikiem wciskałem trzy palce. Po wymianie spokojnie wchodzą cztery. Normalnie jak z kobitą po Erasmusie ;)
  6. Czołgiem Po wymianie amortyzatorów na przedniej osi E91 wyraźnie poszło do góry. Sprężyny są te same. W raz z amortyzatorami z przodu wymienione zostało mocowanie. I tutaj dochodzimy do pytania. Auto wozi powietrze w bagażniku i na tylnej kanapie. Czy siadły tylne sprężyny i jest to zbieg okoliczności czy mechanik zamontował jakiś gniot na przednie zawieszenie ? Auto stoi teraz tak że przód stoi wyżej niż tył. Tak nigdy nie było. Czy spróbować wymienić sprężyny z tyłu czy może montaż jakiś sprężyn obniżających na przód ? Pozdrawiam
  7. Cześć Mam problem z moją E91. Auto ma 275 tys km. Świeżo (początek lutego) po wymianie rozrządu u braci Fąfara pod Bierutowem. Na początku stycznia wymiana pokrywy zaworów, oryginalna pękła / rozszczelniła się. Auto z 5-7 tys km temu miało wymieniany EGR. I teraz opis problemu. Odpalam Bunie po nocy, przejeżdżam bardzo spokojnie dystans 3 km po czym podczas pracy na biegu jałowym obory falują. Jak silnik się rozgrzeje, czyli przejadę kolejne 3/5 km wszystko jest okej. Nie zauważyłem spadku mocy, zwiększonego apetytu na paliwo, tylko falowanie. Dodam jedynie że mam skrzynie automatyczną. Co ciekawe poza zapisanym w historii błędem filtra cząstek stałych, komputer nic nie pokazuje. Jakieś pomysły ?
  8. Cześć Mam niecodzienne pytanie dotyczące posiadaczy silników 2.0 d i 3.0 d o mocy 190 i 265 KM ze skrzyniami automatycznymi 6 i 8 biegowymi. Możecie napisać jakie macie obroty w swoich autach przy prędkości 120 i 140 km/h jadąc po płaskiej drodze bez przyspieszania czy zwalniania. Normalna jazda w trasie na tempomacie. Szczególnie te pytanie kieruje do użytkowników modeli serii 3 i 5 oraz X. Dzięki
  9. Ten błąd pobrałem używając swojej „wtyczki” i aplikacji na telefon. Gdy podjechałem do mechanika on stwierdził że błąd owszem, jest ale stary. Wykasował go. Po czym wyczyścił chłodniczkę lub zawór EGR, mówiąc że jeżeli problem „przytykania” przy przyspieszaniu na zimnym silniku powtórzy się to niestety trzeba będzie wymienić ten element. Więc problem powrócił. Stąd mój post.
  10. Po podłączeniu kompa wyskakuje błąd 4B90 czyli kontrola szyny CR przy starcie silnika Patrzę na ceny zaworów EGR i rozpiętość jest między 200 zł a 2 tys zł za nowy. Co polecacie ?
  11. Cześć Mam pytanie. Czy uszkodzona chłodniczka EGR objawia się „przytykaniem” auta zaraz po włączeniu po nocnym postoju ? Jakie objawy u Was występowały ? Płynu nie ubywa. Auto nie dymi. Jaki jest koszt zakupy takiej chłodniczki EGR ? Pozdrawiam
  12. Jednak poszedłem Waszą drogą i zamontowałem tempomat. Wszystko fajnie działa. Szkoda że deska rozdzielcza w moim aucie nie ma funkcji tempomatu. Po włączeniu zadanej prędkości przez chwile pokazuje się na wyswietlaczu prędkość ale nie ma odpowiadającej za niego piktogramu. Trudno, jeżdżę bez tego :)
  13. Cześć Mam mały problem z moją E91 z roku 2012. Pokrętło odpowiadające za włączanie świateł mijania nie działa. Włącza światła postojowe, światła przeciwmgłowe p/t ale nie reaguje na chęć wybrania świateł mijania. Czuć przekręcając pokrętłem że opór jest na pozycyjnych ale na mijania nawet nie zostaje w położeniu. Stąd moje pytanie : * czy łatwo się dostać do przełącznika świateł ? * czy jest możliwość po dostaniu się do pokrętła włączyć światła mijania czy może jest to rzecz nierozbieralna ? * jeżeli wymienię cały przełącznik trzeba cokolwiek w komputerze zmieniać, wprowadzać jakieś zmiany ? * łatwa wymiana Obecnie jestem poza krajem. Ale mam niedaleko salon BMW. Jaki mógłby być koszt zakupu w oryginale nowego przełącznika ? Dziękuje za pomoc
  14. Temat się rozwiązał. Podczas wymiany oleju gdy samochód był na podnośniku okazało się że wylał się lewy amortyzator. Olej aż pociekły na wahacz. Więc od momentu kupienia auta, przechodząc trzy przeglądy rejestracyjne i dwa dodatkowe od siebie, sprawdzenia zawieszeń nic nie pokazało że amortyzator dokonał żywota. Na czterech różnych stacjach diagnostycznych byłem od 2018 roku !
  15. Cześć W mojej E91 wylał się jeden z amortyzatorów. Zostały wymienione na nowe w raz z łożyskami amortyzatorów i osłonami. Obecnie przód auta stoi widocznie wyżej niżeli był przed ich wymianą. Tak z 1.5 cm. Nie widzę aby przód osiadł / uklepał się. Jakieś porady jak temu zaradzić ? Czy w grę wchodzi tylko wymiana sprężyn na ciut obniżone ? Czy może poczekac aż przód jednak opadnie ? Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.