Skocz do zawartości

Wilem

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 2003

Osiągnięcia Wilem

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wilem

    M3 E46 2001 - nawiew/klimatronic

    Zacząłbym od jeża, natomiast najpierw bym spróbował podmienić od kogoś używkę, następnie jak padnie na jeża to spróbować go zregenerować, bardzo łatwa czynność, a możesz zaoszczędzić na flaszkę ;)
  2. Siema! Mam lub też miałem problem z Vanosem. Jeden mechanik mówił, że krzywy wałek, inny że cała głowica do wymiany, jeszcze inny że tylko wałek mimośrodowy do wymiany, podawali koszty a ja się coraz bardziej poddawałem. Kupiłem kabelek, zainstalowałem INPA, sprawdziłem błędy: VVT, sondy, cylinder 4. Zrobiłem adaptację, pojeździłem na całym zakresie obrotów na różnych biegach i auto od 2 tygodni (ok 250km) śmiga normalnie, nie gaśnie, pracuje na wszystkich zaworach co przed adaptacją było tragedią. Co to oznacza? Że wszyscy mechanicy się mylili i to nie wina VVT? Czy moje auto jest jakieś dziwne? Podpowiedzcie o co chodzi? W tym momencie jedyny problem z autem mam taki, że jak się rozgrzeje to falują obroty ale nie dość że minimalnie to nie zawsze. Czy to możliwe, że przy ew. mechanicznej usterce VVT po adaptacji przejeżdzam ok 250 km i jest ok? Zgłupiałem.
  3. Wilem

    E46 316i swap?

    Wychodzi chyba zbyt drogo jak na 16 letnie auto. Są jakieś zamienniki tych wałków do mojego motoru?
  4. Wilem

    E46 316i swap?

    Witam, Moja bunia ma do naprawy wałek mimośrodowy i pompę vacum. Chce Was prosić o radę, co robić? :( Bawić się w naprawy jeśli tak jakie to koszta? Czy robić swap, jeśli tak to jaki najlepiej włożyć tam silnik? Dodam, że mam gaz więc info o kosztach zmiany tego gazu na 6 cylindrów też mile widziane. Czy może sprzedawać z tymi usterkami? Aktualny silnik N42B18 Pozdrawiam :)
  5. Dodam, że u Kwiatkowskiego nie stwierdzili żadnych błędów na kompie.
  6. Wilem

    Pomorskie

    post nieaktualny
  7. Witam, BMW E46 316i rok 2002r atuomat. Byla sama benzyna, teraz jest benzyna+lpg. Mam podobny problem jak na filmiku przedstawil kolega juz tutaj na forum DeaDSleep (link do jego tematu I filmiku yt ponizej). Jednak jego problem byl w innym silniku, niestety nie wiem jak wielkie sa roznice w miedzy silnikami :( Moj problem polega tez na tym, ze mam to samo na benzynie jak I na gazie. Od poprzedniego wlasciciela dowiedzialem sie, ze przed instalacja gazu problem takze wystepowal. DeaDSleep pisze 'Problem został rozwiązany przestawione mapy benzyny kilkakrotnie jak gazu dlatego na benzynie się dusił i nie miał mocy :/' troszke nie rozumiem tego zdania. Czy jest mozliwe ze te mapy gazownik ustawil mu(poprzedniemu wlascicielowi auta) tak samo jak benzyny stad problem na pb I lpg? Pisze juz zrozpaczony, co prawda kupilem auto bardzo tanio jednak pojechalem do Luzina do Kwiatkowskiego (cos robili z wezami odmy, wymienili czujnik polozenia walu chyba I cos w silniku czego juz nie pamietam). Skasowal mnie prawie 3k, a usterka jak wystepowala tak wystepuje. Przegladam forum, przegladam filmiki I dopiero teraz trafilem na filmik pokazujacy idealnie to co pokazuje moja wskazowka na obrotomierzu. Dzieje sie to tylko I wylacznie na nierozgrzanym silniku, jak sie rozgrzeje problem nagle ustepuje. Te obroty walcza, walcza I albo dadza rade albo gasnie, po rozgrzaniu wszystko ustepuje, a czasami traci moc, raz na miesiac czy 2, jak mocno przycisne wlacza sie kontrolka check engine, ktora po minucie gasnie. Ostatnia moja deska ratunku jest forum I warszatat na liczmanskiego w Oliwie Gdansk. Prosze o wszelka pomoc :) https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=324177
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.