Skocz do zawartości

Betelgeza

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 M54b22 2003

Osiągnięcia Betelgeza

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Nazbierałem trochę pieniędzy i chciałbym wymienić silnik z e46 2.2 na 2.5 z e60. Jaki może być koszt montażu i co będzie do zmiany? Myślę, że te silniki powinny pasować na zasadzie plug & play poza miską olejową. Silnik z anglika znalazłem za 2100zł z osprzętem 87000mil. Pytam bo nie wiem czy będzie to opłacalne. Chcę trochę więcej mocy (+22KM). Co z elektroniką?
  2. Też myślałem nad silnikiem m54b25, ale na razie ten co mam działa jak żyleta. Wymienię układ wydechowy i dolotowy, ponieważ jak bym kiedyś wymieniał swój silnik na ten 2.5l to przecież uklad wydechowy i dolotowy będą pasować.
  3. Czy da radę skasować ten błąd podpinając pod komputer - trzeba coś programować? Czy będzie świecić kontrolka "check engine"?
  4. Witajcie, Chciałbym wymienić cały układ wydechowy na SCHMIEDMANN (http://www.high-tech-tuning.pl/pl/p/SCHMIEDMANN-zestaw-BMW-e46-m52TUm54/134). Z tego co widzę na stronie w zestawie są kolektory+katalizatory. Czy po zamontowaniu kolektorów i katalizatorów potem łącze to z tłumikiem środkowym ( seryjnym) a ostatecznie z tłumikiem końcowym (seryjnym)? Sam nie mam zamiaru tego robić chce kupić to co potrzebne i dać do mechanika niech składa. Nie chciałbym aby auto było bardzo głośne. Zależy mi na poprawieniu osiągów. Jak uda mi się to ogarnąć to potem wezmę się za układ dolotowy. Pomóżcie, jestem w tym zielony a nie chce dawać auta do mechanika żeby robil co chciał i nie wiadomo na jakich częściach ( choć w zasadzie mam zaufanie do tego warsztatu).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.