Skocz do zawartości

camuskk

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F07 530xD

Osiągnięcia camuskk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Przy okazji aktualizacja. Na przeglądzie (zgodnie z podejrzeniem) okazało się, że termostat nie trzyma. Został wymieniony, ale spalanie niestety w zasadzie pozostało bez zmian :cry: . Jest może nieznacznie mniejsze, ale wciąż na poziomie 18l w mieście na krótkich trasach.
  2. Cześć, Od pewnego czasu przestały wykonywać się komendy zdalne (działały do tej pory) wysyłane przez remote cocpit w Connected Drive - światła, sygnał dźwiękowy, otwieranie/zamykanie, ogrzewanie. Działa natomiast wysyłanie wiadomości do samochodu i lokalizacja. Status abonamentu jest jako kupione. Zarówno z aplikacji mobilnej jak i ze strony BMW przy włączeniu danej funkcji jest najpierw status przesyłanie do serwera, a następnie przesyłanie do samochodu, które kończy się błędem. Ma może ktoś jakiś pomysł co może być tego przyczyną i jak spowodować, żeby komendy były przesyłane do samochodu (F07 z 2014)? Będę wdzięczny za pomoc.
  3. Ktoś pytał, czy zużycie na podstawie komputera, czy zmierzone. Niestety są zbieżne :cry: trochę ponad 300km/bak. Jeżeli X4 2.0i w mieście średnio 12.5 na trasie 6km to niestety bezsprzecznie oznacza, że coś z moim X3 jest sknocone ... :mad2: Przy okazji pytanie do przemeq i innych posiadaczy 2.0i. Jak szybko rośnie temperatura oleju? ile kilometrów robicie do 100C?
  4. Dzięki za opinie, jednakże wciąż myślę, że spalanie na poziomie 20l/100 w niezbyt dużym samochodzie z 2 litrowym silnikiem to jednak przesada. Spodziewałbym się spalania max 15-16 litrów (tyle w mieście pali mi sporo cięższe Sorento 3.5 benzyna w automacie w mieście). Poza tym mam ten samochód od jakiegoś roku, ale znam dobrze jego historię i średnie spalanie w długim okresie (ponad rok przed kupnem) było na poziomie 12,5l/100, a samochód również większość jeździł w mieście. Może na trochę dłuższych odcinkach ale wciąż w mieście. Myślę, że coś jest nie tak regulacją temperatury płynów w silniku albo sterowaniem ssaniem. Niestety nie wiem jak to jest realizowane w tym silniku. Ma może ktoś doświadczenia z tego zakresu?
  5. Cześć, Mam F25 z 2013 (przed liftem) roku w benzynie 2.0i, przebieg ok. 100kkm. Auto jest eksploatowane przez moją żonę, głównie w mieście na krótkich odcinkach głównie od 2 do 10km sporadycznie więcej. Samochód regularnie ma średnie spalanie 19,5 - 20,5l/100km. Zdaje sobie sprawę, że to warunki dość trudne do uzyskania małego spalania, ale myślę, że to i tak sporo za dużo. Żona nie jeździ dynamicznie, a raczej delikatnie. Rzadkie wyjazdy na trasę pokazują spalanie na poziomie 11 - 12 przy prędkościach autostradowych (120 - 140) bez szaleństw. Niby wszystko wygląda ok., pracuje równo, pali bez problemu, moc w normie. Dwie rzeczy które wydają mi się podejrzane to moim zdaniem temperatura oleju bardzo wolno rośnie oraz jest trochę czarnego nagaru na końcówce wydechu. Będę wdzięczny za pomoc w zdiagnozowaniu problemu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.