Skocz do zawartości

charlesww

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 550i N62B48

Osiągnięcia charlesww

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Czy ktoś z Was posiada samochód z HUD'em, w którym przykleił sobie folię HUD zamiast wyboru szyby czołowej dedykowanej do auta? Pytam, ponieważ mam nie lada problem z kupnem takowej do e60 (sensor, asystent, hud). Złachała mi się strasznie, widać efekt piaskowania, polerowanie raczej nie wchodzi w grę. I tutaj rodzi się pytanie - czy folia naklejona na wewnętrzną część szyby nie ogranicza widoczności przy kierowaniu, nie przeszkadza jej wygląd, rant, który się pewnie odznacza, kolor? Mimo, że jest przeźroczysta, to obrazy w necie widocznie pokazują, że jest ciemniejsza od reszty materiału, na którym jest naklejona. W procesie produkcji bmw wykorzystuje specjalne folie pvb, lecz takich również nie ma w sprzedaży (nie wiem również, czy naklejona dałaby taki sam efekt jak wtopiona między tafle szkła). Co na ten temat sądzicie? Różnica pomiędzy szybą sensor+asystent a sensor+asystent+hud to 2000zł.
  2. Dzieki za info, a czy modul bedzie pasowal z nowszych modeli Fxx?
  3. Czesc, prosze o rade - zalalo mi modul haka holowniczego, dokladnie modul AHV (numer czesci 7160678325602), padl i nie ma z nim komunikacji, dioda haka w bagazniki nawet nie miga. I tutaj pojawia sie moje pytanie - czy numer czesci musi byc identyczny z posiadanym, a takowego nie idzie teraz znalezc, czy wystarczy modul z innym numerem do e60 lci? Do obslugi haka jest rowniez potrzebny 61359146234, natomiast jest on caly. Dzieki za wszystkie odpowiedzi i pomoc.
  4. Dzięki za zainteresowanie tematem, natomiast nie posiadam niestety miejsca, w którym mógłbym się zaszyć na kilka dni i sam popracować ze skrzynią. Nie wydaje mi się, abym w ogóle się tego sam podjął, stąd pytanie o propozycje i warsztaty. O jakich oringach piszesz i jakiej śrubie? Masz może jakieś foty z tego rodzaju naprawy, byłoby myślę bardzo pomocne i zostało dla potomnych.
  5. Panowie, w niedługim czasie będę się przymierzał do wymiany pokryw (11147504376 oraz 11147512101) ze względu na wyciek płynu chłodniczego z tylu silnika. Rurka sprawdzona, trójkąt od wężyka spod maski wymieniony, została ta część, która zapewne odpowiada za ubytki. Pytanie do Was, kto w Warszawie i okolicach w miarę sprawnie byłby w stanie zdjąć skrzynię wraz wymianą tych elementów? Po demontażu znajdują się one zaraz za kołem zamachowym. Mam nieciekawe wspomnienia z okolicznych warsztatów, wolałbym zasięgnąć rady tutaj. Jeśli macie jakieś sugestie, propozycje, to proszę o wiadomość.
  6. poczytam, ogarne jak sie sprawdza w de inpa i wroce z odp. wkrotce
  7. Szczelność sprawdzić np. wytwornicą dymu od strony filtra powietrza i po każdej stronie odmy (przewodu odpowietrzającego), czy gdzieś jeszcze? Na coś szczególnie zwrócić uwagę przy tej czynności?
  8. Cześć, od jakiegoś czasu pojawia mi się problem, który również sygnalizuje check na desce, z błędów: 29E7 29E8. Wymieniłem cały zestaw odpowietrzający skrzynię korbową+wcześniejsze gumowe, okrągłe i pomarańczowe membrany, niestety bezskutecznie. Ciekawostką jest to, że check czasami sam z siebie potrafi zniknąć, by pojawić się za jakiś czas ponownie. Auto z silnikiem n62b48 z założoną ponad rok temu instalacją LPG (przy ostatnim przeglądzie gazu poprosiłem o sprawdzenie czy mieszanka na jałowych obrotach jest prawidłowa). Czy macie jeszcze jakiś pomysł do czego zajrzeć? INPA: 0x29E7 CDKRKAT 0x29E7 - Gemischadaption im Leerlauf pro Zeit P2187 Gemischregelung 1 im Leerlauf (Bank 1) - Gemisch zu mager Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 40 Kilometerstand 332280 km Motordrehzahl 1400.00 1/min Ansauglufttemperatur 28.50 Grad C Tankfüllstand 1L / Ink. 29.00 l Regelfaktor Bank 1 1.02 - System zu mager additiv pro Zeit zu groß Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden, OBD-entprellt Fehler wuerde das Aufleuchten der Warnlampe (MIL) verursachen Diagnose aktiv MIL ein Fehler in Entprellphase Fehlercode: 29 E7 E1 31 21 87 01 28 A2 3F 23 66 1D 82 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 0x29E8 CDKRKAT2 0x29E8 - Gemischadaption 2 im Leerlauf pro Zeit Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 38 Kilometerstand 332312 km Motordrehzahl 1480.00 1/min Ansauglufttemperatur 15.00 Grad C Tankfüllstand 1L / Ink. 28.00 l Regelfaktor Bank 2 1.00 - System zu mager additiv pro Zeit zu groß Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden, noch nicht OBD-entprellt Fehler wuerde das Aufleuchten der Warnlampe (MIL) verursachen Diagnose aktiv Fehlercode: 29 E8 C1 01 00 00 01 26 A2 43 25 54 1C 80 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
  9. Cześć, Poproszę doksy dla N62 na email: charles.wozniak@gmail.com Dzięki!
  10. Cześć, Przeszukałem trochę sieci i niestety nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na pytanie skąd pojawia się błąd Fault in drive. Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu, problem znika. Pojawia się w momencie, kiedy samochód zaczyna nabierać prędkości. Zdarzyło mi się to dwukrotnie. Czy macie jakieś sugestie, zanim zamówiony 2 dni temu kabel dojdzie do mnie i wrzucę jakieś błędy z diagnostyki? https://zapodaj.net/4173032f21e37.jpg.html https://zapodaj.net/409566a95e61d.jpg.html
  11. Na forum corvette mozna znalezc wiecej informacji na temat swiezo (wtedy) sprowadzonego auta ( http://www.corvetteforum.pl/corvetteforum/viewtopic.php?t=1767&sid=aed4fa6b2bd4770e9dcbd1221c9c1124), wymagana rejestracja. Dolozony lpg na "przestrzeni lat".
  12. Proszę o opinię nt. kolejnego, dzisiaj już ostatniego auta, jakim jest e60 w wersji 545i VIN: WBANB31070B079569 ogłoszenie: https://allegro.pl/bmw-545i-tylko-149900-km-i7417478944.html Samochód z przebiegiem ogłoszeniowym w wysokości niecałych 150000 km Jak wszystko dobrze pójdzie, to w pt będę jechał je oglądać, stąd potrzebuję Waszej opinii na jej temat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.