Skocz do zawartości

kazik09

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2001

Osiągnięcia kazik09

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. kazik09

    CDV Zawor dlawiacy sprzegla

    Olej zmieniony moze 2 miesiace temu. Poprawia sie na chwile tylko po odpowietrzeniu ale to paru godzinach wszystko wraca. Moze tez ktos mi opisac jak dziala ten zawor ?
  2. kazik09

    CDV Zawor dlawiacy sprzegla

    Witam. Mam problem z ciezko wchodzacymi biegami wymienilem juz komplet przegla z dwumasa, wysprzeglik oraz pompe sprzegla. Nadal nic najwiekrzy problem mam z wrzucaniem pierwszych boegow 1,2,3. W caylm ukladzie nie widac zadnych wyciekow. A podczas odpowietrzania ciagle pojawiaja sie pecherze powietrza. Jak myslicie czy winowajca moich problemow moze byc zawor dlawiacy ?
  3. Witam niedziala mi nawiew ani klimatyzacja oraz przepala mi bezpiecznik nr 28 po odlaczeniu panelu sterowania nadal bezpiecznik sie przepala tak samo sie dzieje gdy oglacze elektro zawor i pompke wody pod maska macie moze jakies wskazowki dla mnie co moglbym jeszcze sprawdzic ?
  4. kazik09

    Tasma airbagu

    Niestety nie mam dostepu do nikogo z inpa przebywam aktualnie za granica. Ale sprawdzilem tasme i jest ok na pewno nie jest przerwana.
  5. kazik09

    Tasma airbagu

    Wkleilem go powyrzej.No wlasnie nie ma numeru. Uzywam urzadzenia do diagnostyki autel. Niestety nie mam dostepu do niczego innego. Sprawdzam przejscia pomoedzy stykami tamy multimetrem ustawionym na “brzeczyk”
  6. kazik09

    Tasma airbagu

    „D - MRS: Airbag kierowcy krok 2 „ Sprawdzilem przewody idace od poduszki do tasmy i sa ok
  7. kazik09

    Tasma airbagu

    Witam. Ostatnio wymienialem pompe sprzegla. Po tym zabiegu zaczela swiecic mi kontrolka airbagu. Po podlaczeniu do kompa okazalo sie ze to tasma w kierownicy jest uszkodzona. Po rozebraniu kierownicy wyciagnieciu tasmy i sprawdzeniu jej multimetrem na przejscie okazalo sie ze tasma nie jest przerwana przejscie jest na wszystkich stykach. Dodam jeszcze ze multifunkcja w kierownicy jak i klakson dzialaja bez zarzutow. Moze ktos mial taki przypadek i potrafi pomoc?
  8. Zastanawiam sie tez czy moze dawka paliwa jaka „podaje” komputer nie jest zla ?
  9. Dodam ze to juz druga taka sytuacjia wtryski byly zregenerowane i zamontowane w samochodzie dzialo sie to samo wiec zostaly odeslane do firmy ktora je regenerowala. Powiedziano mi ze niby sa ok ale sprawdzono je i wyczyszczono. Teraz gdy ponownie ja zamontowalem dzieje sie to samo
  10. Bledow zero. Wtryski wymienilem bo jakis czas temu padl mi silnik i wymienilem go na „nowy” wiec zostaly mi wtryski wiec oddalem je do regeneracji a po zamontowaniu takie cuda sie dzieja :/
  11. Wiatm. Kilka dni temu wymienilem wtryskiwacze wszystkie 6 w mojej 330d (m57). Po przejechaniu jakis 300-400km auto zaczelo dziwnie kopcic jasnym dymem i zaczelo rzucac silnikiem . Czy problem moze byc we wtryskiwaczach czy moze to inny problem.
  12. A jeslinposiadam orginalan blokade ktora byla z nowyn zestawem moge ja wykozystac w jakis sposob ?
  13. Mam na mysli sam naprawiam . Chodzi mi o ta instrukcje gdzie jest opisane co i jak ,jakich momentow urzywac przy dokrecaniu itp.
  14. Witam posiada ktos manuala do bmw 46 330d i chcial by sie nim podzielic ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.