Skocz do zawartości

JotPe

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F34 320i @330i '18

Osiągnięcia JotPe

  1. zerknij tutaj, nie mam wiedzy, czy dotyczy to w całości F30, szukaj dalej ;) https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1526609
  2. Sprawdzę to i dam znać czy działa Nie sprawdzaj, zaufaj użytkownikom tego forum: DZIAŁA. Potrzebujesz apkę Bimmercode + interfejs OBDII
  3. Przejechałem ponad 70 tys. km na chipie, jak na razie zadnych problemów. Moc ok. 260 KM. Olej zmieniany co 12-15 tys. km.
  4. Podpinam się do tematu. F34 '18. U mnie drgania są przy prędkości ok. 70 km/h, też pojawiają się sporadycznie.
  5. Mam dokładnie taki sam objaw w F34, niestety do dzisiaj nie udało się ustalić przyczyny
  6. nie no, zmieniajmy co 4k. po co ryzykować?
  7. ale że co, masz pancerz wspomagany i nie wiesz czy masz tam wiązki? komu sprzedałeś te lampki?
  8. Dokładnie, po chipie "podobno" ma palić mniej przy spokojnej jeździe, ale ja tego nie zauważyłem... może dlatego, że nie po to podnosiłem moc, żeby jeździć spokojnie ;) Średnie spalanie (RWD): krótkie odcinki, 8-10km ok. 12,5l; trasa 8,5-9l. Najniższy wynik przy jeździe "krajoznawczej" 6,9l/100km. Średnie ok. 10,6l/100km. Dane z komputera.
  9. Dzień dobry, Poszukiwane: tarcze i klocki do F34, VIN BM93763. Przód + tył. Pozdrawiam!
  10. A już myślałem, że u mnie występuje jakaś anomalia, w trybie Comfort czasem widzę nawet leciutko poniżej 1k rpm ... Słabe to ... (F34, 320i)
  11. Jakiś miesiąc temu wysłałem zapytanie o rabat na G21 (do produkcji), "na dzień dobry" dostałem 16%. Konfiguracja ok. 270 tys., 430i.
  12. Miałem niedawno podobną przygodę, w trakcie jazdy wyskoczył komunikat o zbyt niskim poziomie płynu chłodniczego. Po 3 kilometrach zrobiło się bardziej poważnie, kolejny komunikat - niebezpieczeństwo przegrzania silnika... Dolałem płynu, uruchomiłem auto i zajrzałem pod silnik - lało się jak z wiadra... W efekcie laweta, podróż do ASO. Ostatecznie okazało się, że pękł jakiś wężyk przy kolektorze ssącym. Koszt serwisu 2.200 zł. Wymieniony element ok. 250zł, reszta to demontaż i montaż kolektora...
  13. tutaj masz film spod maski mojego F34, 320i (B48). Sam porównaj. https://youtu.be/g0H9V004F6E
  14. To i ja dorzucę swoje 3 grosze. F34 B48M 184KM, prod. 2018, do przebiegu 34k km na stocku, do dzisiaj prawie 80k (z wirusem). Żadnych problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.