Skocz do zawartości

Razek

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i
    E60 530i N52

Osiągnięcia Razek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Winny byl tak jak kolega wyzej napisał moduł napedu xdrive. Koszt uzywanegon 350zl + zakodowanie.
  2. Witam, mam ten sam problem w e70. Z tym ze u mnie wogole nie ma zasilania na kostce idacej do tego reduktora. Bezpiecznik sprawny. Sa jeszcze jakies newralgiczne miejsca powodujące znikanie zasilania?
  3. Dodatkowa pompka wody ta pod filtrem powietrza uruchamia się gdy odkrecimy ogrzewanie powyżej 20kilku stopni chyba 24. Tak bylo przynajmniej u mnie w m54b22. Auto postaw pod gorke, odkrec zbiorniczek, nawiewy na Max temp i min predkosc, uruchom auto i z dziurki powrotnej powinien sciekac plyn (tej od razu pod korkiem zbiorniczka wyrownawczego. Ta dodatkowa pompka wody gdy pracuje to wyraznie to czuc gdy sie ją dotknie.
  4. Mam to samo. Dzieje się tak gdy jest bardzo wilgotno i mglisto. Wydaje mi się, że po prostu woda skrapla się a następnie paruje podczas postoju gdy temperatura przy chłodnicy rośnie z powodu braku przewiewu. Sprawdzalem tez temperature plynu i wszystko w normie. Cisnienie w ukladzie optymalne. Plynu nie ubywa nawet gram. Wiekszosc e60 ma te klapki przed chlodnica, nasze nie mają, zapewne to przez to.
  5. Właśnie się nad nią zastanawiałem póki nie wpisałem Vinu w google. Oczywiście przez telefon "kiedys szkoda parkingowa z tylu i z przodu tylko zderzak" A i teraz dla niepoznaki sprzedaje kobieta :lol: Ta szkoda parkingowa to chyba z pociągiem była.
  6. Problem rozwiazany. Przyczyna bylo to ze jedna ze srub od strony walu w moscie odkrecila sie i spowodowalo to luz ktory uszkodzil lozysko mostu. Co do mostu to u mnie rowniez siedzial ten z koncowka 591 wiec na stronie bmwstore jest jakis babol. Most podszedl od 520d N47 automatu. Wczesniej przed usterka mialem wycie miedzy 60 a 100kmh po odpuszczeniu gazu - to wycie rowniez ustalo z wymiana mostu.
  7. To nie jest wina samej w sobie mechatroniki tylko tej jej czarnej części przykręconej, czyli sterownika z czujnikami.
  8. Kolega ma w profilu wpisany rocznik auta 2004r wiec silnik m54, a tam nie bylo jeszcze elektrycznej pompy wody jak w silnikach n52, wiec inpa nie sprawdzi jej sprawnosci
  9. Tak ale to na 99% mechatronika. Wpisz na youtube 5088 bmw i pokazują tam co jest przyczyną
  10. https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/33_1161-przekl-tylnej-osi-napodb-nap/i50464/kL/sN/r2007/m06 520d LCI N47 na przykład
  11. Dziękuję za odpowiedz ale nie zrozumieliśmy się. Wg bmwstore mosty pasują również od innych silników między innymi 520d, 523i 525i i jeszcze chyba jakiś. W niektórych z nich występują w automacie przelozenia 3.23 i o te mosty mi chodzi - czy da się po prostu je założyć bez przerobek
  12. Cześć. Miałem problem z głośnym mostem - po odjęciu gazu przy predkosciach 60-120kmh było słychać most. Dzisiaj przy gwaltownym ruszeniu do tylu a nastepnie przodu zaczęło coś huczeć przy małej predkości coś jak "łu łu łu łu" - początkowo obstawiałem łożysko bo slychac to rowineż po wbiciu luzu lub wcisnieciu sprzegla, jednak wycie przy wiekszej predkosci jest duzo glosniejsze niz przed tem. Mam manualną skrzynię i wg bmwstore idzie do mnie most 3.23 o nr 7560592 jednak takiego mostu nie da się dostać. Wszystkie są o nr 7560591 (przelozenie 3.23). Pytanie brzmi czy mogę wstawić most od automatu z tym samym przelozeniem? Uprzedzajac sugestie - olej w dyfrze mam :) Moglo mi pojsc cos poza mostem lub półosiami? Wycie jest na kazdym biegu i dobiega raczej z tylu auta.
  13. Jak mialem 520i to pamiętam, że 324mm szly do automatów a 310mm do manuala, bo miałem obie wersje i w obu wymieniałem tarcze. Nie dam sobie reki uciąć ze w 525i jest tak samo.
  14. Filmik srednio oddaje rzeczywisty dzwiek, ale podobnie brzmią popychacze zaworowe. Wiem ze N52 mają tę wadę głowic, że jak się jeździ na krotkich odcinkach i zamula to popychacze nie mają odpowiedniego smarowania i stukają. Rozgrzej dobrze auto, przegoń je z dwa trzy razy pod czerwone pole na trasie i zobacz czy stukanie zniknie.
  15. Na skrzyni swojej masz tabliczke tam jest cos takiego jak stueckl nr. Ten numer musi sie pokrywac z twoim. Pamietaj tez ze jak kupisz skrzynie od diesla to musisz przelozyc swoj sterownik, bo inaczej bedzie ci zmienial biegi przy 4700 obr. Sterownik jest w srodku w skrzyni przykrecony do mechatroniki (ten brazowy element).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.