Skocz do zawartości

EdekzKredek

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 2.0d 163KM ed

Osiągnięcia EdekzKredek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A ktoś juz to robił? Ile mniej więcej może to kosztować? Tak tylko informacyjnie żeby że mnie serwis skóry nie ściągnął:D
  2. No tuner sobie za taki zabieg zarzyczyl tysiąc złotych. Nie bardzo mi się opłaca to robić ponieważ auto będę trzymał jeszcze maksymalnie rok i do żyda:)
  3. Witam, niedawno wrocilem od tunera , który stwierdził że to nie jest takie "Hop siup" . Nie wystarczy "ściągnąć " blokady i auto będzie miało 184km :roll: teraz nie wiem nie kłamie żeby mnie naciągnąć na koszta :nienie: szedłem w zaparte twierdząc ,że przecież to ten sam silnik tylko z innym oprogramowaniem i powtarzałem mu wszystko to co tutaj się dowiedziałem. On powiedział mi , że nie wszystko co piszą w Internecie jest prawda :mrgreen: Ale jak przyjadę to jest w stanie zrobić mi to za tysiaka :mad2: . Czy aso po okresie gwarancyjnym wgra mi oprogramowanie 184 konne bez zadnych problemow ? alb3rt: ten tekst był do innego forumowicza :cool2:
  4. Czy ty d3bil czy nie potrafisz czytać ze zrozumieniem? ( nosz kur... przepraszam)
  5. Ok , dziękuję za cenną informację. Mógłbyś mi tak mniej-więcej przybliżyć cenę takiego zabiegu ? Nie chciałbym żeby ktoś że mnie zdarl kupę kasy :P
  6. Auto zakupiłem ponad rok temu . Wersja flotowa z ograniczoną mocą z wiadomych przyczyn ( tańsze opłaty itd). Czy ktoś może posiada wiedzę na temat czy tuner jest w stanie " zdjąć " blokadę i otrzymam wtedy seryjne 184 KM ? Auto i tak jak na 163 KM zbiera się niesamowicie i nie chce go chipowac do 200 lub więcej koni. Może ktoś już przerabial ten temat.. aha i jeszcze ( gdyby to nawet się udało) jak wpływa " zdjęcie ograniczenia " na emisję spalin . Pozdrawiam
  7. Ja założyłem dokładnie ta sama co l.e.s.t.e.r i powiem Ci że wygląda zacnie :lol: jak oryginalna końcówka od mpower :mrgreen: niestety zauważyłem że po dłuższym czasie jedna z rurek się bardziej budzi ( kurz na niej siada ) napewno spowodowane jest to tym , że po prostu wiekszosc spalin " ucieka " łatwiejsza droga czyli lewa rurka no ale wystarczy co jakis czas przetrzeć szmatką i gitara :norty:
  8. A czy ktoś poda szczegółowe informacje co jest potrzebne żeby sobie wpisać serwis ? Już wymieniłem wszystko sam i teraz chciałbym żeby to widziało w tej " książce " . Gdybym wiedział że będzie z tym taki problem to pojechał bym do serwisu :(
  9. A czy malowanie proszkowe nie " splynie" pod wpływem wysokiej temperatury ? W sumie to zbyt duża temperatura chyba nie jest na końcowym tlumiku a malowanie proszkowe trzyma do 180 stopni a wtedy farbą staje się plastyczna .. hm?
  10. Myślałem że są sposoby na jakieś profesjonalne wycięcie tego :D będę kombinowal flexem, dzięki za info
  11. Lester czy mógłbyś trochę przybliżyć w jaki sposób wyciales ten otwór pod ta 2 rurkę ? ( jakis szablon ?)Mam zamiar zrobić tak samo :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.