Skocz do zawartości

pitrro131

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW

Osiągnięcia pitrro131

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jak z VIN nie wychodzi PDC to wiązki nie uświadczysz. Zarówno na przód jak i na tył z JBE idzie 6 x 0,35mm2 :cool2:
  2. Miałem taki pomysł, zatem co lepsze/pewniejsze? Drugie auto odpalić i podpiąć na kablach czy taki zasilator 13.8V do 200A zapodać?
  3. Źle się wyraziłem, zakodować już mam zakodowane, natomiast konieczne okazuje się przeflashowanie ze względu na wymianę modułu JBE czy tam JBBFE (z innego auta z innym VINem). Zatem to zajmie trochę więcej czasu, więc zasilacz by się pewnie przydał ;)
  4. Cześć, mam pytanie o zasilacz, którym mógłbym wykorzystać do kodowania ;) Mogę pożyczyć taki zasilacz: RSP-3000-12 12V, 0~200A https://www.meanwell.com/webapp/product/search.aspx?linkfrom=elmark.com.pl&prod=RSP-3000 ale niestety na potecjometrze na jałowym można go rozkręcić maks do 13.78V, myślicie że to wystarczy?
  5. EDIT: PONIŻSZE DOTYCZY F10 PRE-LCI Właśnie kończę montaż kompletnego PDC w F10 ;) Ogólnie to dużo roboty, a najwięcej nerwów jest przy lataniu za potrzebnymi rzeczami (kupowanie na odległość używanych części u handlarzy niestety nie zawsze jest proste i oczywiste... :mad2: ) W skrócie co potrzeba: - moduł komfortu JBE (JBBFE) na trzy wtyczki - np. link - wtyk do modułu komfortu np. link - 2 x wiązka PDC (można zastosować te same wiązki na przód i na tył) - np. link - w zależności jakie wiązki kupimy mogą być potrzebne /wtykia/wtyki, które najprościej można kupić z wiązką od E60 - np. link lub link - 8 x czujnik PDC - np. link - 8 x koszyk PDC - np. link - jakieś 30 metrów kabla 0.35mm2 (albo trochę więcej :mrgreen: ) - np. link dużo cierpliwości, lutownica, cyna, koszulki termokurczliwe, multimetr, taśma parciana, trytytki a na koniec kodowanie :wink: Szacunkowy koszt to ok 500 zł, a może i mniej w zależności kto gdzie znajdzie jakie części (pytając o doposażenie różne firmy, koszty sięgają nawet 8000 zł, więc znaczna różnica... ). Na dole posta wszystkie potrzebne schematy, rozpiski i wtyczki :cool2: Jak będzie potrzeba to mogę jakieś foto zrobić :roll: PS. można kupić wiązki PDC od E60 po liftingu (czyli na wąskie 3 pinowe wtyki pod czujniki np. link), które po lekkiej modyfikacji przewodów (F10 wykorzystuje tylko 6 pinów, E60 korzystała z 12 pinów, więc trzeba zlutować odpowiednio wszystkie plusy i masy) oraz po zmodyfikowaniu 3 pinowych wtyczek do czujników (ponieważ ząbek w czujnikach F10 jest przesunięty o 3mm w bok, więc wystarczy powiększyć delikatnie wcięcie we wtyku) PS2. do pełni szczęścia można dodać jeszcze zakup i podłączenie przełącznika przy skrzyni, żeby sobie czasem ręcznie załączyć czujniki, mi jest to zbędne na tym etapie EDIT: POWYŻSZE DOTYCZY F10 PRE-LCI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.