Skocz do zawartości

Jozff

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316I alpinweiss 3 > Nowa motorownia - m42b18

Osiągnięcia Jozff

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jozff

    LPG do m42b18

    Dobra może i budżetowo wyszło, ale innej instalacji w dobrej kasie nie mogę znaleźć i padło na: Stag 300 Reduktor Zavoli N Wtryski reg fast omvl dream XXI Przynajmniej przez jakiś czas będę tak jeździł później zmienie reduktor na coś lepszego i wtryski :D Dzięki za informacje!
  2. Jozff

    LPG do m42b18

    W tym rzecz, że był tam stag 200-4 i to na słabych podzespołach. Owszem mógłbym go wsadzić choć nie wiem czy jest jakikolwiek sens? Czuć różnicę między stagiem 200, a brc i stagiem 300? Dzięki za informacje, jak pisałem w dziedzinie lpg jestem laikiem :(
  3. Jozff

    LPG do m42b18

    Witam! Piszę ów temat gdyż przegladajac cale google mam metlik w glowie i sam nie wiem co wybrać. Otóż auto jest po swapie z m43b16, które miało wbity gaz w dowód, jako, że wyzionął ducha wsadziłem m42b18 już bez gazu. Jako, że benzyna powoli drożeje, a mimo wszystko samochód służy mi do poruszania się i ewentualnie do upalania co jakiś czas pomyślałem o założeniu gazu. A więc do sedna, mam propozycję kompletnej instalacji brc sequent 24 z m44b19 w stosunkowo niskich pieniądzach i nie wiem sam czy jest to dobra instalacja i czy nie będzie problemu ze sparowaniem jej z moim silnikiem. Ktoś mógłby wyrazić swoją opinię na temat tej firmy instalacji gazowej? Z drugiej strony mogę kupić instalację staga 300-4, ale ciut drożej, a opinie w internecie są jakie są na temat obu, jedni polecają drudzy odradzają i stąd mętlik. Dzięki za wszelaką pomoc i prosiłbym o rzetelne opinie! Pozdrawiam :D
  4. Siemka :D Posiadam Stylingi 5 8J ET20 w rozmiarze 16" i mam mały problem z oponkami, otóż dojeżdżam do pracy autostradą i zabieram ze sobą często ekipke 4-ech osób no i jest taki problem, że bardzo mi trą o tylne nadkole i przód gdy skręcam. Mam troszkę obniżone zawieszenie, ale nie przesadnie. Zmniejszenie profilu opony załatwi sprawę? Gdy ów osoby wsiądą to tył siada, że palca nie idzie wsadzić i myślałem właśnie nad nowymi oponkami. Parametry opon: 205/55 Ktoś mógłby pomóc z wyborem opon? Zejście do 205/40 załatwi sprawę? :D Dzięki za pomoc :P
  5. Siemka :D Trochę odkopię, ale nie chcę tworzyć nowego postu. Otóż niedaleko mojej miejscowości stoi sedes e36 m50b20 na graty. Dogadałem się ze sprzedawcą w sprawie silnika z osprzętem (kolektor ssacy, początek kolektorów wydechowych, przepływka, przepustnica, komputer), ale mogę jeszcze kilka rzeczy dobrać dla siebie. Zamierzam wykonać swap z m43b16 na m50b20 i mam kilka pytań co jeszcze przydałoby się za grosze zabrać. 1.Przód zawieszenie od sedana r6 podejdzie do compacta? 2.Jak to wygląda z klimą z m43b16, a klimą w m50b20, z tego co wiem to ów sedan nie miał klimy i tutaj się rodzi pytanie czy można zaadaptować klimę z 1.6 do 2.0. 3.Wahacze tył będą pasowały od sedesa do compacta? Nie powiem, bebny z tyłu i r6 z przodu to tak średnio mi się widzi i chciałbym w międzyczasie wykonać przerzutkę na tarcze tylko nie mam pojęcia od czego szukać. 4.Będzie trzeba ciąć wydech z sedana do compacta żeby to się spasowało czy nie będzie takiej potrzeby? 5.Zamierzam wymienić przed swapem sprzęgło i nie mam pojęcia czy przerabiać na jednomas czy zostawiać dwumas. Nie powiem, klima mi się na pewno przyda i chciałbym rozwiać ów problem. Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.