Skocz do zawartości

lisu84

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 e83, 2005, 3,0d

Osiągnięcia lisu84

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. lisu84

    Hamulce 3,0d

    Koleżanki i Koledzy! Szukam dobrych hamulców na przód do e83 3,0d 2005. Wymieniane były ostatnio na jakieś ATE czy TRW. Już nie pamiętam.. po niecałym tysiącu km, przy hamowaniu powyżej 100km/h bije na kierownicy. Byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej i na rolkach wyszedł owal na prawej tarczy. Luzów w zawieszeniu nie znaleźli. Wchodził mechanik z brechą do kanału. Słyszałem, że to typowy problem x3, znajomy ma to samo w e60. Jakie tarcze byście polecili? Nacinane, ceramiczne? Może jakiś konkretny model sprawdzony przez Was. Jeden znajomy wymieniał całe zaciski i tarcze na większe w x5 ale nie wchodzi to w grę w moim przypadku.
  2. No i rozwiązałem problem. Wymieniłem interface. Ten drugi jednak miał być kompatybilny z INPA z moją e83, jednak tak nie było. Wtyknąłem zworkę w gniazdo OBDII i zadziałało wszystko poza ISTA P ale nią się już nie przejmuję bo ISTA D dział, INPA działa, NCS też działa. Gdyby nie gwarancja na interface polutowałbym piny we wtyczce ale nie będę plomby zrywał. Przekodowałem sobie już światła więc jestem zadowolony
  3. Panowie ja się już poddaję. Auto to e83 z 2005 r 3,0 d. Inpa pokazuje tylko pamięć błędów i mogę wejść w sam szyberdach. NCS expert wywala VIN fault. Ista D działa Ista P nie łączy. Widzi interfejs a podczas pobierania danych wywala błąd CIP, że nie może wywołać ediabas. Instalowałem tych ediabasów już nie wiem ile, kopiowałem pliki z katalogu ECU z istyd, spatchowanego ediabasa instalowałem. Cały zestaw plików od Młodzika też instalowałem. Zainstalowałem networktool ale nie widzi karty sieciowej. Widzi mi karte z VMware i nie mogę zmienić jej nazwy na USB ani adresu IP. Ręce mi już opadają. A ja chciałem tylko światła do jazdy dziennej sobie ustawić ;) Proszę Was o pomoc.
  4. Dziękuję! Jestem tu nowy i myślałem, że może gdzieś w zasobach forum są pliki. Juz pobieram i będę testował z bunią.
  5. Przepraszam, że odgrzewam temat ale skąd mogę pobrać gotowca Kolegi Młodzik? ISTA działa, problemy z Inpą i NCS.
  6. Witam serdecznie! Od dłuższego czasu jestem zarejestrowany ale to mój pierwszy post. Posiadam e83 z 2005 roku. Mam interfejs diagnostyczny z alledrogo i małe problemy. ISTA działa ładnie zarówno z moją e83 jak i F25 (oczywiście na dwóch różnych przewodach). Nie chce natomiast działać INPA z e83. Mogę odczytać pamięć błędów, podejrzeć parametry i wejść w szyberdach. Nie mogę się dostać do innych modułów a w ISTA mogę. Chciałbym troszkę pozmieniać sobie jak np. światła do jazdy dziennej czy automatyczne ryglowanie zamka ale mam problemy z INPA i z ncs? W NCS nic nie mogę zrobić. Nie łączy i koniec. Próbowałem instalować INPę z różnych źródeł ale na daremno. W IsTA mogę wejść w moduły i ręcznie sterować nimi np moduł świateł a w INPA tylko szyberdach. Aby było ciekawiej INPA pokazuje mi tylko błędy świec żarowych na każdym cylindrze a ISTA po wykasowaniu błędów inpą pokazałą 35 innych i między innymi powraca mi błąd grzania lustra pasażera i dodatkowa pompa w ogrzewaniu (podejrzewam podgrzewacz wody bo falują obroty delikatnie). Jak ugryźć tą inpę i kodowanie w moim aucie? A i jeszcze jedno. Da sie wygrzebać w jakimś module przebieg czy jak ktoś cofnął licznik to i w innych miejscach cofnęło? Auto od 6 lat w rodzinie, ja jeżdzę nim 2 lata. Byłęm przy zakupie i jestem pewny, że cofany ale chciałbym ciekawości sprawdzić ile. Słyszałem, że w modułach może być zagrzebany przebieg. Prawda to? Pomocy! Pozdrawiam! Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.