Skocz do zawartości

Bestek

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:
    BMW E39 528i 1997r 193KM
    BMW E46 330D 2003r 204KM

    Jest: E39 525i 2001r 192KM

Osiągnięcia Bestek

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Ja muszę pojechać na porządna regulacje bo teraz trochę mocy ucieka...
  2. Tworzę temat ponieważ już jestem przy końcu uporania się z błędami w moim aucie. Zostały dwa błędy Nr 228 oraz 191. 228 lambdareglerabweichung bank 2 191 lambdasondenheizung Nach-KAT-Sonde 2 Objawy towarzyszące tym błędom to słabnięcie auta w cieplejsze dni. Parę osób sugeruje mi że te błędy i słabnięcie może powodować dziura w dolocie. To prawda? Gdzie najczęściej one występują? Nie wiem za bardzo gdzie tego szukać. Gumową rurę od przepustnicy mam wymienioną na nową. Auto posiada instalację LPG.
  3. Błąd od vanosa już się nie pojawił. Temat do zamknięcia.
  4. Dziś sprawdzę wtyczkę i dam znać.
  5. U mnie przyczyną niedziałającego wentylatora był pin sygnał, dziura w przewodzie.
  6. Błąd wentylatora jest i z inpy nie startuje.
  7. A jeśli błąd powróci? Może ciagle ta wtyczka jest gdzies odpieta? Gdzie mogę ją znaleźć?
  8. Czyli po montażu mogło coś takiego wyskoczyć? Zobaczę czy teraz jak auto jeździ okej to będzie wyskakiwać dalej.
  9. Witam mam dwa błędy po sprawdzeniu samochodu kompem. Pierwszy to wiem że sonda raczej umarła za katem, bardziej interesuje mnie drugi bład. Czy ten błąd nr 21 mógł się pojawić przez źle wyregulowaną instalacją LPG? Ponieważ wcześniej go nie widziałem a po zainstalowaniu instalacji była ona źle wyregulowana i samochód mulił. Teraz instalacja została poprawiona i wyregulowana, samochód normalnie przyspiesza na LPG i na PB tak jak wcześniej. Tylko ten błąd... jak na razie po regulacji gazu go wykasowałem i zobaczymy czy znów się pojawi. Co on oznacza? Vanosy do regeneracji?
  10. „Wybrany temat nie istnieje”
  11. Witam, mam BMW E39 525i z 2001r, klimatyzacja działa normalnie ale wentylator się nie załącza, chyba jest popsuty. Czy ktoś miał przypadek ze bezpiecznik był przepalony? Gdzie się on znajduje? Jeśli wentylator się popsuł to co robić, kupować nowy np Polcar czy oryginalny uzywany? A może regeneracja starego? Boje się ze kupię używkę i zaraz tez się popsuje.
  12. Witam, problem z moja BMW który się powoli zwiększa. Samochód to dokładnie E39 525i 192KM 2001r Problem: Auto jak np parkuje i dodaje gazu i się zatrzymam to zaczyna falować na obrotach przez chwile i zaraz przestaje. Jak jadę i wcisnę sprzęgło a gaz puszczę tez zdarza się ze obroty falują. Nie wiem czy mniejsza moc w cieplejsze dni to ta sama usterka? Jak się zrobi cieplej to auto słabnie i z niskich obrotów ciężko przyspiesza. Zaglądałem do przeplywki ale jest czysta, nie ma na niej syfu. Ciężko sprawdzić czy robi tak samo po odłączeniu przeplywki bo jak ma razie problem występuje sporadycznie. Na inpie pokazuje błąd od termostatu(już go mam ale muszę się zebrać do wymiany) i błąd sondy lambda. Ten błąd sondy nie wraca od razu po skasowaniu tylko jak pojeżdżę pare dni. Czy może to być czujnik walka czy coś podobnego? Da radę sprawdzić to inpa? Dzięki za odp.
  13. Super chłopaki, znają się na BMW jak mało kto. Nie zapłacisz mało ale robota wykonana profesjonalnie. Zajmują się moją e39 i jestem zadowolony :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.