Skocz do zawartości

BananowyKoks

Zarejestrowani
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 M54B30
  • Lokalizacja
    WarszawA

Osiągnięcia BananowyKoks

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Czarna podsufitka ///M: Gałka zmiany biegów ///M:
  2. Ramki tablic: Kolektor/disa/przepustnica/gumy/odma/krokowiec:
  3. Serwis olejowy 313000 tys: Wymiana tylnego prawego wahacza + przewody hamulcowe: Kratka nawiewu:
  4. W poprzedniej 5er miałem takie same welurowe fotele w manualu i wkładałem sporty w elektryce, wystarczy odgiąć wykładzinę podłogi i pod nią są przewody do których można się podpiąć +/- Welury też są podpięte kością bo inaczej świeciłaby się poducha, a kość wychodzi z wiązki która jest w podłodze.
  5. Pompa paliwa: Tarcze, klocki tył + czujniki: Moduł drzwi pasażera: Kierownica M series :
  6. Wpinasz się w przewody w podłodze i tyle z elektryką, nie potrzeba dodatkowych wiązek.
  7. Z tego co zaobserwowałem i z własnego doświadczenia wiem, że nie zawsze zmiana płynu na nowy jest dobrym rozwiązaniem choć czasami koniecznym, moja pompa wspomagania byłą wręcz nie do usłyszenia, po wymianie płynu zaczeła się przycinać i hałasować, dopiero po długim czasie jak płyn się przepracował przycichła, podobnie bywa w skrzyniach manualnych i dyfrach.
  8. Temat ogarnięty, dla tych którzy w przyszłości będą borykali się z podobnym problemem, winowajcą był moduł drzwi pasażera, który znajduje się wewnątrz drzwi, odpowiada za lusterka i centralny.
  9. Sprawdziłem te kable w gumie, wszystkie są całe, raczej to nie to
  10. Mam następujący problem ze swoją e39, po umyciu samochodu włączyłem składanie lusterek, raz działaj raz nie, od dłuższego czasu nie, prawe zaskoczyło i sie złożyło ale już sie nie rozłożyło, przestał działać, centralny, szyba i sterowanie lusterkiem, reszta elekt. w całym samochodzie działa. Wymieniłem moduł komfortu ale bez zmiany, na komp. brak połącz z panelem, czy coś w tym stylu....ale od strony pasażera przycisk nie działa i od strony kierowcy tak samo, zamykanie od środka, centralny działa oprócz tych drzwi, ktoś ma jakiś pomysł ???
  11. Wymieniłem tłoczki z gumkami na nowe, czujników nie wymieniałem bo pasowały, wiec bez większego problemu, jesli chodzi o hamowanie to jest delikatna różnica i była poprawa na krótko ale znowu mam bicia w przedziale od 110/130 km/h, powyżej i poniżej nie ma, obstawiam znowu tarcze, zostało sprawdzone całe zawieszenie i układ kierowniczy, a felgi są nienaganne, w planach mam po zimie zmianę na bosche bo mam cały zestaw na tyle lub ate power disc, w poprzedniej 5er miałem i zdały egzamin.
  12. Wymiana reflektorów bixenon i halogenów na nowe: Listwa progowa: Wymiana prawego dolnego wahacza + osłony drążków:
  13. Nie wiem, czy zauważyłeś ale reflektory to chińczyki z czego lewy jest pęknięty a przebieg to już swoją drogą :cool2:
  14. Nie wiem skąd i jak oni sprowadzają te samochody z takim przebiegiem w dobrym stanie za te pieniądze, jeszcze na tym zarabiają...to już trzeba chyba się urodzić w Radomiu :duh: Ja myślę, że w tej Szwajcarii to z zamkniętymi oczami palcem na mapie pokażą gdzie jest Radom.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.