Rozumiem . Ja metada obserwacji doszedłem do wniosku że ten czujnik ciśnienia wstecznego sam się kalibruje , a te pola do wpisania wartosci sa do recznej kalibracji . Nie trzeba wpisywać wartości . Program automatycznie dokona kalibracji . U mnie jest problem z częstym wypalaniem sadzy mimo czyszczenia dpf z popiołu chemią . Ludzie piszą wymień ten czujnik inni tamten czujnik jedni pisza na hella drudzy tylko ori a inni ze dpf już do wymiany , jeszcze inni że wymienili te wszystkie czujniki i filtr i nadal cos nie tak . A mi się przypomina problem z dziwnymi draganiami, rezonansem słyszalnym na zimnym silniku po wrzuceniu drive . Dziesiatki porad , gdybym wiął je wszystkie pod uwagę to bym pół auta wymienił , a przyczyną był przewód doprowadzający powietrze z okolic zderzaka bo ze starosci zrobił się twardy i się nieco skurczył i na połaczeniu z dalsza jego częścią robił się duży luz na szczeście wymieniłem tylko wszystkie poduszki które nic nie pomogły i wtedy dość przypadkowo odkryłem ten defekt , który jak myśle mają wszyscy użytkownicy którzy mają f10 20d powyżej 10 lat . A piszę to dlatego że nauczony doświadczeniem lubię konkretne rozwiązania .