Skocz do zawartości

Robson28

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 2011R 2,0D 184 ps

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Robson28

  1. Nie mogę nigdzie znaleść info , a nie chciałbym zakładać nowego tematu . Czy bimmer tollem można wykonać adaptację przepustnicy ?
  2. Watpliwa oszczędność a dla uzytkownika to jednak lipa
  3. To słabo . Po co taka atrapa ???
  4. Rozumiem . Ja metada obserwacji doszedłem do wniosku że ten czujnik ciśnienia wstecznego sam się kalibruje , a te pola do wpisania wartosci sa do recznej kalibracji . Nie trzeba wpisywać wartości . Program automatycznie dokona kalibracji . U mnie jest problem z częstym wypalaniem sadzy mimo czyszczenia dpf z popiołu chemią . Ludzie piszą wymień ten czujnik inni tamten czujnik jedni pisza na hella drudzy tylko ori a inni ze dpf już do wymiany , jeszcze inni że wymienili te wszystkie czujniki i filtr i nadal cos nie tak . A mi się przypomina problem z dziwnymi draganiami, rezonansem słyszalnym na zimnym silniku po wrzuceniu drive . Dziesiatki porad , gdybym wiął je wszystkie pod uwagę to bym pół auta wymienił , a przyczyną był przewód doprowadzający powietrze z okolic zderzaka bo ze starosci zrobił się twardy i się nieco skurczył i na połaczeniu z dalsza jego częścią robił się duży luz na szczeście wymieniłem tylko wszystkie poduszki które nic nie pomogły i wtedy dość przypadkowo odkryłem ten defekt , który jak myśle mają wszyscy użytkownicy którzy mają f10 20d powyżej 10 lat . A piszę to dlatego że nauczony doświadczeniem lubię konkretne rozwiązania .
  5. Rozmawiamy o tym samym . Możliwe ze to robi sie automatycznie , ale a aplikacji b-toll w funkcjach serwisowych jest reset adaptacji czujnika dpf i są dwa pola i jest informacja podaj wartosci dla czujnika 1 i czujnika 2 w zakresach od -50 do +50 hpa ???
  6. Witam . Przekopałem całe forum i nigdzie nie znalazłem informacji jak przeprowadzić adaptacje czujnika ciśnienia dpf . Mam w B-toll taką funkcję ale nie mam pojęcia jakie wartości wpisać ? Robił ktoś taką adaptacje ?
  7. Dekielka raczej nie mam jest tylko taka imitacja dekielka . Czyli reasumując nie kazda f10 ma doswietlenie z tych soczewek ? W takim razie te soczewki to tylko atrapa ? Dobrze to zrozumiałem ?
  8. Witam . Zadam może głupie pytanie ,ale zaryzykuję . Czy każka f10 ma doswietlane zakręty z tych wewnętrznych soczewek w lampach ? Czy to jest dodatkowa opcja ? A może to sie załącza tylko po zmroku i tylko podczas jazdy ?
  9. Witam . Mam podobny problem z rozładowywaniem akumulatora . Chciałbym rozłącz .yć klamki , tylko nie wiem czy wszystkie czy tyklko te przednie z dostępem bezkluczykowym. Pozdrawiam
  10. Witam . Dzis byłem zmyszony awaryjnie odblokować hamulec postojowy z powodu jego awarii . I teraz mam takie pytanie co muszę teraz zrobić żeby znów działał ? Czy samo zaskoczy ?
  11. U mnie jednak był zapchany dpf . Po regeneracji wymuszonej kompem jest oki
  12. Wielu kolegów forumowiczów wymienili po tych komunikatach dodatkowa elektryczna pompę płynu chłodzącego i problem znikł .
  13. Witam . Dołączam się do pytania kolegi powyżej . Mam identyczne komunikaty od wczoraj .
  14. To może ktos może polecić jakiś dobry serwis w kuj pomorskim ?
  15. Witam . Czy ktoś się orientuje jaki moze byc kosz remontu silnika ? Dziś zatarł mi sie na panewce .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.