Skocz do zawartości

Apolyon

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 LCI 320i

Osiągnięcia Apolyon

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Apolyon

    E90 felgi ET

    Szukam felg na zimę 16" 7J, jakie ET w E90 będzie najlepsze przy takiej szerokości? ET20 czy więcej?
  2. To już zrobiłem, zwykle ciepłe powietrze leciało po stronie pasażera, u mnie jest na odwrót. Nawet jak zamknę z prawej strony kratki to sytuacja z lewej strony się nie polepsza. Jeśli znasz odpowiedź to będę wdzięczny choćby za priv, jeśli to taka tajemnica lub link do tematu, którego nie udało mi się znaleźć. W tym temacie odpowiedzi nie znalazłem, a ten chyba ma najwięcej postów i najwięcej tutaj trafia. Nie ukrywam, że liczyłem na pomoc lub nakierowanie jak dalej szukać problemu, nie jestem w stanie zostawić teraz auta u mechanika dlatego do tego czasu chciałem dowiedzieć się na czym stoję ewentualnie zamawiać powoli części...
  3. Klima nabita miesiąc temu, chłodziła w moim odczuciu dobrze. Dzisiaj był straszny upał ok 32 C to włączyłem klime na 21, nawiew na max i ku mojemu zdziwieniu nawet po dłuższej chwili leciało powietrze ciepłe co dziwne tylko z mojej strony, strona pasażera praktycznie lód. Co się stało z nawiewem ze strony kierowcy? Ktoś przerabiał coś podobnego? Zaznaczę, że jeszcze w zeszłym tygodniu pamiętam jak lodowate powietrze leciało i po mojej stronie, próbowałem diagnozować podpinając pod kompa, jednak wywala mi errory związane z "DATATRANSFER" i nie mogłem sobie z tym poradzić, choć pokazuje INPA wartości np. ciśnienie 10,5 bar, temperatury zewnątrz i wewnątrz, temperaturę parownika - ok. 2-4 C. Po samym uruchomieniu AC słychać charakterystyczny odgłos jakby coś się pompowało przez sekundę takie syczenie i po chwili pozostaje tylko szumienie. Źle chłodzi ze wszystkich kanałów wentylacyjnych po stronie lewej, z prawej wszystko ok, jednak w tej sytuacji ciężko wychłodzić auto. Auto jak tylko kupiłem (2 miesiące temu) miało klimę nienabitą nie wiem z jakich przyczyn. Podczas nabijania przeszło testy szczelności bez zarzutów - według napełniacza. Proszę o poradę nim zmuszony będę jechać na serwis klimy, chciałbym dowiedzieć się najwięcej o możliwym problemie.
  4. Odświeżę temat. Motor 320i N43. Dziś rano jechałem w korku ok 10-25 km/h przez około godzinę, z ciekawości włączyłem opcje 7. z ukrytego menu bo usłyszałem, że włączył się wentylator. Komputer pokazywał temperaturę od 76 do 84 stopni C i tak przez cały czas, aż do momentu jak wjechałem na autostradę i nabrałem prędkości 100-120 km/h. Wtedy temperatura wróciła do normalnej tj. 105 stopni C i tak pozostała aż do dojechania do celu, i jest tak zawsze w normalnej jeździe bez korków, mieszanej miasto-trasa krótkie odcinki (jeden zjazd ok 6 i 4 km). Co zauważyłem wcześniej, to, że gdy na postoju z INPĄ uruchomiłem silnik, rozgrzał się do ok 109-110 stopni uruchomił się wentylator najprawdopodobniej na max obroty bo wyraźnie był słyszalny, w mgnieniu oka schłodził silnik do temperatury 75 stopni po czym stopniowo obroty zwalniał ale cały czas chodził głośno i się nie wyłączył (lub mogłem mu dać jeszcze chwilę ale nie chciałem czekać zbyt długo to zgasiłem silnik). Pytanie nachodzi mnie jedno, jest to moje pierwsze BMW i zastanawia mnie jak dokładnie działa wentylator i dlaczego tak nisko utrzymuje temperaturę gdy jadę w korku lub na postoju? Tak powinno być czy szukać gdzieś problemu?
  5. Ja u siebie zainstalowałem paczkę od https://www.bimmergeeks.net/downloads "Standard Tools" + "SP-Daten" i na Windows 10 śmiga bez problemu. W środku zip'a jest instrukcja jak to zainstalować by działało.
  6. Wszystko u mnie wyjaśnione. Jednak mam felgi o numerach: z przodu 2282590 (18 7,5 ET41) i z tyłu 7836851 (18 7,5 ET20) także jakiś mix z innego modelu niz e9x. Na takich felgach oponki 225 40 powinny być ok? Jakie powinny mieć ciśnienie przód/tył ktoś podpowie?
  7. Jak masz różne felgi tył/przód masz mieć odpowiednie opony inaczej będzie lipa. Auto kupiłem niedawno i wcześniej jeździło na 4x 225/40/18 więc takie same z rozpędu kupiłem letnie - może zbyt pochopnie. Dopiero jak później zauważyłem felgi są różne, bo mi założyli felgę z tyłu na przód i odwrotnie z jednej strony i ta z przodu znacznie wystawała, a ta z tyłu znacznie głębiej była osadzona. Nurtuje mnie jaki może mieć wpływ jeżdżenie z taką samą oponą na 4 kołach oprócz ochrony rantu, który według moich optycznych oględzin nie wystaje z tyłu aczkolwiek jak z daleka patrzę, tylne koło wydaje się ciut mniejsze ale może to złudzenie.
  8. Mam felgi 18" mpakiet, zauważyłem (po fakcie), że się od siebie różnią, te z przodu od tych z tyłu. Założyłem zwykłe (nie ROF) opony 225/40/18 wszystkie 4 - nie popełniłem karygodnego błędu? Nie powinna iść jakaś szersza opona na tył czy temat olać i nie powinienem mieć z tego powodu niedogodności?
  9. Witajcie, jestem przed zakupem E91. Co myślicie o takim egzemplarzu. Ogólnie szukam w automacie wersji kombi i mam 2 typy z różnymi silnikami B. N53 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-325-4x4-bardzo-zadbany-bitcoin-ID6zDnyw.html - ta widziałem już kiedyś była na tym forum w jakimś temacie, google po VIN znalazł temat i często widzę zmienia właścicieli ktoś coś wie? N43 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-mpakiet-skory-navi-ful-opcja-170-km-ID6ztPsK.html - tu wiadomo, pewnie handlarz ale podobno "wszystko super" Jakieś porady, sugestie jak będę szukał dalej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.