Skocz do zawartości

MiłyOn92

Zarejestrowani
  • Postów

    328
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiemE46

Osiągnięcia MiłyOn92

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Właśnie mechanik mi zmieniał ten oring bo poprzedni fabryczny puszczał założony corteco i dalej to samo :( albo go trzeba głębiej wbić i może nie wbił tak jak trzeba ale skąd ten smar czy moze byc dyfer uszkodzony gniazdo i nowe oringi nic nie dają :roll:
  2. Panowie tutaj fotki https://zapodaj.net/c8a798b6c470a.jpg.html https://zapodaj.net/5c8eb3901d19f.jpg.html https://zapodaj.net/06a591553ea4f.jpg.html https://zapodaj.net/2fb848832e1b7.jpg.html https://zapodaj.net/693ad0f43238a.jpg.html Obejrzałem na kanale cały tył i wszystkie osłony gumowe półosi są całe nic nigdzie nie zsuwa się ani z pod osłon smar nie wychodzi.Jedynie to tutaj jak flansza,która do dyfra wchodzi.Ale tam jest tylko olej w dyfrze to skąd smar? obejrzałem dokładnie wszystko i na pewno nigdzie z gum półosi to nie idzie..
  3. mam podobnie :) w sumie wymieniłem 3 pompy wspomagania,przewód ciśnieniowy wspomagania + zaworek zwrotny w magłownicy zostaje mi magiel tylko :) ale póki co nie ruszam tego w sumie już od 3 lat :)
  4. i poszło łatwo czy mimo klucza były problem?
  5. czym odkręciłeś koło pasowe jakiś klucz kupiony czy jak?
  6. To już wiem dlaczego mam z nimi problem niby błędu nie pokzuje a świeca nisko. Co prawda błąd był przedniego czujnika , został wymieniony ale poprawy brak. Dzwignie na obu czujnikach dobre. Chciałem sprawdzić czujniki w INPIE ale nie moge tego tam znaleźć kolego wchodzisz w boody-potem lsz lub w polskiej wersji https://zapodaj.net/23ade91fa3588.jpg.html później jak już wejdziesz w LSZ uruchom podgląd ogólnych parametrów Analog 1 jakoś tak f1,f2, lub f3 jak już wejdziesz to STRZAŁKĄ NA SAM DÓŁ i pojawią się :D
  7. z tego co mi wiadomo podpory FEBI są polecane do e46 to jak mogą być złe :) :8)
  8. Prowadnice zacisków oczyszczamy i nakładamy smar tak aby pozostał jedynie film na powierzchni. Jak sobie wymieniałem tarcze to sprawdzałem jak chodzą tłoczki bez oraz z smarem. Oczywiście zmontowałem ze smarem. Tak samo smarujemy zewnętrzne powierzchnie klocków w miejscu styku z zaciskiem (po to aby nie piszczalo czy cos). Jako smarowidło używałem Textar Cera Tec Smar ceramiczny hamulców. ale co ze smarem lepiej pracowało to? bo kurcze sam zgłupiałem już :roll: Mówimy cały czas o tych prowadniach: https://zapodaj.net/48087d19e8c55.jpg.html tak?
  9. Panowie to jak to w końcu jest jedni mówią smarować inni,że nie,że niby posmarowane prowadnice zle pracują bo klocek nie odchodzi od tarczy(dlatego,że guma w której pracuje prowadnica ma rowki) i gdy jest wszystko suche tam bez smaru to guma się napręża przy hamowaniu a po puszczeniu hamulca rowki/żeberka.. odpychają klocek od tarczy.Posmarowanie prowadnicy może skutkować tym,że po puszczeniu hamulca guma nam się ''slizgnie'' po prowadnicy przez co guma wróci do stanu pierwotnego a klocek zostanie dalej przy tarczy... czy to prawda???
  10. z tym,że czy pasta ate plastilube nada się czy lepiej pasta bremszylinder? bo trochę sprzeczne dane są.W instrukcji plastilube pisze: - nie smarować powierzchni ciernych klocka oraz tarcz hamulcowych i części gumowych natomiast ate podaje,że przy montażu nowych gumek(w których poruszają się prowadnice) należy otwory zacisku posmarować pastą ate plastilube i następnie włożyć gumkę w otwór. Popytałem trochę ludzi w necie i tylko 2,3 osoby nie smarują a reszta smaruje :twisted: Pytanie tylko czy ate plastilube czy tą do tłoczków hamulcowych? bo tamta: Pasta do Smarowania Cylindrów i Tłoczków Hamulcowych ATE Bremszylinder 180g Smar Ate Bremszylinder-Paste stworzony został do stosowania przy naprawie, mantażu i konserwacji wewnętrznych części hamulca jak powierzchnie toczne cylinderków, tłoczki, uszczelki i prowadnice. Gwarantuje znakomite smarowanie i obniża tarcie między elementami.
  11. w książce sam naprawiam+ w Tisie pisze https://zapodaj.net/6914972d56e96.png.html Wyciągnąć czujnik zużycia klocka hamulcowego w kierunku do tyłu od klocka hamulcowego. Poluzuj śruby prowadzące (1) za pomocą specjalnego narzędzia 34 1 080 . Wyciągnąć zacisk hamulca wstecz. Uwaga instalacyjna: Tylko czyste śruby prowadzące; nie smaruj. Sprawdź wątki. Wymień wszystkie śruby prowadzące, które nie są w idealnym stanie. Moment dokręcania w bmw sam naprawiam też: https://zapodaj.net/d98e08f855545.jpg.html
  12. Witam mam pytanie czy prowadnice zacisków w e46 należy smarować czy nie? jedni mówią,że nie może tam być smaru zaś inni,że bez smaru cięzko to będzie chodzic
  13. Panowie podpowie ktoś? niby ate pisze,że nie wolno smarować :roll: z tym,że po posmarowaniu teoretycznie lepiej powinno to działać.Bo prowadnia wchodzi ciasno do gumy.Po założeniu nowych gumek+nowa prowadnica to ciężko palcem przepchać nawet
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.