Skocz do zawartości

DrSzpilla

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330i e92 `11

Osiągnięcia DrSzpilla

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Skoro mimo nowej sondy nadal pojawia się problem, to znaczy że jest jakaś usterka którą trzeba zidentyfikować i naprawić, a nie oszukiwać emulatorami.
  2. Witam, od jakiś 2 tygodni świeci mi się check, według komputera mechanika u którego od zawsze naprawiam samochody, jest sygnał/błąd podpisany jako „czujnik tlenków azotu”. NOx został wymieniony na nowy, odsiarczanie zrobione, a błąd powraca, po każdym skasowaniu, cały dzień użytkowania jest ok, później podczas jazdy czuć bardzo delikatne szarpnięcie (jakby go coś zdławiło na sekundę) i zapala się kontrolka. Spalanie wzrosło z ok 10l/100 średniej, w tej chwili już na 12,6l/100. Na postoju jakby w pracy silnika nie było nic podejrzanego, dopiero podczas jazdy trzymając równe obroty czuć jak gubi moc, nierówno pracuje, w momencie przyspieszenia nie oddaje liniowo tylko też takimi „podskokami”. Mało tego, ostatnio nawet zmienił się dźwięk wydechu, spaliny śmierdzą, a sam wydech jest jakby głośniejszy i tak charakterystycznie „pufa”. Znajomy sugeruje że albo cewka, albo sonda. Komputer twierdzi że jest problem z mieszanką, a dokładnie za dużo powietrza. Ja sam już nie wiem za co się zabrać. Może jakiś weteran coś mądrego podpowie :wink: Z góry dzięki za odpowiedzi :wink:
  3. W opisie sklepu nie było wzmianki na ten temat, sprawdziłem oznaczenia na oponie i też nic nie znalazłem, natomiast wulkanizator powiedział że to run flat i skasował drożej za przełożenie, więc już sam nie wiem. Jutro czeka mnie 1200km trasy na którą wymieniłem te opony, a auto prowadzi się jak bus przy silnym wietrze.. upewnię się jeszcze co do ciśnienia, być może jest nabite dla 4 pasażerów a jeżdżę sam.
  4. Witam wszystkich, może ktoś wie w czym leży problem, mianowicie jestem świeżo po wymianie tylnich opon gdyż stare już wyłysiały (z takimi kupiłem), na oponach prawie łysych samochód prowadził się jak pociąg po szynach, przy prędkościach ok. 200 nawet nie drgnął, po wymianie opon na identyczne jak poprzednie Pirelli P Zero 255/35/18 auto przy większych prędkościach tańczy że ciężko utrzymać je na pasie, powodem są świeże gumy z wysokim bieżnikiem a może wysoka temperatura i nagrzany asfalt? Dodam jeszcze że na zimowych zachowywała się tak samo.
  5. DrSzpilla

    E92 - jakie ET

    Wybaczcie panowie ale nie bardzo wiem o co chodzi z tym „odbieraniem opon” w moim e92 opony na alufelgach z fabrycznego m pakietu mam oryginalnie 225/35r18 przód, 255/35r18 tył, dodam że żaden xDrive, tradycyjnie tylko na tył ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.