Skocz do zawartości

jendrek09

Zarejestrowani
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F34 LCI 325d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jendrek09

  1. Widzę, że BMW również postanowiło podążyć klasyczną drogą, że jak coś działa dobrze, to trzeba to w następnej wersji sp.... W tym wypadku asystenta pasa ruchu. Ingerencję w ustawieniach asystenta wyłączyłem już drugiego dnia, jak na jezdni o 3 pasach ruchu przy dojeździe do świateł samochód postanowił gwałtownie skręcić w lewo. Uratowało mnie to, że trzymałem kierownicę dwoma rękoma i wystarczyło mi siły, aby koła wyprostować. Gdyby jechała żona, przód byłby skasowany (bo przecież nie będziemy się oszukiwać, że awaryjne hamowanie w BMW by w ogóle zareagowało). Mimo to, czuć, że poza ostrzeganiem o opuszczenie pasa, samochód regularnie delikatnie reaguje. Problem w tym, że system jest kompletnie nieobliczalny. Regularnie na drogach szybkiego ruchu "ciągnie" mnie bez powodu na sąsiedni pas. Ostatnio zrobiłem trasę Warszawa-Gdańsk i była to swego rodzaju męczarnia z tym systemem. A ja chciałbym aby mnie po prostu tylko ostrzegał. Czy to tak dużo? A może to tylko u mnie? Albo coś jeszcze trzeba przestawić? Czy jednak tylko ASO?
  2. jendrek09

    Geometria

    Być może geometria coś poprawia. Ale czuć, że na autostradzie w otwartym terenie samochodem kieruje przede wszystkim wiatr, a dopiero potem kierowca.
  3. Przy czym ja bym na tym systemie w ogóle nie polegał. Od tego w Volvo dzieli go przepaść.
  4. W Bawarii w Jankach od ulicy stoi kilka sztuk x4. Nie wiadomo ile jeszcze z tyłu na parkingu. Może przyszły zamówienia z 2021, na które już nikt nie czeka? :D
  5. :mad2: to polecam jednak wymianę i z ciekawości przetnij filtr oleju i włóż magnez do spuszczonego oleju. Ale ja to wszystko widziałem. Tylko co z tego? Chyba, że ktoś planuje 15 lat tym samochodem jeździć.
  6. Jeden rabin powie tak, drugi powie nie. Temat rzeka. Ale po tysiącu km bym nie zmieniał. To jest diesiel 190KM, a nie silnik w sportowym samochodzie.
  7. W LCI to chyba trzeba wziąć Pakiet dodatkowych schowków. Tak mi handlowiec tłumaczył.
  8. Nie wierzę w takim razie w te 6l/100km różnicy. Chyba, że Volvo wsadza tam jakiegoś kartofla z poloneza żeby tylko udowodnić jakie to spaliniaki są złe i kręcić eko karuzelę. Co Ty masz z tym braniem oleju? TFSI go nie bierze u mnie. Tak samo jak Volvo V60 w dieslu, którym zrobiłem ~30k km też go nie brało. Samochody, o których piszę wbrew pozorom się bardzo podobne i porównanie X3 do serii 3 jest całkowicie nietrafione (patrz wyżej).
  9. Kolego w Twoim porównaniu trochę słabo to wyglada gdyż 3GT to locha w porównaniu do A5.Audi jest lżejsze to i spalanie nie za wysokie w te silniki od vw są dość oszczędne.Kolega opisywał swoje porównanie dwóch tych samych modeli wiec jego porównanie na sens.Volvo nigdy nie były za oszczędne w spalaniu.A co do meritum sprawy to mowa tu o 3 litrowych silnikach wiec różnic typu 1 litr między dieslem a benzyna można wsadzić między bajki :D Ta "locha" jest niecałe 3cm dłuższa i waży 85kg więcej (masa z dowodów rej.). Gdzie diesel to ~50kg więcej masy nawet porównując ten sam model samochodu. Za to ma 8-biegową skrzynię. 1 litr można oczywiście wsadzić między bajki przy 3-litrowych silnikach, tak samo jak 6 litrów (nota bene prawie 100%) w przypadku 2-litrowych silników. Edit: żeby była jasność, mowa o A5 Sportback. Bo przecież nie porównywałbym 3-drzwiowego coupe do 3GT :D
  10. 13l/100km? Chyba porównujesz inne pojemności silników. Jazdy testowe tak naprawdę niewiele dają. To jest mały przebieg. 325D BMW 3GT vs. 40TSFI A5 daje mi z kilku tysięcy km różnicę 1l/100km na korzyść diesla. Czyli przy obecnych cenach paliw finansowo żadną.
  11. Piszę o zegarach, które Tobie podnieśli do cyfrowych, a w moim zamówieniu nie. Przynajmnie wg. VIN decodera.
  12. No ciekawe... Zamówienie złożone wcześniej, wyprodukowane później, gdy tylko nowe zegary w cenniku były dostępne, a po zdekodowaniu VIN jest S6WB Multifunctional Instrument Display
  13. Właśnie miałem pytać czy naprawdę nie dostałeś rabatu, czy sprzedajesz drożej niż kupiłeś?
  14. A dostałeś ten VIN? Bo jak nie to bym się tak nie napalał jeszcze. Jeżeli VIN jest faktycznie, to dealer też powinien znać datę produkcji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.