Witam Kolegów, Moje auto : X3/F25/xDrive/2.0 (N47) 186 kucy / 2011 Czy możecie podzielić się wiedzą jak w moim przypadku zdiagnozować źródło metalicznego dźwięku dochodzącego z tyłu auta podczas jazdy z prędkością ponad 40 km/h ? Chodzi mi o patent jak stwierdzić czy to łożysko/piasta koła, czy to z dyfra wychodzi czy jeszcze z innego miejsca skoro przy xDrive po podniesieniu auta na kanale nie da się rozkręcić kół do wysokich obrotów bo od razu działają ESP i inne ABS' y? Nawet po wyłączeniu ESP auto wyhamowuje koła. Po zgaszeniu silnika wchodzi P na sprzyni i kołem nie ruszysz. Auto jeździ normalnie, tylko ten dźwięk. Jego czestotliwosc rosnie proporcjonalnie do osiąganej prędkości. Pół roku temu miałem wymieniane w ASO uszczelniacze wału i osi w tylnim dyfrze. Dyfer suchy, nie wiem jak sprawdzić czy ma olej, ale w garażu sucho. Czy jest jakiś patent żeby włączyć Neutrala i zgasić silnik aby skrzynia nie wchodziła na Parking ? Będę wdzięczny za poradę jak to w garażu na kanale skutecznie osłuchać / zlokalizować. Pozdrawiam! edit: gramatyka