Skocz do zawartości

Sobol_911

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 Touring '00 M62B44TU ;)

Osiągnięcia Sobol_911

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć! Moje ukochane E39 znowu zjadło nikasil z M62 :mad2: Jako że jeszcze za jego życia rozważałem doładowanie kompresorem Vortexa to teraz z racji remontu, tulejowania itp. wpadłem na pomysł żeby "uprościć" trochę silnik i wreszcie pozbyć się stukotu vanosów na zawsze. Skoro będzie doładowanie to zmienne fazy już nie są tak istotne. I stąd moje Pytanie: Czy głowice z M62B44 bez vanosa będą pasować do bloku z M62B44TU? Mam dwa bloki od vanosowca to uznałem, że nie bede kupował całego słupka od bez vanosowca tylko spróbuje zrobić składanke. Znalazłem kilka tematów mówiących o głowicach z M60 do M62 czy odwrotnie ale żadnego na moje zapytanie. Bawił się ktoś w to kiedyś albo słyszał? Liczę się oczywiście z innym rozrządem, pokrywami zaworów i rozrządu itp. Gdzieś wyczytałem ze może być różnica wysokości krzywek ale to bybyło na tyle :cry2: Chodzi mi jeszcze po głowie stroker ale na razie jeden problem xD
  2. Mały update, po pewnym czasie problem powrócił ale nie w takim stopniu jak wczesniej. Miałem błąd grzania lambdy przed katem - w życiu bym tego nie powiązał z problemem. Po wymianie problem zniknął.
  3. Problem rozwiązany choć do końca nie wiem co było :lol: Po wymianie samej pompy była niewielka różnica. Wkurzyłem się i kupiłem (używany) cały komplet, pompa+obudowa+przelewy itp. Wymieniłem pompę z obudową (bez przelewów) i o dziwo wszystko śmiga. Podczas wymiany zauważyłem ze jeden z króćców (na zdjęciu ten z rurką gumową - nie z mojego auta) był naprawiany przez jakiegoś Janusza mechaniki i trzeba było poprawić, możliwe że to stanowiło problem.
  4. Zrobiłem też tak jak WojtekX napisał czyli kilkukrotne włączenie zapłonu. Niestety auto dalej nie odpala jak powinno. Jedyna rzecz chyba jaka została to pompa ssąca strumieniowa (nr części: 16116752839) w baku po stronie kierowcy. Co myślicie?
  5. Pompę wymieniłem, co prawda na używaną ale niepodobno żeby tak samo uszkodzona była... Jest poprawa ale to ciągle nie to.. Dolot sprawdzony, przepływomierz też wymieniłem bo padł ale nie miało to wpływu na odpalanie. Co do korekt to najpierw musze inpe zainstalować - jak tylko to zrobie to wrzuce.
  6. Czasami wali checkiem (błąd zbyt bogatej dawki bank 1 i 2) ale pojawia się podczas jazdy. Poza tym czysto. Wskazówka pokazuje ze mam 15L paliwa w baku a w komorze po stronie kierowcy jest sporo paliwa...
  7. Witam. Mam problem z odpalaniem a mianowicie: Żeby udpalić muszę krećic baaaardzo długo i jak już odpala to jakby po kolei cylindry załączał... Doszedłem że brak w układzie ciśnienia. Tzn jak już odpali to jest dobrze ale zaraz po zgaszeniu ciśnienie znika, Zrobiłem obejście do pompy i jak załącze ją na chwile przed odpaleniem to dużo łatwiej odpala (po zbudowaniu ciśnienia). Wymieniłem filtr z regulatorem i bez zmian. I moje pytanie: Czy jest w układnie jakiś zawór jednokierunkowy lub coś w tym stylu? Na bmw store nic nie znalazłem takiego, chyba ze w pompie jest. I tu drugie pytanie: Jak działa układ paliwowy w baku? zacząłem się do niego dobierać ale się pogubiłem, jest pompa z wejściem i wyjsciem paliwa (strona pasażera) a po drugiej stronie jest pływak i dochodzi tam przewod z paliwem ale do czego? Dodam że mam webasto jeśli ma to jakikolwiek związek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.