Skocz do zawartości

dario74

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 E83 2.0D 150KM
    BYŁO E90 320d 203KM 2005
  • Lokalizacja
    Oleśnica

Osiągnięcia dario74

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tak jak pisałem w poście wyżej , miejsca jest na max 17 mm i trzeba wziąć pod uwagę grubość podkładki którą też trzeba zamontować. Prawdopodobnie taka sprężyna ( z poniższego linka ) + podkładka 2mm będzie pasowała. Nie gwarantuję ,że uniesie klapę - nie testowałem. https://allegro.pl/oferta/automatyczne-otwieranie-bagaznika-sprezyna-19x25mm-9189954594?fromVariant=9146288356 .
  2. Sprężyna z tej aukcji co podałeś linka ma po ściśnięciu 32 mm , więc moim zdaniem jest za długa. Tak jak pisałem w poście wyżej , miejsca jest na max 17 mm i trzeba wziąć pod uwagę grubość podkładki którą też trzeba zamontować.
  3. Poleciałem do buni i zmierzyłem temat. Sprężyna po ściśnięciu nie może mieć długości więcej jak 17 mm , jeżeli będzie więcej nie zamkniemy tylnej klapy lub uszkodzimy amorek... Co do średnicy to trzpień amorka ma średnicę 8 mm , więc średnica wewnętrzna sprężyny musi być co najmniej 8,5 mm.
  4. Kolego , to jest wymiar ściśniętej sprężyny czy rozprężonej ? Tak ogólnie to zna ktoś wymiar tej wolnej przestrzeni na siłowniku po zamknięciu klapy w X3 ?
  5. Witam Panowie. I jakie wrażenia po 2 tygodniach użytkowania ? Pytam bo też mam chęć zakupić ten zestaw...
  6. X3SDBMW nie dowiesz się bo to był gość na 1 strzał. Zarejestrował się na forum bo miał problem z autem. Rozwiązał go i teraz ma gdzieś forum. A tak nawiasem mówiąc też bym stawiał na łożyska McPersona.
  7. Ok. Dzięki za szybka odpowiedź. A więc kupię tą tańszą opcję do rury plastikowej. Kwota 160,- zostaje w kieszeni np. na paliwko :mrgreen:
  8. Witam. Jest duża różnica ? Czy jest dużo męczarni żeby go dopasować i nie pręży potem ? Pytam bo rurę do plastikowej można kupić już od 100,- a do metalowej ponizej 260,- nie znajdziesz. Różnica jest spora , dlatego pytam czy warto się męczyć .... I jeszcze jedno pytanko : czy od E46 320d 150 KM nie będzie pasował ?
  9. Witam. Mi tą rurę w tym miejscu co Patryksob14 pokazał na zdjęciu powyżej właśnie wczoraj wywaliło podczas wyprzedzania 3 pojazdów. Totalna utrata mocy , pampers napełniony expresowo. Całe szczęście że z naprzeciwka nic nie jechało. Ale o co chcę zapytać... Według katalogu realoem.com do mojego auta pasuje rura o numerze 11617790524 lub scossowany numer 11617805437. Problem w tym iż są 2 rodzaje rur środkowych z czujnikiem : metalowa i plastikowa. Podobno do plasikowej idzie inna rura i do metalowej inna. Numer jest jeden. Czy ta rura jest zamienna metal/plastik ? Wie ktoś może jak tu sie sprawa ma ? Proszę o pomoc.
  10. https://www.maxbimmer.pl/topic/31208-diy-exx-glow-plug-modu%C5%82-%C5%9Bwiec-%C5%BCarowych/
  11. Witam. Podepnę się pod temat. Chcę zmienić lampkę podsufitki tą na środku dachu na lampkę m-pakietową. Pytanie brzmi czy będą działać lampki do czytania , ponieważ w lampce którą mam obecnie nie ma tych lampek do czytania ?
  12. Suchutki20 dzięki Twojemu postowi nie popłynąłem na kasę. Też miałem zamiar wymieniać gumowe przeguby wału i podporę. Na szczęście znalazłem ten temat. Okazało się jednak że przyczyną tak jak w Twoim przypadku był uszkodzony wypust centrujący dystansu na tylnym kole. Jak macie pozakładane dystanse i trzepie Wam budą koledzy to zacznijcie od sprawdzenia dystansów.
  13. Witam. Ja w swojej e90 mam standardowe zawieszenie, ale poprzedni właściciel wrzucił sprężyny Eibach Pro-kit na standardowe amory. Ostatnio zauważyłem że prawy tylny amorek wylał i postukuje na nierównościach. Reasumując jeżeli chodzi o tylne amorki to do wersji standard powinny być SACHS 311409 , do wersji 226A M-technik powinny być SACHS 311410 , a do wersji M-power SACHS 311411 ??? Jeżeli mam niższe sprężyny Eibach to powinienem założyć SACHS 311410 lub SACHS 311411( plus oczywiście odpowiednie odboje itd.) ? Dobrze rozumuje ?
  14. Witam kolegów. Posiadam u siebie w 320d felgi 8Jx18". Przednie chinole już na wykończeniu. Poprzedni właściciel wyposażył bunię w opony o rozmiarze 225/45/18 na przedniej i na tylnej osi. Ktoś wcześniej , chyba na 5 stronie w tym temacie już pytał o to , lecz nie uzyskał odpowiedzi,więc ponawiam pytanko czy na takim rozmiarze można śmigać. Czy mogę dokupić na przód opony o rozmiarze 225/45/18 i bez obaw dalej jeździć ? Do tej pory nic się nie działo ( ABS czy inne )Tylne są zdrowe jak diabli, z 7 mm mają. Żeby doprowadzić temat do stanu poprawnego musiałbym kupić na tył 2 felgi 8.5" , a potem 2 opony na przód + 2 na tył w fabrycznym rozmiarze. Koszty spore. Co możecie poradzić ?
  15. Tylko dlaczego wcześniej na starym słabym aku auto paliło za każdym razem od kopa ? Możesz mi temsky740 polecić kogoś z Wrocławia lub okolic ? (jak coś to na priv). Bo to chyba się skończy lawetą... :mad2: Na Śląsk na lawecie trochę koszta nie takie :( EDIT: Odnośnie ringów ( bo to ringi mrugają ) , to są markery chinole. Przyczyna mrugania rozwiązana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.