Skocz do zawartości

miodek89

Zarejestrowani
  • Postów

    545
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91

Osiągnięcia miodek89

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Jest jakiś sposób na sprawdzenie używanej turbosprężarki czy jest w miarę dobra ?
  2. Po numerze Vin czy jakiś inny sposób mogę poznać jakiej firmy mam turbo? Znacie firmę, gdzie dobrze regenerują turbo?
  3. Dzięki Panowie za odpowiedź. Ale widzę, że to nie będzie taki łatwy temat. Mam nadzieję, że to tylko turbo poszło a nic więcej.. A co sądzicie o tej turbosprężarce? https://allegro.pl/oferta/turbosprezarka-bmw-2-0-150km-163km-e87-e90-e91-8202898482?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
  4. Dzięki za info. Ile kosztowała Cię przyjemność wymiany turbo z robocizną? A ja odmy wymieniałem co 3 wymianę oleju odkąd mam auto w swoim posiadaniu
  5. Jakie są koszty naprawy w najlepszym wypadku turbo a najgorszym? Jak kompresja będzie słaba to silnik do remontu?
  6. Korkiem raz to było i wcześniej. A teraz grubsza sprawa.
  7. Dzisiaj kupiłem i założyłem odmę orginalna BMW. Nic już nie dymi z niej ani nie cieknie. Niestety po złożeniu wszystkiego w aucie szczęśliwy wracam do domu, a tu nagle... Brak mocy (wciskam pedał gazu a auto nie przyspiesza w ogóle). Nagle czuje straszny smród a za mną biały dym. Zatrzymuje się na pobocze otwieram maskę a tam wyrzygany olej.. Najwięcej przy turbo i DPF (tyle byłem w stanie zobaczyć). Z korka oleju też był mały wyciek. Rozumiem, że prawdopodobnie turbo poszło? Czy coś zdecydowanie gorzej?
  8. Może nie powinno nic dymić, ale nie jest to zamknięte. Zwróć uwagę 5:20 minuta filmu A tak wygląda moja odma po zamontowaniu.
  9. Tego nie zrobię, ponieważ pod korkiem mam łańcuch rozrządu
  10. To z tego miejsca idzie ten dymek
  11. O jakim korku mówisz? W odmie? Ogólnie stara odmę wykręciłem później wszystko zostało wyczyszczone następnie założyłem dwie uszczelki. Zamontowałem ta membranę plastikowa a na koniec nałożyłem obudowę odmy i z czuciem przykręcane zostały śruby. Wszystko niby ładnie weszło. Po założeniu odmy zrobiłem już z 7.000km i dopiero dzisiaj był taki wyciek z korka oleju niestety. Od czego w takim razie najpierw zacząć?
  12. Więc wydaje się że z nią jest wszystko ok. Więc jest możliwe, że uszczelka korka siadła ?
  13. Znalazłem taki filmik jak odma pracuje na odpalonym silniku. To normalne że taki dym leci?
  14. Odma wymieniania była 2 miesiące temu nowa febi. Ale jak odkrece korek i będę gazowal to chyba będzie mocno chlapać olejem ?
  15. Panowie dzisiaj zastałem coś takiego.. Do wymiany korek z uszczelką?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.