Skocz do zawartości

MemQ

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120i (N46, 150km)

Osiągnięcia MemQ

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. MemQ

    Błąd 29E7 i 29E8

    Sondy przed katalizatorem pracują w zakresie 1.2V-4V. Sondy za katalizatorem od ok 0.2V-0.8V. Poniżej filmik z gazowania na postoju, chwilę podczas jazdy (sorry za jakość) i dane z inpy na postoju. Niedawno kasowałem błędy, więc korekty krótko i długoterminowe jeszcze nie zdążyły się w pełni zebrać. https://www.youtube.com/watch?v=i2Y92QdaR54 https://www.youtube.com/watch?v=hSR1vQFQa7M
  2. MemQ

    Błąd 29E7 i 29E8

    Przepływomierz Bosch. Wszystkie adaptacje, które dało się zrobić w ISTA zrobiłem, bo czyściłem przepustnice jakiś czas temu. Kasowałem też w międzyczasie błędy silnika (chociażby ww. katalizator), a to o ile pamiętam kasuje też adaptacje. Wlot powietrza - filtr - przepustnica - sprawdzone. Jest szczelnie.
  3. Hej, zrobiłem sobie dziś skan ISTĄ D, bo jakiś czas temu wywaliło błąd katalizatora i chciałem sprawdzić czy wrócił. Nie wraca póki co, ale mam takie dwa błędy: 0029E7 DME: Fuel mixture adaptation (air leak) -- (29E7 Adaptacja Mieszanka 1 przeciek powietrza) 0029E8 DME: Fuel mixture adaptation 2 (leakage air) (9E8 Adaptacja Mieszanka 2 Air Leak) Checka nie ma, ale czuć trochę pod dupą, że mogłaby równiej pracować i przy dodaniu nagle gazu w opór potrafi się na chwilę przytkać. Jakiś czas temu wymieniałem przepływomierz, bo stary padł, więc przejrzę dolot, ale jestem niemal pewien, że jest tam szczelnie. Może to być odma? PB+LPG 120i N46B20B
  4. Hej. Od dłuższego czasu borykam się z dziwnym stukaniem/terkotaniem z okolicy deski rozdzielczej podczas jazdy po nierównościach czy przy szybkich ruchach kierownicą. Filmik poniżej. Demontowałem rozpórki, żeby zobaczyć czy to to, ale nie pomogło. Wcisnąłem pomiędzy deskę a szybę po całej długości taką gumową uszczelkę i to trochę poprawiło sytuację - przy kręceniu kierownicą jak na filmiku jest chyba trochę lepiej, no ale dalej na wybojach to słychać. Słupki A wyciszone gąbkami - to nie one. Ktoś spotkał się z czymś takim albo ma pomysł gdzie szukać? Brzmi jakby z okolic środka deski przy grodzi. Może górne mocowania amortyzatorów jednak zamiast plastików?
  5. Hej, Cieknie mi lekko wąż idący w dół od zborniczka wyrównawczego. Ten o fragment. Tuż przy samym klipsie mocującym do zbiorniczka. Z tego co widzę, to jest to cały wąż nr 17127548241 który kosztuje ponad 1000 zł :mad2: Kojarzy ktoś czy da się wymienić tylko ten fragment? Z tego co go oglądam, to teoretycznie tak, ale musiałbym pewnie polować na szrocie i kwestia czy da się dosztukować potem do reszty węża który mam u siebie. Pomoże ktoś?
  6. Wygladają praktycznie tak samo, ale fakt mają inne numery. Już wszystko wiem 67 12 8 362 154 tył do 2007.03 67 12 7 302 588 - tył 67 12 7 302 589 - przód Ja mam furę z 2006 więc pozycja numer 1. Na szczęście koszt ok 30 zł https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3022203132161-FE23113-pompka-spryskiwacza.html Chyba wszystko wiem. Jeśli ktoś miał okazję wymieniać i ma jakieś sugestie to chętnie poczytam ;)
  7. Dzięki! Co do samej części - to są takie same pompki ?
  8. Hej, nie działa mi spryskiwacz tylnej szyby. Nie słyszę w ogóle pracy pompki, zatem obstawiam, że to ona. Wiem, że aby się do niej dobrać trzeba zdjąć koło i wyjąć nadkole, ale która pompka w zbiorniczku odpowiada za tył? Pomoże ktoś? Poniżej fotka przykładowego zbiorniczka + wykres z realoem. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UF51-EUR-10-2006-E87-BMW-120i&diagId=61_1879
  9. Hej, Znany temat - szarpanie, migająca kontrolka trakcji, ostatnio wywaliło czujnik ABS lewego tylnego koła. Zacznę od wymiany czujnika, ale jeśli się okaże, że i koronka styrana to mam pytanie. U mnie w mieście (Wrocław) za wymianę jednej koronki wołają od 400-600 zł za stronę. To czy nie lepiej wymienić od razu cały przegub na np. Meyle ? Np. o taki -> https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3517341414150-314_498_0014-O58188-polos-napedowa.html
  10. Ok obadam niebawem. Gdyby to był pierścień, idzie wymienić tylko to? https://allegro.pl/oferta/pierscien-abs-koronka-tyl-bmw-e46-e81-e82-e87-e90-7581599586 Wolę nie wymieniać całej półosi :D
  11. Hej, Co jakiś czas losowo auto zaczyna mi nagle szarpać, jakby się dusić. Czasem podczas przyspieszania a czasem podczas normalnej jazdy. Dziś zauważyłem przy okazji miganie kontrolki od trakcji. Akurat szarpanie się nasiliło więc wyłączyłem DSC zupełnie i problem znikł. ISTA pokazuje błąd komunikacji z modułem DSC oraz czasem jakieś losowe błędy czujnika deszczu lub modułu telefonu. Czy wytarta koronka ABS lub uszkodzony czujnik może siać takie błędy i powodować powyższe objawy ?
  12. Hej, muszę wymienić tytułowe. Jakie marki polecacie? Myślałem nad termostatem Wahler, pompa wody Graf/Gates lub dołożyć do SKF/Hepu?
  13. Ok, przejadę chociaż ten tysiąc km i zobaczymy czy dalej ubywa. A z ciekawości jeśli dalej będzie ubywać, ale dymu nie ma, szukać przyczyn gdzie indziej czy jednak w uszczelniaczach ?
  14. To i ja dam mały update. Mojej jedynce magicznie przeszło. Odpala normalnie, jeździ również. Valvetronica zaadaptowałem ISTĄ, żadnych błędów z nim nie ma ani z niczym innym. Jakby wróciło i uda mi się rozwiązać to dam znać.
  15. Taki mały update: już zaczęła na niebiesko kopcić nawet po postoju na światłach. Wymienione uszczelniacze (bez zrzucenia głowicy) i już nic nie dymi, ale poziom oleju po 400km z pełnego paska spadło do 3/4. Czy to może być objaw nie wiem - dopasowania się nowych uszczelniaczy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.