Skocz do zawartości

Oskar2009

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 525i benzyna e60

Osiągnięcia Oskar2009

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A jescze jedno jak na plaku odpala to nie będzie wina rozrządu. Ale jak przestajesz psikac to gaśnie ? Normalnie pracuje bo na plaku będzie głośniej to normalne. To musisz sprawdzić dopływ paliwa śmierdzi paliwem? Iskra jest? Bo jak wcześniej dużo osób pisało to problem jest z pompa paliwa przekaźnikiem pompy itp No chyba ze może jakiś czujnik ale jak na plaku pali to chyba nie będzie rozrząd. Opisz dokładnie problem więcej info to może pomogę. Pozdrawiam
  2. Witam kolego Widze ze podobny problem. Przestawiłem rozrząd i dalej lipa myśle ze u mnie poszło coś w silniku bo też przy odpaleniu z rana był stukot zgasł i możesz kręcić ile wlezie nie zapala jak by kompresji brakowało prubował załapać ale nic. Rozrząd na blokadzie składałem i lipa po próbie odpalenia jakiś dziwne syczenie z silnika będę sprawdza szczelność i zobaczymy ale na 100% głowica do ściągnięcia pewnie uszkodzone zaworu popychacze ale nie jestem w 100 procentach pewien. Oby nie tłoki bo sie załamię. A po rozmowie z mechanikiem to poprzedni mechanik mógł spartaczył robotę jak grzebał w odmie olej zmieniał oraz paski i koła wymieniał. Nie miałeś wcześniej jakiś napraw? Bo to tez dziwne ja rozmawiałem ze znajomym co tylko Bmw robi i mi powiedział ze na 100 silników m54 5 e60 to tylko w dwuch przeskoczył rozrząd ale to były manualne skrzynie i wina tego ze z 4 biegu przez przypadek 3 wrzucił na max obrotach. Mam nadzieje ze u ciebie będzie nic poważnego. Teraz nie mam czasu na składanie i sprawdzenie ale jak będę coś wiedział będę informował. I jak coś u ciebie sie wyjaśni to informuj hehe może razem szybciej dojdziemy gdzie problem. Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich Czekam na komplet łańcuchy z napinaczami i prowadnice dolny i górny. Części firmy FEBI koszt 700zł czy to będzie ok? Może jakieś doświadczenia? Ale chciałem sie poradzić wszystkich: Jeżeli jest przestawione na wałku dolotowym ssocym krzywka i rozrząd jest przestawiony na 100%. To co to za przyczyna ze tak sie stało z dnia na dzień? To czy jest możliwość nastawienia bez rozbierania przodu ( czyli ustawienie i wymiana napinaczy) Czy lepiej już wszystko wymienić ? Czy powinienem cały przód rozebrać? Mianowicie tam za bardzo dojścia nie ma czy może ktoś już wymieniał i ustawiał rozrząd. Proszę o rady jak najlepiej to zrobić. Pozdrawiam wszystkich.
  4. Nie Panowie już sam nie wiem czy o jeden czy o dwa przeskoczył. Ale napewno jest to wina napinacza na 100% A trzeba dodać ze mechanik który wymieniał olej to napewno nalał szajs plus na minimum. A jak żona jeździła to nie sprawdza hehe. Tak ze zobaczymy pozdrawiam wszystkich i jak uruchomię to napisze co i jak.
  5. Rozrzad przestawiony o jeden zab na prawym wałku?
  6. Witam Dzwignia biegow ruszałem stop ok kierownica ok Komputer tam gdzie siedzi bezpieczniki ok masa jest prad dochodzi sprawdzałem. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Kierownica odblokowana. Jezeli by było Wina czujnika skrzyni lub stopu to by nie krecił. Zobaczymy dzis ma byc jeszcze jeden Kolega z kompem Zobaczymy dam znac co I jak.
  7. Witam on twierdzi ze cas przekazuje do komputera komende start jeżeli nie ma komunikacji auto kreci wszystko jest ale nie zapali
  8. Łancuch napiety sprawdziłem rozrzad jest dobrze nastawiony bede składał pokrywe. Rozmawiałem z mechanikiem to moze byc usterka typu kluczyk mogł upasc albo sie uszkodzić albo cas z komputerem sie nie łaczy. Synchronizacja Dde/cas Może ktos słyszał o podopnych awariach?
  9. Rozebrałem pokrywe zaworòw wszystko w porzadku Koło zembatki wszystkie jak nowe zero luzu. Łancuch napiety jeden I drugi nie widze problemu? Jakies podpowiedzi.
  10. Hej no tak tylko Ja jak odpalałem rano to był tak odpalił stuk I sgasł tak mi sie przypomniało I cały czas cos tam szorowało myslałem ze to rolka ktòraś bo jezdził I nie było problemu. Musze czy tak czy tak zdjac pokrywe.ale jakos topornie idzie. Odkreciłem sruby ani drgnie. Dzięki Pozdrawiam
  11. Przekaznik wymieniony dalej to samo. Zdejmuje pokrywe zaworow I zobaczymy. Zdejme I zobacze co jest. Nie bede dawac do pseudo mechaników bo już mam nauczkę. W zeszłym roku sprinter 313 kosz narawy 15tys a pojechałem tylko oleje wymienic i swiece plus klocki. A okazało sie ze nowe wtryski dpf i pare innych żeczy. Pozdrawiam wszystkich Dziekuje za rady Jak zrobie to poinformuje co i jak.
  12. Ok podłączę jutro przekaźnik i zobaczę jak będzie dalej to samo to biorę lawetę i do warsztatu bo sam nie dam rady. Ijeszcze jedno jak kręci to nie ma żadnych stuków jak by bylo ok wszystko. Jak będę dalej kecił to nic nie zrobie? Żebym nie pogorszył sprawy. Dziękuje Pozdrawiam Jak sie uporam z problemem to dam znać co było.
  13. Też tak pomyślałem ale czyżby łańcuch przeskoczył? 160tys Lub napinacz nie napiął . Rozmawiałem z gościem to mi powiedział ze jak wymieniałem odmę bo mi poszła z 3 miesiące temu to powinienem zrobić płukanie wszystkiego. Napinacz jest napinany pod ciśnieniem oleju a może nie napiąć łańcucha? Czy to prawda bo sie nie znam? Proszę o rady i jak sprawdzić ze to rozrzàd? Silnik jest bez kolizyjny czy trzeba sie liczyć z dużymi kosztami naprawy? I pytanie czy ten jeden napinacz jest z boku po lewej stronie na klucz 32? to można sprawdzić czy działa poprawnie napinacz? Czy te ciśnienie 11.5 to za mało do odpalenia? A wszyscy mówią ze ciśnienie ok Dziękuje za wszelkie porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.