Skocz do zawartości

makiGS

Zarejestrowani
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw 123d
  • Lokalizacja
    Lesko

Osiągnięcia makiGS

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. witam co myślicie nad wymyciem dpf preparatem do kominków usuwająca sadze i przemycie to wszystko karcherem jest sens ?
  2. ja bym właśnie potrzebował do CCC spolszczenie, bo inglisz mi nie leży.
  3. znajdź sobie dekoder wpisz vin i dowiesz się czy masz start/stop edit: https://bimmercat.com/ dekoder. Opisane jest jako S1CC - Auto start/stop function
  4. u mnie spalanie jest miedzy 5-6,8 litra, a nie jeżdżę jak emeryt. Tak jak kolega pisał korekty sprawdź, logi ogólnie można zrobić.
  5. a nie możesz bagnetem sprawdzić co tam się dzieje?
  6. cześć, Data produkcji: 08.2008 Seria: E81 (Seria 1) Silnik: N47D20B (N47S) 204km/400nm - zmierzone 201km/397nm Skrzynia biegów: Manualna Przebieg 166152km Po zakupie katastrofa dużo rzeczy do ogarnięcia: :arrow: chłodnica egr do wymiany była rozszczelniona, :arrow: wymiana bloku pękniecie miedzy 2, a 3 cylindrem, :arrow: kpl. sprzęgła wymiana (Luk), :arrow: przepływomierz wymiana + adaptacje poprzez btool. :arrow: wywalone klapy ssące + zaślepka + uszczelki zostało jeszcze: :arrow: spryskiwacz prawego reflektora jest wyciek, :arrow: wymiana akumulatora, bo ostatnio wywala już niskie napięcie, :arrow: wymiana oleju w skrzyni, :arrow: wymiana oleju w moście, :arrow: wymiana końcówki tłumika prawdopodobnie buzzer zz2x71L oprócz tego planuje wsadzić inne felgi, zwiększyć moc 260-270km, a dalej się zobaczy, przy problemach z egr odrazu wyleci tak samo z dpf.
  7. makiGS

    wtryski n47

    poprostu chce doprowadzić samochód do jak najlepszego stanu i dopytuje żeby wiedzieć.
  8. Mi się tak działo gdy lód miałem na feldze od środka. Spróbuj jechać do innego wulkanizatora i wyważyć jeszcze raz koła na innej maszynie.
  9. makiGS

    wtryski n47

    cześć! obawiam się, że moje wtryski mówią papa korekcja z btool załączę czy może ktoś na to luknąć? Są to wtryski pizoelektryczne także regeneracja nie wchodzi w gre. https://log.malonetuning.com/chart/246505#H8KLCAB7QFNcAgPCi8KOBQApwrtMDQIAAAA%3D
  10. ja do siebie leje motul x-clean+ 5w30 norma ll-04 silnik n47d20b + dpf do tego filtr mann
  11. kiedyś gdzieś znalazłem różnice miedzy blokami A,B --> C
  12. cześć, jaka maksymalnie może być różnica przepływomierza między oczekiwanym, a aktualnym? Mi wyszło coś takie: https://log.malonetuning.com/spreadsheet/245154
  13. cześć, logowałem dziś 123d na 3 i 4 bieg, bo zdaje mi się, że coś słabiej ciągnie + do tego przy zmianie biegów na wyższych obr. jest odczuwalne szarpnięcie. Wykresy wyglądają tak: 3bieg: https://log.malonetuning.com/spreadsheet/245153 4bieg: https://log.malonetuning.com/spreadsheet/245154 chciałbym ją doprowadzić do stanu perfeccctoooo! :) popatrzcie oceńcie ewentualnie podpowiedzcie. edit: mam jeszcze log dawek wtrysku na wolnych obr. https://log.malonetuning.com/spreadsheet/245155 https://log.malonetuning.com/spreadsheet/245156
  14. możesz rozwinąć swoją myśl ? co to znaczy nie odpowiednio eksploatowany samochód ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.