Skocz do zawartości

HoKu

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: '02 E46 330i Touring
    jest: '98 E46 323i

Osiągnięcia HoKu

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie. Jako że coraz częściej przeglądam i bywam na tym forum, postanowiłem założyć wątek mojej czarnulce również tutaj. Niektórzy z was mogą ją kojarzyć z forum E46, a inni może rozpoznają ją dzięki poprzedniemu właścicielowi i jego działalności blogowo-jutubowej. Do rzeczy: 323i, rok 98, kolor jak łatwo się domyślić cosmosschwarz, przebieg 340kkm i rośnie. Od 2012 do 2020 w rękach Rafała z kanału Blogomotive, odkupiona przeze mnie jesienią ubegłego roku. To moje drugie E46 po przygodzie z czerwonym 330i w touringu kilka lat temu. Nie będę wypisywał zdekodowanego vinu, bo najciekawszymi pozycjami w opisie będą welurowe dywaniki i kaseciak :P - czarna z fabryki wyjechała jako absolutny golas z czteroramienną kierą, bez podłokietnika i ze szmacianymi stołkami. Przez lata naprawiana, poprawiana i doposażana przez poprzedniego właściciela, a lista wszystkich napraw jest mega długa: Rafał zadbał o 90% typowych bolączek mechanicznych E46, zregenerował i wzmocnił wózek, ogarnął progi i podłogę, założył zawias Bilstein B6 + Eibach Pro Kit, a fotele z boczkami wymienił na mega zajefajne czarne skóry nappa. W dniu zakupu auto prezentowało się tak: Od zakupu zacząłem ogarniać pozostałe bolączki których Rafał nie zdążył ogarnąć. Z takich większych rzeczy: - wymiana zardzewiałych błotników przód - wymiana zbiorniczka wyrównawczego - wymiana wszystkich sond lambda, świec, fajek, serwis filtry + płyny - regeneracja maglownicy Oprócz tego zacząłem trochę zmieniać wygląd czarnej na swoją modłę. I tak od zakupu wleciały: - kierunki dymione, nowe lampy klapy tył, polerka kloszy przód - zderzak m-pak przód - letni zestaw białych Borbetów Y 18" zmieniłem na Styling 32 18" - białe ASA AR1 17" pomalowane na czarno srebrno, będą na zimę - w środku zregenerowany tunel, dodany podłokietnik i nowy zasuwany schowek, zmieniona gałka na krótką, dołożone czarne ramki zegarów Obecnie auto prezentuje się tak: Plany na przyszłość to przede wszystkim utrzymać obecny stan mechaniczny bo jest mocne 9,5/10, a poza tym wizualnie: - reszta M-paka zewnętrznego - shadowline lub oklejenie folią - ciemna szyba tył 30% - czarny sufit - dystanse do S32 a docelowo felga z parapetem na lato Tyle, do zoba w necie i na drogach, pozdrawiam :)
  2. Silnik M54B30, DISA jest jedna, tylko górna, dostęp spoko więc wymiana / regeneracja to nie problem. Zamówiłem ten zestaw naprawczy i w weekend spróbuję reanimacji, jak nie będzie to wyglądało solidnie i nie zapewni mi to spokoju w głowie to trudno - wymiana na new.
  3. Z racji, że to mój pierwszy post, witam wszystkich użytkowników bawarek :) Podepnę się do tematu regeneracji: tematów na temat DISY znalazłem mnóstwo, ale żaden nie mówi o udanej regeneracji DISY używając zestawu naprawczego dostępnego na alledrogo za 75zł. Czy ktoś z kolegów miał okazję przeprowadzić taką regenerację skutecznie, czy lepiej nie bawić się w to i wymienić DISĘ na np. zamiennik Febi za 550zł? Nie ukrywam sporo kasy za kawałek plastiku, nie mówiąc o 1k za OEM... Z góry dzięki za sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.