Witam Mam problem z moim E46 z silnikiem M52TUB28 ze skrzynią automatyczną. Zaraz po odpaleniu trzęsie się na zimnym przez ok 2 min i potem się uspokaja. Drugi problem to po rozgrzaniu jak z jednych świateł wystartuje ostro to jak stanę pod drugimi światłami to po chwili na wolnych obrotach tak jak by wypadał mu zapłon na 2-3s. ale za chwile płynnie wraca do równej i normalnej pracy. Silnik ma moc, i jedzie równo i płynnie, reaguje na gaz wzorowo. Elementy zrobione w tym silniku: - Dolot uszczelniony i wymieniona odma na nową OEM - Przepustnica po pełnej regeneracji (nowe potencjometry) - Krokowiec nowy OEM - Czujnik wału i wałków OEM - Przepływomierz i czujnik temperatury w kolektorze OEM - Vanosy po regeneracji i kasowaniu luzów (ustawione na blokadach) - Wymienione ślizgi i łańcuch między vanosami - Nowa szczelna pokrywa zaworów z uszczelkami - Wymienione oba zimeringi na wale - Świece wymienione na nowe, NGK BKR6EQUP - Cewki wymienione z BREMI na BOSCH - Disa szczelna i sprawna - Uszczelka pod głowicą nie przepuszcza (test płynem w układzie chłodzenia) - Test kompresji pokazuje od 11,5 do 12,5 bara - Test szczelności zaworów, na wszystkich cylindrach trzyma ciśnienie - Wtryskiwacze po czyszczeniu, raport mówi że są w 100% sprawności i prawidłowo rozpylają, nie kropelkują - Olej Valvoline VR1 5W50, poziom oleju od wymiany do wymiany ten sam, ani grama nie bierze Dodatkowo dołączam filmik z INPY gdzie po odpaleniu na zimnym przez 5 minut pokazuje wszystkie informacje (przez pierwsze 2 minuty widać jak trzęsie kamerą), drugi film jest na ciepło
Bardzo proszę o pomoc bo już naprawdę nie wiem co zrobić z tym autem. Z góry dziękuje i pozdrawiam