Skocz do zawartości

Bugerek

Zarejestrowani
  • Postów

    120
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bugerek

  • Urodziny 04.06.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 Compact 318Ti ShiftTronic 2003r
    Swap N42B20 na M52TUB28
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Bugerek

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Bugerek

    Oringi ukladu chlodzenia

    Myślę że jak dobrze poszukasz to znajdziesz wszystkie oringi, ja tak kiedyś zrobiłem i wszystkie wymieniłem. W internecie nic nie ginie.
  2. Zatankowałem paliwo SuperPlus i wlałem LiquiMoly do czyszczenia zaworów. Wyjeździłem to wszystko ale efekt jest taki sam.
  3. Witam Zakładam że sprawdziłeś stycznik przy pedale gazu Sprawdź czy w tej wtyczce X332 "A1 General module control unit" przychodzą napięcia z bezpieczników. https://zapodaj.net/e4ad69bc6f079.jpg.html W tym samym module jest wtyczka X254 która ma dwa zasilania z bezpieczników. https://zapodaj.net/c40883de489e9.jpg.html Tu masz lokalizację wtyczek https://zapodaj.net/cc7386f1e0bc9.png.html
  4. Sterownik jest fabryczny, żadnych modyfikacji. Był podmieniany na inny ale działo się dokładnie to samo. Olej już od dłuższego czasu mam Motyl 8100 x-cess 5w40 żeby spełniał wymogi producenta silnika. Dodatkowo jeszcze była zrobiona regeneracja konwertera mocy bo jeden mechanik podajzewal że tu może być problem ale też nic się nie zmieniło.
  5. Panowie pomóżcie, już nie mam pojęcia co zrobić z tym je...m silnikiem. robiłem już wszystko, i nadal na zimnym gówno trzęsie się jak galareta. Milion razy sprawdzałem świece, cewki, przepływomierz, szczelność dolotu, kompresje i inne pierdoły. Czy może sie ktoś mądry pochylić nad zdjęciami tego co pokazuje INPA? https://zapodaj.net/49d354a9d45cc.jpg.html https://zapodaj.net/6ef8941401905.jpg.html https://zapodaj.net/1c7ddbe0301c9.jpg.html https://zapodaj.net/b5d1e9e25eecc.jpg.html Zastanawia mnie dlaczego mimo rozgrzanego silnika inpa pokazuje że sondy są cały czas grzane. Dodam że już byłem u takiej masy mechaników co się znają na silnikach BMW że chce już mi się rzygać od ich przechwalanek a na koniec i tak rozkładają ręce bo im się nie chce zrobić nic więcej niż podpięcie kompa.
  6. Te pierwsze 2 minuty to trwają już od 3 lat i przyzwyczaiłem się do tego, gorszy jest ten drugi objaw bo nie idzie jechać. Na początku działo się to tylko jak jechałem do odcinki a teraz jak zmienię bieg między 3 a 4 tyś obrotów. Ja lubię ostro jeździć a tu jakaś masakra że nawet dobrze wyprzedzić nie można żeby normalnie było. Ponadto nie powinno się dziać coś takiego że się trzęsie.
  7. Już dopisałem, cewki i świece wymienione jako pierwsze, nawet podmieniłem komputer
  8. Witam Mam problem z moim E46 z silnikiem M52TUB28 ze skrzynią automatyczną. Zaraz po odpaleniu trzęsie się na zimnym przez ok 2 min i potem się uspokaja. Drugi problem to po rozgrzaniu jak z jednych świateł wystartuje ostro to jak stanę pod drugimi światłami to po chwili na wolnych obrotach tak jak by wypadał mu zapłon na 2-3s. ale za chwile płynnie wraca do równej i normalnej pracy. Silnik ma moc, i jedzie równo i płynnie, reaguje na gaz wzorowo. Elementy zrobione w tym silniku: - Dolot uszczelniony i wymieniona odma na nową OEM - Przepustnica po pełnej regeneracji (nowe potencjometry) - Krokowiec nowy OEM - Czujnik wału i wałków OEM - Przepływomierz i czujnik temperatury w kolektorze OEM - Vanosy po regeneracji i kasowaniu luzów (ustawione na blokadach) - Wymienione ślizgi i łańcuch między vanosami - Nowa szczelna pokrywa zaworów z uszczelkami - Wymienione oba zimeringi na wale - Świece wymienione na nowe, NGK BKR6EQUP - Cewki wymienione z BREMI na BOSCH - Disa szczelna i sprawna - Uszczelka pod głowicą nie przepuszcza (test płynem w układzie chłodzenia) - Test kompresji pokazuje od 11,5 do 12,5 bara - Test szczelności zaworów, na wszystkich cylindrach trzyma ciśnienie - Wtryskiwacze po czyszczeniu, raport mówi że są w 100% sprawności i prawidłowo rozpylają, nie kropelkują - Olej Valvoline VR1 5W50, poziom oleju od wymiany do wymiany ten sam, ani grama nie bierze Dodatkowo dołączam filmik z INPY gdzie po odpaleniu na zimnym przez 5 minut pokazuje wszystkie informacje (przez pierwsze 2 minuty widać jak trzęsie kamerą), drugi film jest na ciepło Bardzo proszę o pomoc bo już naprawdę nie wiem co zrobić z tym autem. Z góry dziękuje i pozdrawiam
  9. Ja mam przepływomierz Siemensa, czy mogę w to miejsce założyć VDO?
  10. Przeplywomiez jest od nowości w tym aucie i nie wymieniałem go, numery ma takie jak powinny być.
  11. Proszę bardzo, wszystko nagrane https://youtu.be/wNF3GMxZNDk https://youtu.be/UmuRQfupdc4 https://youtu.be/PS1Mynoh_KE https://youtu.be/VIEtC-RoyoM
  12. Przepustnica po pełnej regeneracji w firmie Elektrospec bo waliła błędy EML. Krokowiec nowy i czysty
  13. Faktycznie, MÓJ BŁĄD, znalazłem wyjaśnienie o co chodzi, niestety większość wpisów jakie czytałem mówi o tym parametrze że to są korekty wtrysku a tak na prawdę pokazuje to sprawność pracy cylindra (przyśpieszenie wału po zapłonie na danym cylindrze) Odpowiadając na twoje pytanie auto BEZ LPG a błędów nie ma, tak jak pisałem wyżej.
  14. Witam Pacjent to M52TUB28 w E46 z automatem Od niedawna borykam się z takim problemem, zaczęło się od tego że po ostrym starcie z pod świateł na następnych światłach podczas pracy na wolnych obrotach nagle zaczynał przebierać tak jakby na jeden cylinder i po kilku sekundach praca wracała do normy. Jak jeździłem spokojnie raczej się to nie zdarzało. Potem zaobserwowałem że jak dodaje gazu do 1500rpm to mocno spadają obroty, poniżej 500rpm i komputer musi je mocno korygować (obroty zafalują nawet 2-3 krotnie) Dodaje filmik z korekt wtrysków na poszczególnych cylindrach. https://youtu.be/r9aepwo9KZY Wszystko dzieje się na rozgrzanym silniku. Wymieniłem świece, fajko-cewki, przepływomierz oryginalny, rury dolotowe nowe (bez dziur), pokrywa zaworów z uszczelką nowa. Z góry dziękuję za pomoc
  15. Witam Czy macie może namiar na stronę ze schematami elektrycznymi instalacji do e46 ponieważ strona NEWTIS.INFO z której do tej pory korzystałem przestała działać? Z góry dziękuję i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.