smk1987
Zarejestrowani-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
e60 520i 2003r
Osiągnięcia smk1987
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
No właśnie moduł dostałem od znajomego miał taki na garażu piny poprzestawiałem tak samo kolorami jak było w tym wcześniejszym module który się zepsół w tej samej lampie, i na parkingowym jest fajnie świeci cała lampa a zalanczasz idrive i gasną pozycyjne i włącza się ten błąd świateł tył stop masakra jakaś :duh: wszystkie żarówki i Ledy sprawdzałem na krótko w lampie i wszystko dziala, już niewiem no chyba że w tych kostkach od znajomego inne kolory odpowiadały by za inne piny? Nniz w tych starych ale zdaje mi się że powinno być to samo
-
Mam jeszcze mały problem teraz to zauważyłem mianowicie cala lampa teraz świeci na parkingowym a jak włączę idrive to gasna pozycyjne i jest blad spalonej zarowki stop w tej lewej lampie :shock: :shock: :shock: :duh: :duh: :duh: podpowie ktos cos?
-
Sprawa rozwiązana padły te przekaźniki te moduły, dostałem takie od kolegi, miał takie na garażu i mu leżały w kącie gdzieś (szczęście w nieszczęściu) niestety nie idzie ich dokupić osobno bez lamp LCI, jedna rzeczą którą należało zrobić to poprzekładać w kostce do lampy piny i wszystko działa jak należy zero błędów, także temat do zamknięcia. dzięki e60_958 za podpowiedz :cool2: :cool2: :cool2:
-
Tak moduł świateł lift depo, tylko ze tego modułu nieidzie nigdzie znalezc zeby dokupic, masz namiary na tego sprzedajacego lub namiary na taki moduł??
-
Zdemontowałem całą lampę lewą tył, podłączyłem ledy pod 6v i świecą bez problemu, co zauważyłem, jest tam z tyłu przy wiązce z lampy jakiś przekaźnik, najgorsze to ze on nie ma oznaczenie i on brzęczy, jak załączę kierunkowskaz to ten przekaźnik dalej brzęczy ale z przerwami tak jak migają kierunkowskazy pomoże ktoś z tym???? wrzuciłem film i zdjęcie https://imagizer.imageshack.com/img923/3835/gfL3Fx.jpg
-
Witam mam problem w mojej e60 wyświetlił się błąd lewy tył stop, są tam diody led cała lampa działa tylko nie ma migacza, stopu i cofania, prawa lampa działa bez zarzutu, tak samo z przodu jest wszystko ok, czy spotkał się ktoś z forumowiczów z czymś takim proszę o pomoc
-
Opanowane, problem polegał na tym, że najpierw posprawdzałem po kolei pompę, świece, moduł WN, kable i było wszystko ok zrobiłem synchronizację EWS w inpie, i dalej nie palił i widocznie przy kręceniu zapłonem po zsynchronizowaniu ews-a zalały się świece, sprawdziłem je jeszcze raz bo coś mi nie pasowało i świece zalane. Wyczyściłem i autko pali :D :lol: :lol: :Yahoo!: :Yahoo!: Więc dzięki za pomoc a temat do zamknięcia :ROFL:
-
Witam mam problem moja E46 318i 118km 87kw odmówiła pracy, z samego rana odpaliłem bunie, wycofałem z parkingu metr do tylu i zgasła, przy ponownych próbach odpalenia silnika rozrusznik kreci ale auto już nie pali. Sprawdzałem pompę paliwa, odkręciłem tylną pokrywę pompy, odłączyłem wężyk i przy kręceniu rozrusznika pompa pompuje paliwo, moduł cewek, kable i świece były wymieniane niedawno na nowe, tak samo wszystkie filtry, przepływomierz nowy, wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu i nic dalej to samo, bezpieczniki posprawdzane, wszystkie ok, na świecach jest iskra, na następny dzień z głupot chciałem spróbować odpalić bunie, rozrusznik zakręcił a silnik jakby chciał odpalić ale nie mógł tylko drgnął na chwile, po dwóch próbach znów tylko rozrusznik kręci silnik ani drgnie. Dziś rano podłączyłem komputer z INP-ą oto rejestr błędów: E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 03/04/18 09:06:19 ECU: BMS46DS1 JobStatus: OKAY Variant: BMS46DS1------------------------------------------------------------- RESULT: 9 errors in error memory !------------------------------------------------------------- 112 control Solenoid Valve suction tube (DISA) Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Motordrehzahl 0.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 19.50 Grad C Batteriespannung 12.42 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km Unterbrechung Fehler momentan vorhanden------------------------------------------------------------- 117 control Idle adjuster Error frequency : 3 Logistic counter: 40 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 240.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 18.75 Grad C Batteriespannung 11.09 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 1040.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 30.00 Grad C Batteriespannung 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234970.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 240.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 1.50 Grad C Batteriespannung 11.09 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 235090.00 km elektrischer Fehler Fehler momentan vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 120 Signal air flow meter Error frequency : 71 Logistic counter: 25 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 1200.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 18.75 Grad C Drosselpotispg 0.59 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 1040.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 63.75 Grad C Drosselpotispg 0.59 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233280.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 1720.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 3.00 Grad C Drosselpotispg 0.57 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234980.00 km Kurzschluss gegen Masse oder Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 145 misfire by Cylinder 1 Error frequency : 15 Logistic counter: 27 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 2480.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 261.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 105.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 233460.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 2000.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 408.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 55.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 234650.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 2440.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 495.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 109.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 235140.00 km Aussetzer Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 135 Signal Camshaft sensor Error frequency : 3 Logistic counter: 28 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 640.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 91.50 Grad C Wahre Regelgroesse Last 222.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 233510.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 440.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 30.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 354.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 234820.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 1320.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 27.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 144.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 235420.00 km fehlt oder unplausibel Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 140 interface DME - EWS Error frequency : 74 Logistic counter: 23 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 2280.00 1/min Geschwindigkeit 19.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234450.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 1880.00 1/min Geschwindigkeit 16.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234460.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 1960.00 1/min Geschwindigkeit 0.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234960.00 km unplausibel Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 156 Aussetzer katschaedigend Zyl.1 Error frequency : 10 Logistic counter: 30 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 2400.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 55.50 Grad C Wahre Regelgroesse Last 330.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 234670.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 3080.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 75.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 465.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 3000.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 57.75 Grad C Wahre Regelgroesse Last 399.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 235030.00 km Kurzschluss gegen Masse Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 121 Signal Intake air temperature Error frequency : 7 Logistic counter: 25 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 800.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 177.00 mg/AS/Z Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 760.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 183.00 mg/AS/Z Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 0.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 0.00 mg/AS/Z Batteriespannung 12.23 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 235000.00 km Kurzschluss gegen Ubatt oder Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 122 Signal cooling water temperature Error frequency : 4 Logistic counter: 38 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 2560.00 1/min Ansauglufttemperatur 0.75 Grad C Batteriespannung 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234920.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 2560.00 1/min Ansauglufttemperatur 1.50 Grad C Batteriespannung 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234990.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 2200.00 1/min Ansauglufttemperatur -4.50 Grad C Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 236030.00 km Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch ============================================================= Może coś poradzicie bo już nie mam zielonego pojęcia co jej dolega :(