Skocz do zawartości

smk1987

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 520i 2003r

Osiągnięcia smk1987

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No właśnie moduł dostałem od znajomego miał taki na garażu piny poprzestawiałem tak samo kolorami jak było w tym wcześniejszym module który się zepsół w tej samej lampie, i na parkingowym jest fajnie świeci cała lampa a zalanczasz idrive i gasną pozycyjne i włącza się ten błąd świateł tył stop masakra jakaś :duh: wszystkie żarówki i Ledy sprawdzałem na krótko w lampie i wszystko dziala, już niewiem no chyba że w tych kostkach od znajomego inne kolory odpowiadały by za inne piny? Nniz w tych starych ale zdaje mi się że powinno być to samo
  2. Mam jeszcze mały problem teraz to zauważyłem mianowicie cala lampa teraz świeci na parkingowym a jak włączę idrive to gasna pozycyjne i jest blad spalonej zarowki stop w tej lewej lampie :shock: :shock: :shock: :duh: :duh: :duh: podpowie ktos cos?
  3. Sprawa rozwiązana padły te przekaźniki te moduły, dostałem takie od kolegi, miał takie na garażu i mu leżały w kącie gdzieś (szczęście w nieszczęściu) niestety nie idzie ich dokupić osobno bez lamp LCI, jedna rzeczą którą należało zrobić to poprzekładać w kostce do lampy piny i wszystko działa jak należy zero błędów, także temat do zamknięcia. dzięki e60_958 za podpowiedz :cool2: :cool2: :cool2:
  4. Tak moduł świateł lift depo, tylko ze tego modułu nieidzie nigdzie znalezc zeby dokupic, masz namiary na tego sprzedajacego lub namiary na taki moduł??
  5. Zdemontowałem całą lampę lewą tył, podłączyłem ledy pod 6v i świecą bez problemu, co zauważyłem, jest tam z tyłu przy wiązce z lampy jakiś przekaźnik, najgorsze to ze on nie ma oznaczenie i on brzęczy, jak załączę kierunkowskaz to ten przekaźnik dalej brzęczy ale z przerwami tak jak migają kierunkowskazy pomoże ktoś z tym???? wrzuciłem film i zdjęcie https://imagizer.imageshack.com/img923/3835/gfL3Fx.jpg
  6. Witam mam problem w mojej e60 wyświetlił się błąd lewy tył stop, są tam diody led cała lampa działa tylko nie ma migacza, stopu i cofania, prawa lampa działa bez zarzutu, tak samo z przodu jest wszystko ok, czy spotkał się ktoś z forumowiczów z czymś takim proszę o pomoc
  7. Opanowane, problem polegał na tym, że najpierw posprawdzałem po kolei pompę, świece, moduł WN, kable i było wszystko ok zrobiłem synchronizację EWS w inpie, i dalej nie palił i widocznie przy kręceniu zapłonem po zsynchronizowaniu ews-a zalały się świece, sprawdziłem je jeszcze raz bo coś mi nie pasowało i świece zalane. Wyczyściłem i autko pali :D :lol: :lol: :Yahoo!: :Yahoo!: Więc dzięki za pomoc a temat do zamknięcia :ROFL:
  8. Witam mam problem moja E46 318i 118km 87kw odmówiła pracy, z samego rana odpaliłem bunie, wycofałem z parkingu metr do tylu i zgasła, przy ponownych próbach odpalenia silnika rozrusznik kreci ale auto już nie pali. Sprawdzałem pompę paliwa, odkręciłem tylną pokrywę pompy, odłączyłem wężyk i przy kręceniu rozrusznika pompa pompuje paliwo, moduł cewek, kable i świece były wymieniane niedawno na nowe, tak samo wszystkie filtry, przepływomierz nowy, wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu i nic dalej to samo, bezpieczniki posprawdzane, wszystkie ok, na świecach jest iskra, na następny dzień z głupot chciałem spróbować odpalić bunie, rozrusznik zakręcił a silnik jakby chciał odpalić ale nie mógł tylko drgnął na chwile, po dwóch próbach znów tylko rozrusznik kręci silnik ani drgnie. Dziś rano podłączyłem komputer z INP-ą oto rejestr błędów: E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 03/04/18 09:06:19 ECU: BMS46DS1 JobStatus: OKAY Variant: BMS46DS1------------------------------------------------------------- RESULT: 9 errors in error memory !------------------------------------------------------------- 112 control Solenoid Valve suction tube (DISA) Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Motordrehzahl 0.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 19.50 Grad C Batteriespannung 12.42 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km Unterbrechung Fehler momentan vorhanden------------------------------------------------------------- 117 control Idle adjuster Error frequency : 3 Logistic counter: 40 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 240.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 18.75 Grad C Batteriespannung 11.09 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 1040.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 30.00 Grad C Batteriespannung 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234970.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 240.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 1.50 Grad C Batteriespannung 11.09 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 235090.00 km elektrischer Fehler Fehler momentan vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 120 Signal air flow meter Error frequency : 71 Logistic counter: 25 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 1200.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 18.75 Grad C Drosselpotispg 0.59 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 1040.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 63.75 Grad C Drosselpotispg 0.59 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233280.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 1720.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 3.00 Grad C Drosselpotispg 0.57 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234980.00 km Kurzschluss gegen Masse oder Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 145 misfire by Cylinder 1 Error frequency : 15 Logistic counter: 27 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 2480.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 261.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 105.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 233460.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 2000.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 408.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 55.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 234650.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 2440.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 495.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 109.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 235140.00 km Aussetzer Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 135 Signal Camshaft sensor Error frequency : 3 Logistic counter: 28 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 640.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 91.50 Grad C Wahre Regelgroesse Last 222.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 233510.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 440.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 30.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 354.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 234820.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 1320.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 27.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 144.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 235420.00 km fehlt oder unplausibel Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 140 interface DME - EWS Error frequency : 74 Logistic counter: 23 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 2280.00 1/min Geschwindigkeit 19.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234450.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 1880.00 1/min Geschwindigkeit 16.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234460.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 1960.00 1/min Geschwindigkeit 0.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234960.00 km unplausibel Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 156 Aussetzer katschaedigend Zyl.1 Error frequency : 10 Logistic counter: 30 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 2400.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 55.50 Grad C Wahre Regelgroesse Last 330.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 234670.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 3080.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 75.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 465.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 3000.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 57.75 Grad C Wahre Regelgroesse Last 399.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 235030.00 km Kurzschluss gegen Masse Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 121 Signal Intake air temperature Error frequency : 7 Logistic counter: 25 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 800.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 177.00 mg/AS/Z Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 760.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 183.00 mg/AS/Z Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 0.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 0.00 mg/AS/Z Batteriespannung 12.23 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 235000.00 km Kurzschluss gegen Ubatt oder Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 122 Signal cooling water temperature Error frequency : 4 Logistic counter: 38 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 2560.00 1/min Ansauglufttemperatur 0.75 Grad C Batteriespannung 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234920.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 2560.00 1/min Ansauglufttemperatur 1.50 Grad C Batteriespannung 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234990.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 2200.00 1/min Ansauglufttemperatur -4.50 Grad C Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 236030.00 km Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch ============================================================= Może coś poradzicie bo już nie mam zielonego pojęcia co jej dolega :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.