Szmitek
Zarejestrowani-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
520d GT 2013 N47
Osiągnięcia Szmitek
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Miałem niedawno błędy skrętu koła po stronie kierowcy. Winny okazał się wachacz przedni dolny. Wymieniłem po obu stronach. Błąd nie wrócił.
-
Filmiki z Youtube nie pokazują kilku rzeczy. Interesuje mnie czy jeżeli dołączę aku to czy będę musiał mieć np kody radia czy kodować cokolwiek poza aku?
-
A jakiej ładowarki baterii używacie podłączanie kompa pod auto? Potrzebuje zakupić coś niedrogiego co wystarczy na podtrzymanie napięcia podczas pracy w warunkach garażowych dla potrzeb własnych.
-
Dzięki już zakupiłem.
-
Witam. Posiadam laptpopa z software 2019.12v Ista-D 4.20.21 Ista-P 3.66.2.002. Auto do diagnostyki to f07. Czy coś jeszcze potrzebuje do obsługi tych programów? Sorki ale czytając aż kręci się w głowie. Sprzedawca polecił mi Icom a2. W pakiecie z przewodami Obd2,Usb,Lan,20-to pinowy+ B-most.
-
Czesc. Sprawdzaleś moze kompresor? Zawór na kompresorze mógł przyrdzewieć. U mnie też były problemy z wysokością albo pompował za dużo albo za mało czasami spuszczał całe powietrze. Warto pomyslec o regeneracji. Mnie kosztowalo to mniej niż 100euro. Osuszacz plus zawór. Robiłem sam.
-
Hej. Rozwiazaleś już problem z opadającym zawieszeniem? U mnie też opudzczała sie jedna strona. Wymieniłem poduchę. Potem kulał na druga stronę. Wymieniłem nastepną. Niechciał pizionować. Wymieniłem zawór poziomowania. Poddałem się i oddakem do sewisu. Po tygodniu trzymania auta nic nie znaleźli. Wyjąłem wiec kompresor wyniłem wkład osuszacza. Zawór upustowy na kompresorze był tak zardzewiały że się blokował albo w pozycji otwartej albo zamknietej. Albo spuszczał powietrze albo pompował i jedna strona stała wyżej i wyswietlał bład. Ja swój zawór wyczyściłem i czekam na dostarczenie nowego. Problem moze byc ze znalezieniem odpowiedniego. Swoj po kilku godzinach znalazlem jedynie na aliexpres. Jeszcze jedno, jesli pojawią sie u was problemy z tylnym zawieszeniem lepiej od razu jechac na kompa. Zamniast wymieniac jak popadnie. Zaoszczedziłbym dużo czasu nerwiw i kasy .
-
... zawór poziomowania wymieniony . Działa zdecydowanie lepiej od starego .Wymienilem tez amorki choć zużycie było w granicach 70%. Ciśnienie jest utrzymywane w systemie. Mimo tego pojawia się błąd w poziomowaniu po przejechaniu kilkunastu km. Błąd znika po wyłączeniu zapłonu. Chyba coś blokuje zawór poziomujacy lub kompresor nie może wyrównać ciśnienia. Następny do wymiany chyba pójdzie sterownik kompresora.
-
Cześć. Mnie zrzeranie wew strony opony nakrylem 2 razy. Ostatnim razem po 30000km. A oto co znalazłem w manualu . „Najczęstszą przyczyną wszystkich uszkodzeń opon jest jazda ze zbyt niskim ciśnieniem. Ciśnienie może powoli spadać z czasem, co pozostaje niezauważone bez regularnych kontroli ciśnienia przeprowadzanych w krótkich odstępach czasu. Zbyt niskie ciśnienie napełniania początkowo prowadzi do zwiększonego zużycia ramion opony. Nawet spadek ciśnienia o 0,3 bara w porównaniu z zalecaną wartością (oznaczenie ciśnienia inflacji) może powodować znacznie większe zużycie w tym obszarze. Co więcej, ramię opony i ściana boczna są bardziej zgięte, co powoduje, że bardzo się nagrzewają. Podczas długich podróży z dużymi prędkościami temperatura może wzrosnąć do punktu, w którym widoczne są oznaki rozpadu opony, a w najgorszym przypadku opona jest całkowicie zniszczona. Konieczne jest zatem regularne sprawdzanie ciśnienia w oponie (co dwa tygodnie zgodnie z zaleceniami w podręczniku) i poprawianie go w razie potrzeby. Poszczególne oznaki uszkodzenia ściany bocznej można przypisać do ostrego uderzenia w krawężnik. Przerwy na powierzchni bieżni są spowodowane jazdą po przeszkodach o ostrych krawędziach. Oba są złe, ponieważ mają zbyt niskie ciśnienie w oponach. Poszczególne lokalizacje o silnie zużytej głębokości bieżnika można zwykle przypisać ciężkiemu hamowaniu lub zatrzymaniu przy zablokowanych kołach.” . Także sprawdzajmy ciśnienie opon regularnie.
-
Polecam https://www.newtis.info/tisv2/a/en/.
-
Witam ponownie. Wymienione poduchy po obu stronach już jakiś czas temu. Wszystko było ok do dzisiaj rana. Po odpaleniu auto opadło na glebę . Po wyłączeniu włączeniu znów zaczyna promować. Minimalnie siedzi po lewej stronie. Szczelność poduszek i reszty układu sprawdzony wyglada ok. Po wyjęciu bezpiecznika i kilku minut jazdy auto znów leży. Po włożeniu bezpiecznika kompresor znowu pompuje. Auto znów stoi na odpowiedniej wysokości. Sadzać ze winny jest zawór poziomujący zamówiłem taki i czekam na dostawę. Najgorsze że nawet po spuszczeniu powietrza z systemu żaden błąd ani komunikat się nie wyświetla. Na pewno nie jestem jedyny z tym problemem. Jak rozwiązaliście wasz? Czy ktokolwiek z was sprawdził amortyzatory? U mnie reakcji brak. Już szukam nowych.
-
Witam. Jako że u mnie wystąpiły też problem z Poduszką a właściwie z prawą stronę auta ,zamówiłem nową poduszkę która niestety po niedługim czasie po prostu wystrzeliła. Nie była to oryginalna poduszka ale sprzedawca uznał błąd Fabryczny. Mechanik zamontował mi starą poduszkę. O dziwo Wszystko działało sprawnie przez dwa dni potem znów zacząłęło opuszczać Auto na jedną stronę. Po zamontowaniu nowej poduszki w to miejsce Auto stało obniżone o centymetr zależności do drugiej strony. Niestety na nowej poduszce również przepuszczał gdzieś była nieszczelność. Zakupiłem przewód z szybko złączka (z niemieckie strony internetowej) z drugiej strony za to z zaworem do pompowania kół. Przeciąłem przewód od kulejącej strony podłączyłem po sprawdzenie szczelności na wyjętej już poduszce okazało się że powietrze ucieka na samym Łączeniu.Bez demontażu poduszki z auto ciężko by było to sprawdzić. Wymieniłem złączka na nowo uszczelniłem gwint taśmę teflonową po zmontowaniu wszystko działa do tej pory. Koszt €6.50.
-
Witam. U mnie też problem z zawieszeniem tylnym. Jedna strona opadła mi już drugi raz. Miesiąc temu pierwszy raz a dzisiaj znowu. Kody błędu zapewne zapisują się gdyż mechanik 2 tyg temu podłączał kompa i pytał czy nie miałem ostatnio problemów z zawieszeniem. Po szczytami błędów przez obd błąd P022ac. Dziwne ze przez miesiąc nic się nie działo. W sieci mnóstwo filmików jak wymienić poduchy. Czy w moim przypadku też to może być poducha?
-
Byłem na inspekcji w serwisie klimatyzacji i stwierdzili że kompresor się nie załącza. Wpompowano nowy czynnik ale nic nie dało. Auto ma niecałe 100000 przebiegu tocos za szybko na zużycie sprężarki klimy.
-
Cześć. Zrobiło się ciepło i u mnie klima tez nie działa. Może mi ktoś powiedzieć jakie jest właściwe ciśnienie w systemie? U mnie o dużo za dużo bo jest 90 Psi. Czy upuścić trochę tego czynnika ? Chyba powinno być jakoś pomiędzy 25-55 psi co myślicie?