Skocz do zawartości

baqsik

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320D M47N2 2006r.

Osiągnięcia baqsik

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam panowie i panie mam otóż taki problem. Probuje polaczyc sie z autem BMW X3 E83 2006R M57 motor 3 litrowy lecz nie moge nawiazac z nim polaczenia wyglada to tak ze w momenu laczenia ista pojazdu z komputerem wyrzuca blad : "pojazd nie mógł zostać prawidłowo zidentyfikowany. Sprawdź dostęp do pojazdu i czy aktywna jest diagnostyka do analizy i kontroli ". Laczenie z autami typu e60 lub e90 wystepuje bez problemu a e83 nie moge sie polaczyc ani inpa ani ista prosze o pomoc.
  2. Witam mam takie problemy jak rozruch o poranku po nocy auto odpala ale potrafi jakby nie lapac na 1 cylinder oraz kopci lekko na bialo przy rozruchu borygo nie bierze swiece zmieniane brak bledow. Drugi problem to wysokie spalanie 48l paliwa przejechane nie cale 450 km cykl mieszany mniej wiecej 50/50 trasa miasto. Zarzucam filmik z odczytami live z ISTA D. Prosze o pomoc gdzie szukac przyczyny. https://megawrzuta.pl/download/9b46f02b9f6cb59b5969575de66c331e.html a tu link do filmu na yt
  3. Rozwiązane . Zapieczone pierścienie ...
  4. A więc tak zacznę od początku Był robiony silnik były poodpinane czujniki Po złożeniu masa błędów Błędy skasowane Auto pali więcej paliwa około 2 l więcej na 100 Auto wcześniej po mapie po wycięciu DPF Po odpięciu przeplywki wyrzuca błąd ale auto pod względem pracy silnika brak reakcji W bt tool parametry przeplywki zadane 300 a otrzymuje 500 mg /stuk
  5. Turbo równiez wyjęte okopcone od strony wydechu . Problem jest że ubywa 1l oleju na 5k km odma zmieniana nie dawno. Zrzucać głowice robić uszczelniacze czy zrzucać i robić pierścienie
  6. Witam pytanie odnośnie świec i wtrysków ww. Auta co można się dowiedzieć odnośnie świec i wtrysków widocznych na załączonym zdjęciu. https://zapodaj.net/a815793cdacfe.jpg.html
  7. Nie sprawdzane jeszcze . Turbo wyciągnąć oddać do sprawdzenia komuś kto regeneruje ?
  8. Witam taki problem m47n2 163 km wycięty DPF bierze około 1l oleju na 2k km auto po mapie i ogólnie po niej zaczęły się problemy . Przy rozruchu silnika auto kopci na niebiesko jeżeli się przejadę rozgrzeje przestaje potem gaszę troszkę postoi i znów kopci na niebiesko po przejechaniu się znów ustępuje mam wrażenie że też brakuje mocy Bimmerem sprawdzałem wtryski to korekty są 1(0.40)2(-0.70)3(-0.40)4(0.70) Gdzie szukać przyczyny bo w mechaników w okolicy już zwątpiłem... Pomocy auto chce zrobić i nim jeździć a nie jak przysłowiowy Polaczek sprzedać niech następny się martwi
  9. Dodam jeszcze że auto bez DPF i na postoju widać że kopci na siwy jakby kolor nie jak parowóz ale widać ten dym i jest on strasznie szczypiący . Borygo nie ubywa
  10. Witam mam pytanie jechałem trasę 2 tys km w ciągu drogi jakieś tam przerwy na tankowanie czy coś zjeść po dojechaniu do celu po przejechaniu 2k km zaświeciła się kontrolka niskiego poziomu oleju . Czy to normalne żeby po 2k ciągłej jazdy na autostradzie spaliło tyle oleju ? Jazda z prędkością 160 - 190 km/h
  11. Witam zwracam się do was z problemem ponieważ co mechanik to inna informacja a ja podejrzewam że jest coś nie tak . A więc tak mój problem po zmianie oleju z Castrol a na Valvoline 5w30 synpower do DPF zauważyłem że z pod korka wlewu oleju i bagnetu unosi się biały dym a nie dawno wyskoczył błąd niskiego poziomu oleju po sprawdzeniu faktycznie ubyło oleju dolewka 0.5l pomogło brak błędu oleju ale dymienie nie ustało . Usłyszałem że odma no to został wymieniony cały separator oleju z filtrem i uszczelkami nadal dymienie a wczoraj po nagrzaniu auta dodałem trochę gazu po czym buum rurę od IC do kolektora wyrzuciło kawałek jazdy z 10 km bez tej rury zalało olejem dolna pokrywę gdzie szukać przyczyny czy co proszę o jakieś sensowne informacje
  12. Witam podaję link do mojej live daty w aucie brakowało mocy została wymieniona przepływka na Boscha i filtr paliwa mam wrażenie że jeszcze coś jest nie tak proszę o porady opinie.
  13. Przy dodawaniu gazu na niskich obrotach słyszę syczenie czyli na 99 procent jest jakaś nieszczelnośc zacznę od tego jak załatwię mechanika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.