Skocz do zawartości

ErrorV8

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 1 ,2 ,3...4...

Osiągnięcia ErrorV8

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Przeżyłem wspaniałe chwile z tym silnikiem . Nie jeden zamyka warsztat przy próbie wjazdu :D . Ale , dla chcącego .. :8) Z wypadaniem zapłonu właśnie dobrze kojarzysz wałek mimośrodowy :wink: Mam nadzieje że nie muszę tłumaczyć zasady działania . Ale czemu przewidywać najgo...wróóóóć prawie najgorsze , z wypadaniem standardowo najpierw cewki ( wiem wiem .. ) potem świece , po prostu trzeba wykluczyć . Działanie valvesronika można zauważyć po reakcji na gaz i mocy , na ludzie po delikatnym strzale w gaz ( gdy valv działa ) auto pierdnie i od razu spada do jałowych , jak jest w trybie awaryjnym ( odłączenie czegokolwiek np przepływki ) auto już chodzi tak niechętnie po strzale w pedał gazu mułowato skoczy na obroty i powolutku od 1200 w dół zejdzie do tych 750-720-nawet 700. To tak dla potomnych . Wałek walwestronik ma też inne objawy , z czasem przyjdzie falowanko na jaowym , praca jak by na 3 cylindrach , a później po temp ok 30st będzie łapać na 3/2 gary jak 30'tka i takie ,,cykanie , psikanie rowno z pracą cylindra w dolot . Tak samo po przegazówce i zejściu do jałowych . Jak już będzie totalnie wyrobiony ( widać to naocznie nie na krzywkach lecz po bokach po tam sie opiera dźwigienka pośrednia na jałowych i już nie naciska wystarczająca na zawór ) . Nowy wałek sporo kosztuje , polecam używki ( ale dobrze je zobaczyć czy niewytarty ) Z walniętym czujnikiem tego wałka nigdy sie nie spotkałem . A o błąd valve też ciężko , wyskoczy wszystko inne tylko nie to . Machnij też adaptacje wszystkiego dla spokoju . Poszukaj nieszczelności , sprawdź tą odme ( czy silnik zareaguje na otwarcie korka oleju #JANUSZ ) Obroty jałowe masz za wysokie - nieszczelność , przepływka , lambda , czujnik temp . Czujniki wałków narazie zostawił bym w spokoju , chociaż jak na ciepłym zimym odpala inaczej , z dupy gaśnie i ciężko odpalić to możliwe że czujnik wału . Gaz narazie zostawiłbym w spokoju , sprawdzał bym wszystko na BP i na tym robił bo zły regulejszyn gazu może ci namotać i wymienisz pół auta . Na początek proponuje nieszczelności , i podmianę przepływki . I sprawdzenie co sie dzieje po adaptacjach i w trybie awaryjnym ( wypnij wtyczke od czujnika valve koło korka wlewu oleju pod osłoną cewek ) . Się opisałem , ale sam oszukałem się info w 3 językach aż sam sie tego nauczyłem wywnioskowałem i porobiłem . Ale w zamian przy naprawach należy się tutaj opisać skutki napraw ( mówię bo prawie ZAWSZE potrafią naprawić i zapomnieć o forach ) A specjalnie sie tu rejestrowałem żeby pomóc :D Pozdro . Kolega podał w miarę prawidłowe realne wartości na przepływce. Przy 730 przeważnie jest 9,5-10-11
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.