Skocz do zawartości

robi2345

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318i kombi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia robi2345

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. A podobno glupich pytan nie ma... :?
  2. Witam, Moj problem polega na tym, ze podczas dokrecania srub do nowego dyfra jedna ukrecilem. Dokrecalem na moment no ale to okazalo sie za duzo. Chodzi o srube miedzy dyfrem, a polosia. Podpowiedzial by ktos jakiej sruby moge uzyc na zastepstwo? Na ta chwile do dyspozycji mam srubki: m 8.8 sm 6.8 a2 - 70 (nierdzewka) wszystkie z szesciokatnym lbem A moze cos odpowiedniejszego dokupic moge? Pozdrawiam
  3. robi2345

    Nieszczelna klima.

    Niestety nie wiem jak duża jest nieszczelność. Na ekranie sprzętu którym ostatnio była nabijana klima wyskoczyło że jest przeciek, więc serwisant odessał czynnik i zaproponował w pierwszej kolejności pozbycie się nieszczelności. Najpierw chce poszukać sam może uda mi się to ogarnąć bez większych kosztów. Jak podpowiedział Jack użyje argonu i zobaczymy. Jeszcze pytanko czy wystarczy jak układ nabije od strony niskiego ciśnienia? Czy trzeba nabijać osobno stronę niskiego i wysokiego ciśnienia?
  4. robi2345

    Nieszczelna klima.

    Witam wszystkich, Chciałbym podjąć się próby zlokalizowania nieszczelności w moim A/C. Idea jest taka, żeby wypełnić układ gazem do odpowiedniego ciśnienia i potem za pomocą specjalnego spraya z pianą spróbować wykryć problem. Moje pytanka do Was to: -czy jako gaz wypełniający będzie dobry argon lub CO2? który lepszy? Tylko takie gazy są w miarę tanie i tylko taką przyłączką dysponuje, która pasuje do tych małych butli. -do jakiego ciśnienia bezpiecznie mogę wypełnić układ? -czy podczas wypełniania gazem i potem podczas szukania przecieku klima powinna być włączona? Dzięki za wszelkie podpowiedzi.
  5. Dzieki, zrobie jak radzisz :mrgreen:
  6. Czyli musze dostac sie do kazdego elementu w klapie zasilanego pradem, wypiac wszystkie wtyczki, wysunac wszystkie kable i w ten sposob uwolnie wiazke? Dobrze to kminie? Czyli kazdy elektryczny element ma swoja wtyczke i wysune ja przez otwor na wiazke? Dlaczego ja to chcialem ciac? :oops:
  7. Witam, mam mozliwoasc nabycia ze szrotu calej tylnej klapy do mojego auta, mysle o tym poniewaz ta ze zlomu wyglada o niebo lepiej (brak wgniotek, szyba lepiej spasowana, sciezki na szybie wygladaja na cale). Wydaje mi sie ze demontaz/montaz klapy to nie problem, gorzej jednak z eklektryka. I tu moje pytanie: czy przeciete kable bede mogl sparowac (polutowac) po kolorach izolacji, czy kolorystyka okablowania bedzie taka sama jesli klapy sa identyczne? moje bmw to e46 318i touring 2004, a ze zlomu 2001 diesel chyba przed liftem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.