Skocz do zawartości

zyrafal

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 540ix
  • Lokalizacja
    Pruszków

Osiągnięcia zyrafal

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Znaczy się do końca gwarancji, a potem będę mógł się cmoknąć w D... :duh:
  2. Czołem! Przerabiał już ktoś taki problem? Zgłosiłem oczywiście na gwarancji. http://www.pl.image-share.com/upload/561/258m.jpg
  3. Mam i ja od kilku dni MPPSK. Faktycznie 540i powinno wyjeżdżać seryjnie z takim brzmieniem :). Comfort nadal jest trybem spokojnym i wyraźnie słychać wydech tylko przy mocnym przyspieszaniu, normalnie jadąc delikatnie i miło mruczy. W sporcie auto nabiera charakteru, drze się, strzela, robi mnóstwo frajdy :). Moc wzrosła, ale nie jakoś spektakularnie, wskaźniki z komputera pokładowego pokazują 265kW i 500nM. Tylko nie wiem na ile to faktycznie precyzyjne narzędzie i planuję wizytę na hamowni w wolnej chwili. U mnie wydech zdał też test żony, tj nie zaobserwowała zmiany, ale to raczej efekt braku zainteresowania motoryzacją i małej spostrzegawczości w tej tematyce. Dopiero jak jej powiedziałem co i jak to uznała, że jest inaczej, a zajawki nie rozumie. Zdejmować nie kazała ;). Za to 3-latka czuje różnicę, bo od razu krzyczy, że za głośno i za szybko. Czyli teraz mam wózek i dla rodziny, i na samotne wypady :).
  4. U mnie też LEDy działają dobrze, jeden raz miałem mrugnięcie z naprzeciwka. W poprzednich autach też takie rzeczy się zdarzały. Boczny podmuch również miałem w takiej samej sytuacji, wyjazd zza bariery dźwiękochłonnej. Strzał z boku od silnego wiatru (przed świętami było bardzo wietrznie) i mi rzuciło autem, ale szybko wróciłem na tor jazdy. Według mnie zachowanie auta było wzorowe jak na taką nagłą sytuację, chociaż stracha napędziło ;).
  5. No dobra, a jak ustawić w takim razie foldery, aby je zmieniał komputer samodzielnie po odtworzeniu utworów z danego folderu? Bo jakoś tego nie odkryłem i słucham albumów po kilka razy dopóki sam nie zmienię na inny :duh:.
  6. Niestety bywam często na stacji ;), ale u mnie odbija normalnie przy końcu i nic się nie wylewa.
  7. Też mi uciekł płyn chłodniczy. ASO niby wycieku nie znalazło, dolali co mieli dolać, póki co bez komunikatów o ubytkach, jak znowu ucieknie to zadyma murowana w serwisie ;). Za to nie mam trzasków lub skrzypienia plastików, itp efektów dźwiękowych wewnątrz kabiny. Mam natomiast inny problem. Stuka mi fotel kierowcy przy ruszaniu i hamowaniu, jakby któraś prowadnica dostała luzu i fotel leciutko się zaczyna unosić i jest jedno puknięcie. Na postoju też udaje mi się ten efekt wywołać. Miał ktoś coś podobnego? Na serwis to zgłoszę, ale przy okazji oleju, bo jakoś da się z tym żyć, a czasu nie mam aż tyle ostatnio, aby zgłosić problem.
  8. No to powiem Ci Kuba, że ładnie. Ja robię praktycznie 90% miasto, odcinki od 2 do 30km, raczej staram się mijać godziny szczytu, a i tak najniżej co mi się udało zejść to 13.5l. Teraz w zimie mam 14.4l. Tryb sport sporadycznie. Na trasie poniżej 10l też nie bardzo szło mi zrobić :roll:
  9. zyrafal

    Nowa seria 5 G30

    Ok. To musisz bezposrednio w samochodzie w idrive albo w connected drive w ustawieniach prywatności włączyć przesyłanie danych albo opcja remote 3D czy jakoś tak, chyba ostatnia pozycja na liście pod ochroną danych. Skoro lokalizację Ci wyświetla to masz ją włączoną w samochodzie. Ja po dokupieniu usług remote musiałem uaktywnić obie funkcje w komputerze samochodu.
  10. zyrafal

    Nowa seria 5 G30

    Pewnie masz podstawowy pakiet usług i potrzebujesz dokupić remote services, jak wejdziesz na swój profil w BMW Connected to w sklepie są płatne jednorazowo około 350pln. Dopiero wtedy pojawi się opcja lokalizacji i podglądu. Miałem to samo ;).
  11. Może to pomoże :) https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1343257
  12. Dziwny objaw. Ja u siebie mam wyczuwalną dziurę, ale zabiera ona tyle czasu ile turbo potrzebuje dopompować i skrzynia zrzucić bieg. Na pewno nie trwa to „wieczne 2s” ;). Przy kickdown schodzi o 2 biegi i rwie do przodu. Ogolnie auto reaguje szybko i mocno, ale oczywiście nie tak szybko jak wolnossący motor. To akurat ich cecha, że reagują momentalnie, turbo zawsze będzie „opóźnione”. Fakt faktem zauważyłem, że ogólnie komputer stara się trzymać nisko obroty, co podejrzewam jest efektem wyśrubowanych norm spalania, ekonomii zużycia paliwa oraz ogólnego zestrojenia auta przez producenta. Dopiero sport+ trzyma wyżej rpm.
  13. Gracie z mp3 z USB albo po BT, ewentualnie jakiś streaming, to nie dziwcie się, że gra słabo. Podmieńcie źródło na CD albo na pliki FLAC i podejrzewam, że zauważycie różnice. Fakt, H&K to nie jest jakieś wybitne audio, ale że jest złe to też nie można powiedzieć. Gra po prostu przyzwoicie. Pomijam już fakt, że samochód to nienajlepsze miejsce na słuchanie muzyki. Lubiący klasyczne stereo, a może i lampy, wiedzą o czym mówię.
  14. Co prawda póki co za mną niecałe 500km, ale jako autor wątku wypowiem się i ja ;). Głównie pokonałem odcinki miejskie i podmiejskie na tym dystansie, komputer pokazuje 14.3l, natomiast przy dystrybutorze wyszło 13l. Jak na taki silnik wynik wydaje mi się w porządku, aczkolwiek staram się delikatnie obchodzić z gazem ze względu na pierwsze kilometry. I tak czuć, że ta wersja jest mocna.
  15. Też rozważałem podobny zestaw, tj. nowe A7, G30 i S90. Audi samo w sobie było ekstra jeśli chodzi o ogólny design, a także konsolę centralną. Haptyczny ekran naprawdę spisuje się fajnie, ale mi osobiście nie przypadło wyciszenie i na tym A7 poległo mimo pakietu podwójnych szyb czy jak to oni zwą. Na autostradzie powyżej 140 km/h robiło się wyraźnie głośniej. OK, nie ma ramek w drzwiach. Być może w A6 jest lepiej, ale kiedy jeździłem A7 to jeszcze nie mieli demo A6. Z kolei jak wsiadłem do Volvo to pierwsze wrażenie było ok, ale pobawiłem się komputerem, posiedziałem chwilę i szczerze mówiąc to nawet nie chciałem nim jeździć. Być może błąd, ale po prostu źle się czułem w S90. Gdyby A7 było równie dobrze wyciszone co BMW to miałbym jednak spory dylemat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.