Skocz do zawartości

Mrs_

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M3 Competition G80 Xdrive Isle of Man Green
    M4 CS F82 San Marino Blue

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mrs_

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W mojej byłej M2 N55, którą kupiłem nową z salonu dyfer wymianiany był na gwarancji już przy 25 tys. Dodam tylko, że wtedy jeszcze niezbyt ją katowałem, a boków to prawie w ogóle nie robiłem.
  2. Panowie, przy kupnie samochodu za około pół bańki, oklejenie ppfem chociażby samego przodu to must have :)
  3. Jeżeli ktoś potrzebują tą część to piszcie na PW, mam możliwość załatwienia za fajną kase.
  4. Cześć Wahol, w moim M4 CS o mocy 560 km 700 nm ( wymienione tylko DP na przelotowe + mapa by hypertech, więc imho to Stage 1 :P) mam zrobioną tą modyfikacje. Generalnie jak na mody w M to modyfikacja niezbyt droga, a przynajmniej można upalać ze spokojem. Widziałem opinie na forum, że warto to zrobić powyżej 800 nm, ale nie zgadzam się z tym. Znajomi z ekipy, którzy mają chociażby po 500 km w swoich S55 mają zrobioną tą modyfikacje. Sama część kosztuje w granicach 800 zł + wymiana. Wydaje mi się to znikomy koszt względem remontu silnika. Jeżeli masz więcej pytań w tej kwestii to pisz a postaram się doradzić.
  5. Jako, że nie znalazłem postu na przywitanie się to zrobię to tutaj :) Witajcie, użytkuje M3 G80 i M4 CS F82 Pozdro i do zobaczenia na drodze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.