Skocz do zawartości

Loganus

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    520D F10 2010

Osiągnięcia Loganus

  1. Cześć. Ja w swojej F10 rejestrowałem przez e-sysa. Ale wczoraj słyszałem, że tylko to robisz jeśli zmieniasz pojemność aku vs poprzedni.
  2. Bardzo dziękuję!!!
  3. Bardzo dziękuję. Czyli rozumiem, że dojście tylko od koła, żeby osuszyć i uszczelnić ewentualnie?
  4. Cześć. Mam podobny problem. F10 2010 po wymianie żarówek jeden reflektor zaczął mocno parować i zbiera się woda. Nie znalazłem żadnych uszkodzeń. Czy ktoś wie jak otworzyć dekielek nad reflektorem? Oba są dziwne i nie mają uchwytu… załączam zdjęcie. Z góry dziękuję!
  5. Dzień dobry. Trochę stary wątek, ale u mnie się właśnie problem pojawił. Tylko przy obciążaniu zimnego silnika. 3 butelki dodatku BMW wlane i nie za bardzo pomogło. Pojawiła się teoria żeby wymienić olej w skrzyni automatycznej bo terkotanie pojawia się tylko przy obciążaniu silnika. Na luzie pracuje normalnie gazowanie tez ok. A przy uszkodzonych wtryskach powinny być inne objawy dodatkowo. Auto ma 120 tys od nowosci serwisowane w ASO. Po podłączeniu do kompa dostęp do diagnostyki wtryskiwaczy jest zablokowany. Dziwne. Jakieś pomysły? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.