Skocz do zawartości

Terier555

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61 530d xdrive M-Pakiet

Osiągnięcia Terier555

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Po kilku latach zabrałem się od nowa za nie rozłączający przycisk, znalazłem usterkę. Przedzwoniłem całą wiązkę od wtyczki przy pompie abs aż do modułów pod schowkiem od strony pasażera. Niestety albo stety połączenie było. podmieniłem moduł komfortu o numerze 9169521, dalej nic, dopuki nie wpadłem w dziurę na drodze. DTC samoczynnie się wyłączyło. Następnego dnia sprawdziłem wtyczkę od pompy ABS, a dokładnie przewód niebieski przy samej wtyczce pin nr 31, delikatnie mówiąc docisnąłem, wsiadłem do auta i przycisk działa jak należy. Błachostka aczkolwiek nawet wypinanie wtyczki i podmienianie pompy abs i sterownika, ponowna adaptacja nic nie dały.
  2. Odkopuję temat z rozwiązaniem mojego przypadku. Otóż winny był sterownik pompy paliwa (w bagażniku po prawej) wymieniłem go kiedyś z myślą że jest spalony przy innej usterce i założyłem z rok młodszej. Przełożyłem spowrotem stary i już kilka miesięcy bezproblemowej jazdy za mną.
  3. Racja tu jest tak samo. Gdzieś na forum znalazłem ten sam problem w e39 tam co prawda zaraz po zapaleniu się rezerwy auto gaslo a zaraz po dolaniu zapalało. Wczoraj przeprowadziłem nawet test. Tzn przejezdzilem aż wskazówka osiągnie stan 1/4 i auto zaczęło szarpać. Zatrzymałem się, dolalem 3litry i ręką odjął..
  4. Witam, Panowie problem z paliwem. Auto równo przy 1/4 stanu na wskaźniku paliwa nie bierze ropy z baku. Paliwo w baku jest. Czy pompa już się kończy czy może jakiś wąż lub pompa przelewowa? Miał ktoś taki przypadek u siebie? Dodam że raz na kilka tankowań zdarza się że weźmie poniżej tej 1/4 ale rzadko..
  5. Ten problem jest już rozwiązany..
  6. Na mechatronice rozumiem? Czyli miska w dół, a mechatronike trzeba wyciągać też czy da radę wyjąć? No i najważniejsze pytanie czy trzeba później programować skrzynie od nowa?
  7. 3 dni i około 100 km ale stanowczo spokojnej jazdy. Zastanawiam się czy soft xhp pomoże...?
  8. Okazało się że faktycznie brakowało 2 litrów oleju. Ponowna adaptacja i wszystko wróciło do normy oprócz podczas ciągnięcia do 3.5 tys obrotów z 4 biegu na 5 mocno szarpie. Za każdym razem na wysokich obrotach dokładnie przy 3.5 tys. I tylko podczas zmiany biegu z 4 na 5. Podczas normalnej jazdy na żadnym biegu nic się nie dzieje podczas butowania reszta biegów ok, tylko jak wyżej z 4 na 5 i tylko gdy pedal w podłodze. Jakie jest wasze zdanie?
  9. Pomijając pracę mechanika, czy sądzicie że teraz dolewka magicznie pomoże czy szukać używki skrzyni ?
  10. Olej wlal na zimnym silniku. Mechatroniki nie dotykał przy zlewaniu ani wlewaniu. Po wlaniu oleju odpalił silnik jak twierdz do ponad 50stopni i dolal olej. Przy mnie sprawdził ponownie na zgaszonym jeszcze ciepłym silniku i olej się pokazał..
  11. O i tu już jest jakaś opcja błędu. Czy teraz jeśli wymienię jeszcze raz olej i zaleje poprawnie to pomoże czy raczej już musztarda po obiedzie?
  12. Nie chce go bronić ale twierdzi że przeprowadził wymianę zgodnie z instrukcją. Przy mnie na ciepłym silniku pokazał się olej w korku wlewowym. Instrukcje sam czytałem bo dostałem wraz z zestawem zestaw jeszcze raz powtórzę oryginalny ZF olej tak samo. Sam osobiście kupowałem ten zestaw. Dlatego pytam was co mogło pójść nie tak przy można powiedzieć niby prostej czynności wymiany oleju.
  13. Wymianę przeprowadzał mechanik, nie ja. Powiedział że zlal niecałe 4 litry i tyle też wlal. Na ciepłym silniku odkręcil przy mnie korek wyrównawczy i pokazał się tam olej..
  14. Możesz rozwinąć wypowiedź co tam się mogło stać po tej wymianie oleju?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.