Skocz do zawartości

Filon

Zarejestrowani
  • Postów

    672
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d + Virus od TC
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Filon

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Nie chce mi się czytać długich postów z uzasadnieniami własnych racji, więc w skrócie napiszę moje doświadczenia. Diesel Temperatura rośnie wolno ale osiągnie 90 stopni w ukrytym menu - uszkodzony termostat mały. Temperatura nie przekracza 70 stopni a po ostrej jeździe 80stopni - uwalony termostat duży. Stoisz na rozgrzanym silniku w korku i nagle temperatura spada do 70-80 stopni - też oznaka uszkodzonego dużego. Nie wiem z czego robią te termostaty, ale mam już trzecie BMW i w każdym wymieniałem po 2 bo były zepsute. Termostaty kupuje w BMW i po wymianie zero problemów z temperaturą! Benzyna - nie przerabiałem. Życzę wam Panowie takiego ciśnienia w cylindrach,jak przy wymianie zdań w błahym temacie! :D :D :D
  2. Bry. Po wymianie dwumasu (padło też sprzęgło, więc wymieniłem komplet) lewarek drży dużo mniej niż wcześniej - teraz to prawie wcale. Wcześniej jak w Ursusie czułem się :-) Wydaje mi się, że dwumas może mieć faktycznie duży wpływ na drżenie gajgi biegów. No i nie drży nic a nic pedał sprzęgła podczas jazdy- ale to tak na marginesie piszę :-)
  3. Skleiłem dwuskładnikowym klejem Bizon. Trzyma już rok i roleta była kilkanaście razy demontowana. Klej kupiłem w Leroy Merlin. Używana roleta na allegro - z dobrymi "noskami" około 250 złotych. Moja wersja sklejenia nie urąga na jakości ani wizualnie :-)
  4. Nie będę świnia :wink: i się podzielę informacją. Miałem ten błąd 97 - tak pokazywało na kompie prze BC. Nasłuchałem się o macie i jakoś tak nie mogłem zabrać się do tematu. W końcu podjechałem na kompa i pokazało błąd zasialania + z akumulatora. Faktycznie jak kupiłem była klepnięta w tył i wybiło to zabezpieczenie pirotechniczne przy akumulatorze. Został złożone, klepnięte i coś najwidoczniej nie stykało. Po skasowaniu błędu zrobiłem 300 km w mieście i jest OK. Reasumując- ten sam błąd opisuje kilka problemów.
  5. Sygnał w kilku tonacjach w zależności od dystansu, plus ciągły przy 15 cm od przeszkody.... co miałoby byc dokładniejsze? :shock: :D Przód tył rozrózniany na podstawie przednich i tylnych glośników..... ja tam nie mam zastrzeżeń.
  6. Takie olśnienie jak pisze rasta78 mieli specjalisci u których bylem o czy wczesśniej pisałem. Szkoda ze uczyli sie na mój koszt :-)))
  7. Mi sie kiedys tez tak wydawało. Podporę wału wymieniłem bo jak dawałem gaz przy 100 do coś dziwnie biło. Fachowcy diagnozowali podpore i ją wymieniłem. Niepotrzebnie bo dopiero po wymianie niby dobrych opon przeszło. Załóz inne koła i sprawdź a nie upieraj się ze są dobre:-)
  8. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VU31&mospid=48831&btnr=65_1582&hg=65&fg=30 Bardzo łatwy demontaz i montaż oczywiście :D Po odkręceniu nakrętek- trzymających spoiler (w klapie są pod zaślepkami) ściągasz spojler wysuwając go ku dołowi wypinasz kostka od anteny i wąz od spryskiwacza. Masz dostęp do modułu ale bez drugiego takiego samego modelu sprawnego raczej nic nie zdziałasz. Na oko może i wode zauwazysz ale nie zdiagnozujesz na 100%
  9. http://www.myjauto.pl/producer/23/my-shaldan-japan.html Latem to 2 tygodnie max zapachu. Zimę 3 sztukami sie opędzi i cały czas pachnie świętami...... zapach orange oczywiście :-) ps. widziałem kiedys na alledrogo za 8 zeta.
  10. Nie sprawdzałem ale wydaje mi się ze tez masz- silnik niby inny ale na kanwie poprzednika. Wymontowanie tego EGR to banał- 5 minut pracy. Dmuchasz na zimnym i masz słomkę to znaczy uszkodzony. Wolniej nagrzewa się cały układ. Jesli jednak nie nagrzewasz do 90 to głowny jest trzepnięty. W poprzedniej e46 też wymieniałem oba z tym że tam widziałem co się dzieje z temperatura a w e91 trzeba szukac dziury w całym :-))) na stronie http://bmwfans.info/ wpisz ostatnie 7znaków VIN i wejdź do ENGINE - tam w systemoe chłodzienia zobaczysz co i jak.
  11. Wykres faktycznie jakis dziwny. Ja tak bezinteresownie polecam jednak mody od TC i Moby85. Moby85 -podjechałem i zczytał oryginał. Dokonał pomiarów pod obciążeniem- podczas jazdy i....UWAGA... zaznaczył że jeśli JEGO zdaniem będzie cos nie tak to chipa nie robi! Wielki szacun bo to oznacza ni mniej ni więcej jak szczere podejscie do klienta. Po chipie nic mi nie dymi ale gdybym miał zastrzeżenia mogę zgłosić się na modyfikacje.... Uczciwszego podejscia trudniej wymagać. Mam porównanie przed i po programie.100-160 na 5 biegu z 13 sekund urwane do poniżej 10 (miałem reukcje mocy). Hamowni nie zrobiłem ale patrzac na wrażenia z jazdy plus podejscie do kienta (zadnego cwaniactwa) POLECAM!
  12. Jestem po wymianie termostatu EGR. Wczesniej po 3 km (około 3 minut od wyjazdu z domu) miałem 46 stopni... teraz 63 - startowałem od 17 stopni. Temperature łapie imponująco, jednak 70 nie mogę przeskoczyć przy jeździe w trasie. Główny do wymiany.
  13. Bezpieczniki warto sprawdzic a jak tam będzie OK zobacz na moduł pod spojlerem - jeśli dotyczy to E91. Konstrukcja dosyc nieszczesliwa- podatna na zalania. Ja miałem tam slady wody i moduł był do wymiany- po wymianie wszystko działało jak trzeba.
  14. Wymieniałem w e46. Z tego co pamiętam to jest na tyle wysoko w układzie ze za dużo z niego nie leci. Nie pamietam żebym miał problemy z odpowietzreniem. Ta śrubka na górze to nie jest czasami odpowietrzenie...
  15. Natek zasłuzył na browara jak nic :-) Podmieniłem przekaźniki i po problemie :D Wycieraczka pasażera niżej jakies 3-4 centymetry (nie wraca) i kierowcy trzyma poziom. Wczesniej nie widzialem ze ta kierowcy zle stoi bo na czarnym pasie była cały czas. Teraz jest miodzio :-)))
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.