Skocz do zawartości

Dazpien

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    316 i compact 1998 - Już niestety DEAD
    E82 123D - 2008 - <3 miłość od zawsze

Osiągnięcia Dazpien

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dazpien

    Już jest nowa 2er

    tak ze skosa ona wygląda znośnie - tył już idzie w stronę trochę Supry? BRZ? ale lampy z przodu to jakaś porażka - ciekawe czy bedzie się dało kupić od razu kit zmieniający przód na coś normalniej wyglądajacego :D Starsza M2 była śliczna, ta jest tylko ok
  2. Odezwij się PW lub zadzwoń. poszła wiadomość na whatsappie - tu też wysłałem, ale cały czas wisi w "do wysłania"
  3. Cześć, szukam w Krakowie bądź okolicy warsztatu kogoś zajawionego na BMW, mocno się zraziłem na "polecanym przez google" serwisie w nowej hucie, gdzie skasowali mnie na gruby hajs, a samochód nie naprawiony. BMW e82 123D N47, silnik ciepły zaczyna nierówno chodzić po czym wywala check engine i tyle. Generalnie szukam kogoś kto mi postawi tą betkę do stanu "praktycznie nowy i nie boję się nią jechać dalej niż 100km bez konieczności wzywania lawety"
  4. Witajcie, Bardzo chciałbym ograniczyć jakieś ironiczne komentarze w tym wątku typu "nie opłaca Ci się" albo "jak nie masz umiejętności to się nie bierz za to" - a pytanie jest z rodzaju tych "grubszych" :D Mam 123d, jaki byłby koszt i czy jest to wykonalne wrzucić do niego silnik ze 135? Rozumiem, że silnik, przewody paliwowe, skrzynia pewnie też i generalnie cały osprzęt silnika jest do wymiany, ale pytanie brzmi czy jest to wykonalne i w jakim zakresie cenowym. Robiłem jakiś wstępny research w zakresie ile może kosztować sam silnik, zakładam około 10 tys. Czy ktoś z Was robił taki swap? Jak to jest w kwestii rejestracji później?
  5. kierownicę mam fajną zostawiłbym, nad siedzeniami myślę, że pomyślę bliżej zimy, hamulce myślę, że do ogarnięcia jeszcze w wakacje, co do androida to w sumie nie widzę problemu jeśli miałby być bardziej responsywny od tego co mam teraz, bo szczerze mówiąc max co z tego wycisnąłem to moduł xiaomi wpinany do zapalniczki i łączący się potem z BT - upierdliwe bardzo i brak tego co bym chciał, czyli odpalania muzyki z pendrive
  6. spokojnie - ja zdaję sobie sprawę z moich umiejętności, zleciłbym to komuś dużo bardziej doświadczonemu niż ja. Pytałem tylko o możliwości.
  7. kurde powiem Ci, że zarzuciłeś takimi skrótami które niewiele mi mówią, ale postaram sie poszerzyć info, ekran obracany, radio osobno muzyczne osobno od navi (w sensie moduł na płyty)
  8. ja mam BMW E82 123D 2008 rok, lampy mam ksenony, M-pakiet wizualny, w środku też doposażony pod M-ke (chyba jedynie zegary są stockowe) - tutaj nic nie zmieniałem - taką już kupiłem. Jednak w miarę czasu użytkowania chce ją zbliżyć jeszcze bardziej do 1, może i w przyszłości uda się też osiągi zwiększyć. Rzeczy od nowszych BMW będą kompatybilne ze starszą? No np radio z jakiejś nowszej plus cały iDrive itd. Zerknę na ten projekt bo wydaje się ciekawy
  9. Witajcie, mam fajną jedynkę, generalnie jestem z niej zadowolony 123D w m-pakiecie - pytanie czy można ją jakoś unowocześnić? wkurza mnie na przykład mega archaiczne radio i wszystkie te opcje związane z nim, nie mogę się sensownie połączyć telefonem itd. Czy są jakieś upgrade'y softu bądź wymiana Radia i całego systemu na jakiś z nowszej BMW? Jakie inne unowocześnienia można wprowadzic do auta no nie ukrywajmy już z jakimś bagażem wiekowym -2008 rok. Z tego co wiem to nowsze auta na przykład doświetlają halogenami zakręty, fotele z pamięcią - tylko kurde nie mam bladego pojęcia gdzie tego szukać. Może ktoś z Was przeprowadzał takie modyfikacje? Też nie chodzi mi o tuning zewnętrzny jakieś nie wiadomo jakie cuda, ale na 19calowych felgach autko prezentuje się zacnie, szkoda tylko że zaciski hamulców mam takie zwyczajne - tutaj też pytanie, na jakie zmienić, czym ewentualnie pomalować?
  10. Witajcie serdecznie, Aktualnie przeprowadzam remont podwozia w samochodzie i po zdjęciu tapicerki zauważyłem, że kilka przewodów ze złączek się utleniło i wyleciało, nie wiem od czego są, próbowałem dokopać się do jakichś schematów elektrycznych tego samochodu, ale nie ma nic w sieci. Poniżej zamieszczam zdjęcia złączek i te przewody (kolory - czerwony x2 i czerwono - żółty x2) http://www74.zippyshare.com/i/cDqOedN9/50551/bmw1.jpg http://www74.zippyshare.com/i/p9d6EpZN/36801/bmw2.jpg http://www74.zippyshare.com/i/e6KhsZ6z/23075/bmw3.jpg Od czego są te złączki i czy są konieczne? Moje teorie to, że albo któreś przewody odpowiadają za wycieraczkę tylną, albo są to po prostu dodatkowe wyprowadzone na potrzeby dodatkowego podłączania czegoś. pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.