Skocz do zawartości

e34 LTM

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34
  • Lokalizacja
    Tomaszów Lubelski
  • Zawód
    mechanik

Osiągnięcia e34 LTM

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam..sekwencja ma sie rozumieć ? 1 do wymiany filtr fazy lotnej..jesli słychać mocno wtryskiwacze to też może być przyczyną szarpania poprostu by skończyły swój zywot
  2. Witam..płyn podejrzewam ze jeszcze nigdy nie był wymieniany .i stracił swoje właściwości w mrozy gęstnieje..lub już go ktoś kiedyś wymieniał i zalał jakąś lipą ..wymień cały płyn z przepłukaniem układu i po problemie pozdrawiam
  3. witam Skorzystałem z opisu ..nie miałem nic zadnych wiązek ani w tunelu ani w drzwiach wszystkie wiązki zrobiłem sam ..szkoda ze nie opisałeś któren pin w słupkach do czego od czego..ale i tak bardzo dużo mi pomógł twój opis dzieki oby więcej takich ludzi
  4. jest tu ktoś co zna temat
  5. czy tu ktoś jest co za temat ???
  6. siema ..spróbuj wyczyścić silniczek krokowy ogólnie układ dolotowy może gdzieś łapie lewe powietrze ..kiedyś to przerabiałem i u mnie łapało lewe powietrze pozdr
  7. witam wszystkich .jestem tu nowy i prosze o pomoc....kiedyś robiłem już różne swapy ( e34 e36 ) ale nie na m60 proszę o poważne wypowiedzi bo nigdzie na forach nie mogę znaleść to co mnie interesuję ..Mam sliczne e34 ale 2.0 24v posiadam już ją od 2 lat wiele zrobiłem ale teraz decyzja zapadła na swap interesuje mnie tylko v8 oczywiście 4.0 ( miałem już ten silnik w e38 w manualu i wiem jak to jeżdzi :)) dobra do żeczy interesuje mnie to co do zmiany z najważniejszych żeczy czy zawieszenie przód jest inne (belka mocowania na poduszki silnika)??? czy kolumna kierownicza musi być zmieniana wiem ze jest inna w v8 czy musowo zmieniać dyfer ???jak tak to szkoda bo mam ze szperą 25% zastanawiam sie nad skrzynią czy odchudzić mocno swój budżet i kupić orginał z m60 czy kombinować z dzwonem od m60 spawaniem tego ze skrzynią od m52 ale wtedy jest problem znowu ze sprzegłem serwo już kompletne mam i mocowania do abs, serwa ,filtra powietrza ,zbiorniczka spr,itp powycinane wszystkie co trzeba co może być jeszcze potrzebne aby było tip i top silnik bedzie z e38 proszę o podpowiedz osób które znają temat lub już to robiły nie interesuje mnie wypowiedz ze sie nie opłaca dużo roboty itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.